Hallo , Ik heb dringend een vraag. PS> dit is mij nooit eerder voor gekomen !!! Ik ben vorige week ongesteld geworden , donderdag wou ik mijn stop week eerder laten stoppen. Ik heb toen 2 pillen te gelijk genomen (mij werd verteld dat dit dan moest..) Die nacht heb ik overgegeven , en heb vrijdag , zaterdag , zondag , maandag niet de pil geslikt. Wel heb ik toen onveilige seks gehad.. (elke dag) Gisteren (dinsdag) heb ik een nieuwe pil van de dokter gekregen deze heb ik ook gisteren in genomen .. Nu heb ik gister avond bruine afscheiding gekregen , later op de avond werd dit donker bruin met klein beetje bloed erdoor .. Vandaag (woensdag) heb ik helder rood bloed maar niet heel veel.. Het voelt ook zeker niet als een menstruatie , want tijdens mijn menstruatie heb ik enorm veel last van pijn. Ik weet nu eigenlijk niet zo goed of dat een teken is dat ik niet zwanger kan zijn . Of juist wel. ? Of dat dit een verandering is van de pil , maar ik als nog zeker zwanger kan zijn ?? Wie kan mij helpen Groetjes Tess
Ik denk dat dit door stoppen met de pil een menstruatie of ontrekkingsbloed is. Kan me eigelijk niet voorstellen dat je zwanger bent of het nu al merkt eigelijk, tenzij je niet goed de pil neemt en verschillende keren vergeet.
In de stopweek ben je niet vruchtbaar, tenzij je de pil niet goed gebruikt, zoals Kimberly hierboven ook al schrijft. Het kan in jouw geval ook best gaan om onttrekkingsbloed of om een doorbraakbloeding. Dat laatste kan bijvoorbeeld als je van pil verandert.