Hallo, Ik ben beetje in de war en mijn lichaam geloof ik ook. Weet niet zo goed meer wat ik moet denken/voelen. 28 december zou ik ongesteld moeten worden, maar het kwam niet op gang. Normaal duurt het ook wel 2a3 dagen voor het echt op gang komt. Maar ik had alleen maar lichte bloedingen en dat alleen als ik naar de wc ging zag ik het op het wc papier. Ik had al wel door teken dat ik ongesteld moest worden wat ik altijd heb rugpijn, en dat bleef maar aanhouden. Ik heb tussendoor ook last van me buik gekregen en dat heb ik nooit als ik ongesteld ben, en gisteren was ik ineens heel misselijk en heb overgegeven. Maar vandaag zou ik niet meer ongesteld moeten zijn alleen nu verlies ik tijdens plassen helder rood bloed. Ik had al besloten om zaterdag een zwangerschap test te doen, maar heeft dat wel zin? Kan ik wel zwanger zijn? Ben echt helemaal in de war ervan... Graag hoor ik reacties van jullie.
het kan goed zijn dat je zwanger bent meid, waarom test je niet gewoon? dan heb je wat meer zekerheid!
Ja hoor kan prima......maar bij het plassen rood bloed??? Hier een lichte ongi gehad na posi test en stopte na 2 a 3 dagen en gewoon een gezond jochie gekregen. Zal iid testen en dan kijken...
Ja bij het plassen rood bloed, omdat er nog niks te zien was in de maandverband... nu lijkt het gewoon of me ongesteldheid doorzet. Allemaal erg verwarrend...
En anders even bij de huisarts je urine laten testen dat je geen blaasontsteking hebt. Daar kunnen je klachten ook vandaan komen. Maar dan is nog de vraag waar je ongi blijft natuurlijk. Ben je al lang gestopt met de pil? Ik heb trouwens ook wel eens een ongi overgeslagen terwijl ik al jaren van de pil af was. Kan ook wel eens gebeuren volgens mijn dokter.
Ja, ik zou echt even je plasje na laten kijken op een uwi. Want een verwaarloosde blaasonsteking kan een nierbekkenonsteking worden en daar ben je dan goed ziek van. Erg pijnlijk (rug/zij) Hopelijk is het dat niet... dan nog liever een ongi.
blaasontsteking dan heb je toch pijn bij plassen en dat heb ik niet. ik ben al zo,n jaar niet meer aan de pil. wacht toch nog even af welke kant het op gaat met de ongesteldheid... en zaterdag ga ik toch even testen, wil gewoon wat meer duidelijkheid. Bedankt voor jullie reacties... En ja je lichaam kan rare dingen met je doen.
Nou een test is niet meer nodig... ben nu gewoon ongesteld geworden... Baal nu eigenlijk best wel... maar ja komt vast nog wel...