Hey dames, De titel zegt het al... wij gaan stoppen met de pil. Maar voordat we deze beslissing maakte, heb ik bij de apotheek een jaar voorraad pillen gehaald (ze zijn goed tot 03/2016). Deze blijven dus in het kastje liggen. Nu was de vraag: Is er een instantie/instelling, voedselbankachtige plaats waar je de rest kan doneren? Het is misschien een rare vraag, maar ze blijven hier liggen. Bewaren heeft niet zoveel zin. Zelf weggooien is zonde en terug brengen naar de apotheek? Worden ze daar vernietigd? Bedankt!
Ik heb die aan mijn jongere zusje gegeven, die gebruikte hetzelfde merk. In het begin onopgemerkt door ze gewoon bij haar voorraad te leggen, daarna nog wat latjes gevonden en toen wel gewoon gegeven.
Heb ze bewaard voor na de bevalling. Kon ik toen weer gewoon starten na tijdelijk andere gebruikt te hebben ivm borstvoeding.
Als er een kans is dat je ze misschien nog eens weer wilt gaan gebruiken dan zou ik ze gewoon nog tot die tijd in de kast laten ligegn.
Ik geef ze ook weg aan een collega. Na het ontpillen wil ik niet meer aan de pil na een evacuee zwangerschap
Nou goed, een jonger zusje heb ik maar die is aan een andere pil. Ik zelf ga de pil niet meer slikken, want ja -- stel dat ik begin volgende jaar zwanger (mag) worden, beval ik tegen eind 2015-begin 2016, dan ga ik in maart 2016 nog niet met een pil beginnen Gelukkig, heb ik na wat rondvragen een nicht gevonden die wel dezelfde pil slikt. Dus ik ben mn voorraad kwijt Bedankt voor het mee denken x
Mn zusje en ik wisselden de strips uit wij slikten hetzelfde type pil en waren om en om zwanger Nu ik sinds een jaar niet meer de pil slik, heb ik de nog resterende strips aan mn bonusdochter gegeven. Mn vriend is gesteriliseerd dus geen hormonen meer voor mij.