Fijn dat het gelukt is met de schutting Smyltje! en inderdaad wel wat raar op de bruiloft.. ik wou juist met alles en iedereen op de foto. En eten? je houdt toch rekening met je gasten??? en vis is ook niet mijn ding maar inderdaad als zij het maar leuk hebben gehad!
NOD: 15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) Eisprong: 01 mei: Laurier 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Robijntje1982 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 30 mei: Citta
hmm dat lijkt me eerlijk gezegd niet zon leuke bruiloft......... zo het nooit zo doen, maar ja dat is ieders eigen keuze natuurlijk!! ik dacht jij hebt groot nieuws, dacht nou gaat ze zelf trouwen hahaha maar dat toch nog niet haha~~ ergens denk ik dat laurier een nega test heeft, waarom weet ik niet, maar mij gevoel zegt dat! we zullen zien......
Ja het was zeker rustig vandaag op ZP. Iedereen een goed weekend gehad? Wij zouden vandaag het huishouden doen, maar hebben er toch een relax dagje van gemaakt..morgen dan maar boenen..fijne avond iedereen.
nou, ik heb wel het bruidsboeket gevangen sasje! (klein detail, mn vriendje gooide 't zelf naar me haha). ik denk: we gaan nu wel ff gezellig op de bank wat leuks kijken ofzo.. zit ie weer eens voetbal te kijken!! Leuk.. Gezellig...
@ ikke en bibi ik weet het niet voel me wel wat raar de laatste dagen beetje raar gevoel in me buik en veel hoofdpijn gehad en is nog steeds niet helemaal over we wachten het af maar als ik ga testen laat ik het weten hoor ik heb niet het gevoel dat het gelijk raak is maar we zullen zien @ smyltje wat een rare bruiloft maar ja als hun het zo wilde en fijn dat je het leuk hebt gehad in brussel hier was het ook lekker weer
haha dat was denk ik wel een hint!! heb je niet gezegd, van ja nu moeten wij ook binnen 1 jaar gaan trouwen????????? @ iedereen ik ga sluiten, ga nog ff gauw strijken en me douche en dan op tijd het bedje in!! ben echt kei moe, vraag me niet hoe dat kan heb zelfs geslapen tot half 11 vanmorgen.en weer de verrekte hoofdpijn wat niet weg gaat, zelfs ook niet op met iets innemen pfff!! truste alvast allemaal!!
dank je dolfijn!! zal wel lukken, morgen weer slaapdienst dus dat is meestal ook wel een korter nachtje!
NOD: 15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) Eisprong: 01 mei: Laurier 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Robijntje1982 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 30 mei: Citta
Het komt hier pas 's avonds wat tot leven in het weekend @ Sasje; Succes met strijken en voor straks slaap lekker, ik had eergister zo'n hoofdpijn... succes!!! @ Laurier; we wachten in spanning af..... @ Smyltje; Wow wat super de de schutting af is!!!! En wat betreft die bruiloft zou ook echt niks voor mij zijn op zo'n manier... maarja gelukig heeft ieder z'n smaak. Was het goed gelukt met de ring eruit halen? Hier net lekker gedouched en nu lekker in slobber-broek en trui op de bank
dames allemaal een fijne hang avond ik ga lekker douchen en dan even mijn serie's kijken weltrusten voor straks allemaal tot morgen xx twinklestar
hang ook in joggingbroek en slobbertrui op de bank hoor.. haha laptop op schoot en ondertussen beetje tv kijken Heerlijk! hihihi tot morgen twinklestar! xx
Ik ga ook afsluiten en zo me bedje in.. kijken of ik manlief nog actief kan krijgen wil eigenlijk nog wel klussen voor de katheterisatie van manlief(ook omdat mijn ei weer vroeg kan zijn..) Dussss... fijne avond allemaal! Morgen drukke dag (afspraak voor de kids, afspraak cardioloog en eigenlijk nog boodschappen doen) dus niet zoveel online denk ik.. dus jullie lezen me wel weer.. Slaap lekker! xx
Goeie morgen dames, Hier begint het harde leven weer Schoolvakantie is voorbij dus pubers moeten weer vroeg opstaan.. en wij hebben eerste gesprek om 9u, dus ben al weer wakker.. Zo douchen en aankleden en waarschijnlijk nog een keer de kids wakker maken, blijven zich omdraaien Beetje gespannen gevoel in onderbuik, maar weet niet of het van evt ei is of dat het gewoon spanning is voor de gesprekken van vandaag.. we wachten af! Fijne dag allemaal vandaag! en succes voor iedereen!