stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door claudje10, 21 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudje10

claudje10 Actief lid

21 sep 2006
    130
    0
    0
    hallo allemaal,
    ik ben vorige maand gestopt met de pil. ik moet als het allemaal regelmatig blijft zondag of maandag ongesteld worden.
    nou heb ik de afgelopen twee weken allerlei dingen in mijn lijf gevoeld die ik niet kende: zeer gevoelige tepels,duizelig, gerommel in mijn buik en wat moe.
    zou dit van de verandering in de hormonenhuishouding kunnen komen doordat ik gestopt ben met de pil of zou er al iets anders aan de hand zijn?? zou wel heel snel zijn.
    zijn er meiden die zich ook anders voelden toen ze stopten met de pil?
    ben benieuwd naar jullie reacties!!!

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij is het van het ontpillen. Als je zondag of maandag ongesteld zou moeten worden, heb je nog geen twee weken geleden je ei gehad en dus kun je nog geen twee weken symptomen hebben.

3. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    heel herkenbaar, eerst maand na de pil voelde ik van alles. we zitten nu in ronde 4 en iedere keer dacht ik , wat voel ik nu weer, iedere keer weer wat anders.

Suc6 met zwanger worden.

groet Inge

4. Jamie

Jamie Lid

21 jul 2006
    96
    5
    8
    Ik dacht laatst ook dat ik zwanger was, had duizeligheid, was moe, mijn menstruatie was overtijd.
    De teleurstelling was voor mij heel groot toen ik ontdekte dat ik niet zwanger was. Je kan het beste nuchter blijven. Later bleek dat ik de symptomen had wegens te lage bloedsuiker.

5. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Inderdaad lijken het mij klachten die gepaard gaan bij het stoppen met de pil. Zijn nu een half jaar bezig, maar heb nog steeds van die klachten die ik tijdnes de pil niet had.

Succes ermee, liefs Daffie :)

6. Annick

Annick Lid

5 sep 2006
    58
    0
    0
    Operator
    Turnhout
    ik moet de voorgaande meiden gelijk geven, denk ook dat het aan het ontpillen ligt, ik heb dit namelijk vorige maand ook gehad toen ik gestopt was met de pil (zit nu in de 2de ronde)
    Maar ja, misschien is het al wel iets anders, ik duim alvast voor jou, veel suc6

7. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    hallo claudje,

ik ben eind aug. ook gestopt met de pil en ik had 2 weken daarna ook gerommel in mijn buik, soort kramp/ samentrekkingen, was ook moe. ik denk dat het ontpillingsverschijnselen zijn, maar ik hoop natuurlijk voor jou (en ook voor mezelf) dat het de ovulatie was!
    succes en hou je ons op de hoogte?

8. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    indd het zal wel ontpillen zijn.
    ik ben ook 2 weken geleden gestopt en heb op dit moment pijn in me knar en misselijk en voel me maf.

ben echt niet lekker.

al 2 weken gerommel in me buik alsof ik honger heb ofzo iets

echt maf

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hoi Claudje,
    Ik voelde me ook anders vlak nadat ik met de pil was gestopt, maar helaas.
    Mijn vriendin daarentegen, was al 2 weken voor dat ze kon testen misselijk, zere borsten enz. En inderdaad zwanger. Dit was haar eerste ronde! 100% zeker weet je het dus nooit!!

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    hoi Claudje, ik had het zelfde. Ik was ook gestopt met de pil en ineens voelde ik van alles. Helaas niets en zit nu in ronde drie. Maar je weet het natuurlijk nooit.
    Succes met het afwachten.

kus Lolly

pendel poppemieke: dec '06 jongen

11. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hallo,

Ook ik ben pas gestopt met de pil en ik moet zeggen: geen rare klachten tot nog toe. Is dat dan raar, haha?????????

