Ik ben benieuwd hoe de dames die gebruikmaken van de prikpil, dit ervaren. Ik heb wel wat aanleg voor lichte depressies en ben bang dat de hormonen mij te veel beïnvloeden... Ik gebruik nu de gewone pil, maar vergeet hem te vaak....geen last van de hormonen. Nu dacht ik dus aan de prikpil. Kunnen jullie mij vertellen hoe de bijwerkingen zijn hiervan? Bedankt alvast!!
koper spiraal zit geen hormoon in..misschien kun je die overwegen? ik heb geen ervaring met de prikpil...
Ik ben nu 2jr vd prikpil af en heb enorme vruchtbaarheidsproblemen eraan overgehouden daar bij zogenoemde doorbraakbloedingen en spotting. Eerste week na de pril heel erg uit mijn mentale balans..... Ik adviseer je er goed over na te denken! !
Ok ik ben er uit! Ik ga dit dus niet doen. Bedankt voor jullie reacties. Heb ik zeker wat aan. ( ondanks dat het er maar 3 zijn aha)
Ik ben voor mijn zwangrschap aan de prikpil geweest, ik had bijna nergens geen last van, was niet chagerijnig of ene moment vrolijk en ander moment verdrietig of zo Alleen mijn libido was 0,00000 tot het vriespunt gezakt daardoor! Wil je wel meegeven, ALS je nog kinderen wilt ook al is niet nu maar misschien over 3 jaar, zal ik niet beginnen met de prikpil. Tijdens mijn gebruik van de prikpil nooit ongesteld geworden(Dat was opzich wel een voordeel/heerlijk!)