Beetje lange titel maar ik heb een vraag. Mijn vriend en ik zijn nu met de 3de ronde bezig. De keren ervoor had ik wel het gevoel dat ik zwanger was maar werd dan 5 dagen te laat ongi. Nu moet ik nog bijna 2 weken wachten voordat ik ongi wordt maar heb dit keer een heel ander gevoel als de keren ervoor. Ik ben wel een klein beetje misselijk ik moet vaker voor mijn gevoel naar de wc en voel me onzettend moe. Is het mogelijk dat ik nu al kan voelen dat ik zwanger ben of zit het gewoon in me hoofd juist omdat ik het zo graag wil. Ik moet namelijk nog wel een hele tijd wachten voor mijn ongi dan is het toch bijna onmogelijk om nu al verschijnselen te hebben? Ik hoop dat jullie meer info hebben erover. Alvast bedankt! Liefs, Laila
ja ik hoop het voor je meis. Maar een test kan je alleen uitsluitsel geven. Je lichaam kan je flink voor de gek houden. Even afwachten dus nog meis dat is het beste. Succes
Ja hoor dat kan. Als je ongevver een week overtijd bent kun je misselijkheids klachten krijgen. Kijk anders een bij zwanger worden en dan zwangerschaps kwaaltjes. Maar ik zou er toch even een testje tegen aan gooien. Ben je van de onzekerheid af.
Niet als ze 9 dagen voor NOD zit En wat mijn ervaringen betreft met kwaaltjes. Ik heb (bijna) overal al last van gehad: misselijk, opgezwollen buik, veel plassen, rommelende darmen, kramp (in darmen en onderbuik). Zelfs afgelopen maand had ik een heel ander gevoel bij diverse kwaaltjes, maar ben nog steeds niet zwanger. Zoals velen hier op het forum ook zeggen: Je lichaam kan je flink voor de gek houden. Wacht dus rustig af (in hoeverre je dat natuurlijk kan) en doe een test als je overtijd bent. Geduld is een schone zaak! Succes meid!