stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Klevkin; ik vind het ook heel jammer meid, maar je mannetje gaat voor. ;) En we weten best dat je mee leeft hoor, maar ga je zeker wel missen hier. *knuffel*

@ Laurier; en en en?? Je mag ons niet te lang in spanning laten hoor! :p Ben heel benieuwd!

@ Ilse; weer een beetje beter vandaag?

@ hier; logeetjes zijn weer weg, we hebben het heel gezellig gehad. :) Vanmiddag met mijn paps en broer op stap dus ook weer leuk en vanaaf op de koffie bij mijn zwager en schoonzus dus weinig tijd vandaag om hier te lezen. Maar als ik er dan morgen weer ben geeft de banner al aan 'testen over 5 dagen'. :D Hoezo kan ik niet wachten?? :D Heb nog steeds behoorlijk last van mijn lies/onderbuik. Verder geen symptomen dus nu zat ik weer te denken; misschien heb ik geen andere symptomen omdat ik dit keer niet ongi ga worden...Haha, je haalt je van alles in je hoofd hè. Maar goed, volgende week om deze tijd weten we hoe het ervoor staat. ;)

Fijne zondag allemaal!

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Bibi; haha ja je kunt jezelf wel helemaal gek maken he met alles wat je wel of juist niet voelt! Maar ben je niet wat minder gefocust dan de 1e ronde? Heb namelijk het idee dat ik dat wel zou hebben.... haha maar ik ken mezelf en dat kan zo omslaan :)

@ Laurier; ja waar ben je????? En??? En???? En???

Hier vandaag maar een volle wasmand weg strijken :( en nog een paar wasjes draaien.

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    NOD:

15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)
    16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar)
    18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar)
    21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar)
    27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar)
    31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar)
    02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    03 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar)
    05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar)

Eisprong:

01 mei: Laurier
    04 mei: twinklestar
    08 mei: Bibi26
    13 mei: Marleen84
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85
    17 mei: Robijntje1982
    19 mei: Dolfijn1982
    20 mei: Ceandraa
    22 mei: Biancje
    30 mei: Citta

Met tegenzin Klevkin maar van de lijst gehaald......

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

@klevin, wel erg jammer hoor!! ik vind het eigenlijk een beetje raar dat hij er zo moeilijk over doet!! wat is het probleem..je kunt het er toch even goed met hem over hebben, en hier ook je ei kwijt kunnen???? maar ja zal wel aan mij liggen!!!
    hopelijk laat je wel nog wat horen hoe dat het met je gaat na verloop van tijd!!

@ saturn....... ja de mediamarkt ken ik wel.... die hebben we hier ook, maar saturn nog nooit van gehoord hahaha!!!

@laurier, veel plezier op de wedstrijd!! en je laat ons wel in spanning!!!!! hopelijk is het roze!!!!!!!!

5. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland

Hey Klevkin,

Jeetje jammer dat je ons gaat verlaten, vond het erg gezellig met je te kletsen.
    Maar idd, ik snap het ook wel een beetje.
    Maar lief dat je het ons zo meedeelt.

Suc6 met zwanger worden en een fijne dag.

Liefs Biancje

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ ikke; dacht zelf ook dat ik minder gefocust zou zijn, maar niet dus. :D Alhoewel, ik sta niet meer zo vaak te kijken of mijn borsten er anders uitzien. :D Alhoewel ik wel denk dat dat het geval is, ze lijken ook weer behoorlijk groot. En die pijn in mijn onderbuik is gewoon niet te missen, daar hoef ik niet speciaal op te letten. ;)

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ik hoop het voor je meis!!!

8. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Ilse, beterschap, voel je je al wat beter?
    @ Ikke85, kom je een beetje door je was heen?

Hier ook ff een dagje voor het huishouden uitgetrokken..

Fijne dag allemaal..

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jammer dat je ons gaat verlaten Klevkin! maar je lief gaat voor.. heel veel succes met alles en ik hoop dat je toch nog wel laat weten als je zwanger mocht zijn! Ga je missen...... :(

Je houdt het spannend Bibi! ben heel benieuwd of het deze keer roze mag zijn bij je!

Laurier; hoe staat het met de test?? wil roze zien hierzo!

Ilse; beterschap meissie.. hoop dat je snel opknapt!

Veel succes met het huishouden allemaal dames.. ik heb al een drukke ochtend gehad met alles wat hier nog te doen lag;) maar nu lekker op de bank en hopelijk straks nog even lekker buiten bezig.. het zonnetje schijnt maar de wind is echt koud.. dus vind het nu nog maar niets..