12. bubbletje

bubbletje Lid

23 sep 2006
    71
    0
    0
    hoi,

Ik heb 1 september mijn laatste pil genomen. Daarna de gewone ongi net zoals in de stopweek. Daarna twee weken lang geen gekke dingen gevoeld, helemaal niets eigenlijk. nu sinds een week wel af en toe ongi krampjes (heel weinig en niet iedere dag) 1 keertje beetje misselijk, hongerig en gewoon raar gevoel in me buik zo nu en dan. dus tja lijken mij ook afkickverschijnselen? je weet het nooit he? gewoon rustig wachten zou ik zeggen(hoewel dat rustig best moeilijk is!)

13. claudje10

claudje10 Actief lid

21 sep 2006
    130
    0
    0
    er zit idd niks anders op dan gewoon afwachten. Ik zou eigenlijk volgens mijn normale cyclus gisteren ongesteld moeten worden. Nog niks te zien.
    heb ook niet het gevoel dat ik het ga worden, wat ik normaal altijd wel had (wat krampjes, rugpijn en hoofdpijn).
    ik hoop dat mijn cyclus snel op gang komt, maar van wat ik heb gelezen op de site kan dat soms erg lang duren!

14. claudje10

claudje10 Actief lid

21 sep 2006
    130
    0
    0
    het lijkt ook wel alsof ik elke dag weer nieuwe dingen in mijn lijf voel. afgelopen weekend had ik kleine witte puntje op mijn tepels. ook iets waar ik al het een en ander over gelezen heb.
    Wat zit een lichaam toch raar in elkaar he

15. bubbletje

bubbletje Lid

23 sep 2006
    71
    0
    0
    hoihoi,

nou het lichaam zit zeker gek in elkaar en kan je ook behoorlijk in de maling nemen volgens mij #-o

ik heb iedere keer het gevoel alsof ik het ga worden, maar ook hier nog niets hoor. maar ja ik ben nog maar net van de pil af natuurlijk.dus geduld.

dat van die witte puntjes heb ik ook! wat heb jij daar over gelezen?

16. claudje10

claudje10 Actief lid

21 sep 2006
    130
    0
    0
    volgens mij kan dat een symptoom zijn van zwangerschap, maar dan pas later. maar ja.ook gelezen dat je niet af kunt en moet gaan op dingen die je voelt.
    dus er zit maar een ding op: gewoon afwachten.
    maar dat is wel heeeeeeel spannend!

17. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Hoi, Ik ben sinds Juni gestopt met de pil en heb 1 ronde gehad, heb dus echt vanalles en nog wat gevoeld.als je niet beter weet denk je dat je zwanger bent maar eigenlijk kun je er ''bijna'' nooit vanuit gaan tot je posi getest hebt.
    Waar ik nu erge last van heb is puistjes :( die kreeg ik toen ik stopte.maar t lijkt steeds erger te worden :(

Succes [-o<

18. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik ben sinds augustus gestopt met de pil en alles kwam gelukkig weer netjes op gang. Zit tot nu toe weer netjes in het ritme. Heb weer veel last van ovulatiepijn. Waar ik anders ook zoveel last van had. Weinig andere dingen tot nu toe hier.

19. Jose1979

Jose1979 Actief lid

18 aug 2006
    169
    0
    0
    eindhoven
    Toen ik gestopt was met de pil, had ik veel last van mijn buik.Ook heb ik een week moeilijk kunnen zitten.omdat het allemaal pijn deed van binnen.Het ontpillen dus.

Je hoeft je waarschijnlijk geen zorgen te maken.

Mijn eerste cycles was 30 dagen.

20. dolfijn81

dolfijn81 Lid

25 sep 2006
    52
    0
    0
    Toen ik net 1 maand gestopt was met de pil voelde ik me ook totaal anders.
    Ik had echt het gevoel dat ik zwanger was
    misselijk
    zere borsten
    donkere tepels

Ik had nog nooit van ontpillen gehoord! wist ik veel.

maar we gaan vrolijk verder met klussen

Suc6 aan alle meiden die zwanger willen worden!

Deel Deze Pagina