ik heb vorige week dinsdag mijn spiraaltje later verwijderd daar de HA. nu hebben wij 2 keer geklust mijn huisarst zei dat ik niet hoeft of te wachten dat ik een natuulijke ongi zou krijgen. donderdag dacht ik van ik krijg/wordt ongesteld maar dat is maar 1 dag geweest. nou 1 dag het was niet veel bloed verlies zeg maar. maar nu heb ik veel last van mijn buik vooral onderbuik en de zijkanten. kan dit te maken hebben met het verwijderen van het spiraaltje. wie heeft hier ook ervaring mee of gehad of kan mij wat over vertellen?? of het wat anders kan zijn ??
Hmm na het verwijderen had ik eigenlijk alleen de dag zelf beetje last, maar daarna niet meer, misschien dat je ongi wordt?
ben ik al geweest hij wist niet wat het kon wezen, zwanger schap dacht hij eerst aan. maar dan al zo snel binnen 1 week. leek hem te snel moet het aan zien zei die
Na het verwijderen had ik volgens mij gelijk de gemiddelde cyclus. Heb hem verleden jaar laten verwijderen, maar door wat tegenslagen ben ik na een paar maanden weer aan de pil gegaan, en hier nu sinds vorige maand vanaf. N Kennis van me zei toen ik het spiraaltje ging laten verwijderen dat ik dangelijk vruchtbaar kon wezen, had een vriendin van haar gehad, spiraaltje eruit en boem gelijk zwanger, dus zou toch kunnen bij jou! Laten we het hopen
het zal idd wel leuk zijn als het meteen raak zal zijn. mijn huisarts zei ook al dat ik meteen vruchtbaar kan zijn. ik wacht het nog ff af en zie het wel of ik nog een ongi krijgt. zo niet dan ga ik naar mijn huisarst en misschien toch een test doen. maar daar wacht ik nog ff mee. bedankt voor je reactie
zouden jullie na de bevalling weer kiezen voor een spiraaltje? ik zit er over te denken na de zwangerschap hoe zit het dan met ongi worden enz. hopelijk kunnen julllie als kenners mij antwoord geven.
weet het nog niet of ik na de bevalling weer een spiraaltje neemt. bij mij was het plaatsen niet zo fijn. het verwijderen was zo gepiept. ik werd helemaal niet meer ongesteld. bij mij bleeft die helemaal weg. had ook geen last van krampen of zo rond de ongi periode hoop zo dat je wat weet wil je meer weten vraag maar gerust
Ik ben er wel over aan het denken er toch terug 1 te nemen. Het plaatsen was absoluut een vreselijke gebeurtenis, maar die gyneacologe deed het erg klunzerig, toen deed de huisarts dat zelf nog niet, maar hij doet dat nu inmiddels wel, dus dan zou ik het wel door hem laten plaatsen. Maar het is allemaal nog niet zeker, want mijn partner is zich aan het bedenken zich dan te laten helpen, zodat ik gewoon lekker niks meer hoef.
Hallo ! Ik had de Mirena spiraal. Ik heb nergens last van gehad na het weghalen, ook niet de dag zelf. Ik werd een week na het weghalen ongesteld. In de derde cyclus was ik zwanger ! Ik weet niet of ik meteen weer een Mirena wil na de bevalling. We willen wellicht nog een kindje en zo'n Mirena is voor 5 jaar. Je mag het natuurlijk eerder laten weghalen, maar toch ... Groetjes, Nikki F