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    zo ik ben klaar voor zover, heb de laatste was erin zitten, kan bijna in de droger en heb de hele volle wasmand weggestreken :$ haha
    Heb vandaag echt het idee dat mijn eisprong is! Heel veel last van steekjes en daarbij een zeurend gevoel :) dus met klussen zitten we in ieder geval goed! Als ik echt vandaag mijn ei heb loopt mijn cyclus wel errug goed! :)

Hoe is het met de rest? Het is echt een stuk rustiger de laatste dagen...

11. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    @iedereen, dank voor de lieve berichtjes! ga jullie ook zeker missen hoor!! maar zoals ik al zei, blijf zo nu en dan wel even binnenvallen om te kijken hoe het bij jullie gaat!

Het is niet moeilijk doen wat hij doet, hij heeft wel gelijk, het is zijn privacy ook, en hij wil niet dat onze pogingen en alles wat er bij hoort op het internet komt. Je weet idd nooit wie er tegenaan loopt, maar los daarvan. Hij gaf aan het raar te vinden dat jullie het eerder zouden weten dan familie mocht het wel raak zijn. En als je het zo brengt, dan heeft hij wel gelijk.

Hij heeft het niet verboden hoor, voor alle duidelijkheid, ik heb deze beslissing zelf gemaakt. Ik laat van tijd tot tijd zeker even horen hoe het gaat ;) en zoals ik al zei :) blijf hier ook zeker sneupen. Alleen niet meer alle ins en outs.

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Klevkin; fijn dat je hier nog wel zo nu en dan komt kijken, is ook moeilijk om in een keer af te kicken he? :p
    Maar aan de onderschrift maak ik dus wel op dat je dus gewoon ongi bent geworden... hihi dan weten we dat toch nog even!
    Ennuh als je je hebt verdiept in het pendelen ( was jij toch) dan kom je maar een keer voor ons pendelen he?! :)

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    NOD:

15 mei:Laurier
    (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)

16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar)
    18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar)
    21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar)
    27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar)
    31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar)
    02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    03 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar)
    05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar)

Eisprong:

01 mei: Laurier
    04 mei: twinklestar
    08 mei: Bibi26
    13 mei: Marleen84
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85
    17 mei: Robijntje1982
    19 mei: Dolfijn1982
    20 mei: Ceandraa
    22 mei: Biancje
    30 mei: Citta

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ klevkin jammer dat je ons gaat verlaten meid maar veel succes met zwanger worden

@ ilse het gaat maar niet over beterschap meid en hoop dat het snel beter gaat met je oma

@ laurier hoe was de show

15. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    hehe, als ik het verder oppak dat pendelen kom ik het zeker doen :) ik houdt ook niet op met het forum he ;) ik stop met posten over dit :)

Enneh, ja :D ben gisteren gewoon ongesteld geworden :) heb met manlief nu ook afgesproken om te gaan tempen, zodat ik wat inzicht krijg in mijn cyclus :) maar goed!!

Dat was het laatste dan over hier :p (tjong dat klinkt lullig :S)

Maar goed!

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Twinklestar; hoe is het met jou, merk jij nog niks anders aan je lichaam wat kan duiden op een zwangerschap of ongi????

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Inderdaad, jij mag al bijna testen Twinklestar! Hou je het nog vol, dat wachten? ;)

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Het is hier weer rustig geweest vandaag!
    Hoe is het met iedereen? en nog wat bijzonders gedaan vandaag? (naast al dat huishouden wat gedaan moest worden)..

Hier niet zoveel, morgen de kids weer naar school dus we hebben rustig dagje met z'n allen gehouden.. Even met de hond gewandeld zodat ik nog wel even echt buiten kwam maar verder niet zoveel energie.. Op tijd naar bed vanaaf en hopen dat we er morgenochtend een beetje uitkomen (vooral die pubers:p)

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaaaa laurier,......we wachten op je antwoord!!!!

@hier, lekker eindelijk thuiis....zijn op de joets geweest de hele dag dus heerlijk ff de douche in en dan lekker op de bank hangen!!!!!

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hallo iedereen!! wat is het hier rustig geweest zeg, lekker hoor:D hoef ik niet zoveel bij te lezen. jammer Klevkin dat je niet meer post hier! ik wens je veel succes!

ben net terug van Brussel. hebben heerlijk weer gehad en t was erg gezellig.
    de trouwerij was erg apart. ze gingen niet eens op de foto met de directe familie en de getuigen! ook was er dus geen feest, alleen eten. het eten MOEST iedereen hetzelfde. aangezien er 3 van de 6 gangen vis waren, was ik niet blij.. :S maar goed, zij hebben genoten (geloof ik).

en jullie raden het nooit..................

de schutting is af!!! :D:D:D:D en het wordt nóg leuker! 2 kanten van de schutting zijn af!!! :D:D:D:D nu alleen de poort nog, maar dat komt wel. heeeeerlijk!

hier verder nog nieuwtjes?

Deel Deze Pagina