Ik heb een vraagje wij willen graag beginnen aan een nieuw wondertje. Ik slik nu al jaren de pil, wat kan ik nu het beste doen. Gewoon mn pilstrip afmaken? En dan beginnen of juist nu gewoon stoppen en mn eerste ongesteldheid afwachten (en dan sex met condoom) Zijn er ook mensen die meteen na stoppen van de pil zwanger zijn geworden?
Ik heb wel de strip afgemaakt, en gewoon niet meer aan een nieuwe strip begonnen. Was een maand later zwanger van mn oudste ( heb toen wel tijdens t slikken van de pil een miskraam gehad). Nu ben ik ook gewoon na mn strip gestopt met de pil
Was je toen nog natuurlijk ongesteld geworden nadat je gestopt was met de pil. Dus niet de bloeding van de stopweek maar bedoel gewoon je echte menstruatie of was je al daarvoor zwanger.
Ik heb 2 december de laatste pil geslikt (strip afgemaakt) daarna begon op 5 december de ontrekkingsbloeding. Die datum heb ik ook aangehouden als dag 1 van de cyclus en gelijk begonnen. Bij mijn dochters was ik bij beide in ronde 2 zwanger na het stoppen van de pil, dus 1 echte menstruatie gehad
Ik heb de strip wel afgemaakt, omdat ik snel halfbakken doorbraakbloedingen had ipv echt ff sluizen open. Eerste ronde geen eisprong gehad overigens
Hoe weet je dat je geen eisprong hebt gehad? En komt dat dan omdat je eerst natuurlijk ongesteld moet worden?
Ik ben gelijk begonnen met ovulatietesten (ja.slecht idee om gelijk al de spontaniteit eruit te halen achteraf haha). Maar had ook fysiek geen tekenen ervan. Lijf moest ff resetten.
Het maakt niet uit wanneer je stopt, want je krijgt in je stopweek een onttrekkingsbloeding, of je nu eerder stopt met de strip of hem afmaakt zou niet uit moeten maken lijkt mij.
Ja das idd wel t beste, mja ik was niet bezig met zwanger worden toen ik die miskraam kreeg, t was wel de drijfveer om niet meer verder te gaan met de pil en te kijken hoelang t zou duren voor ik blijvend zwanger was, duurde dus niet lang Helaas bij mn jongste wel heel lang bezig geweest..