@ Dolfijn; heel veel succes bij de cardioloog vandaag, ben benieuwd..... @ Laurier; hoe was de wedstrijd gister? Wij zitten hier in spanning af te wachten.....
NOD: 15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) Eisprong: 01 mei: Laurier 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Robijntje1982 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 30 mei: Citta
Goede allemaal!! Jeetje mina ik had niet verwacht dat jullie zo in spanning zouden zitten hahahaha @klevkin; leuk dat je toch nog opt forum blijft kleppen, kan me er ook wel iets bij voorstellen hoor Succes met zwanger worden en we kleppen gewoon rustig verder Nou de test was idd WEER negatief Was best wel super balen en ook aangezien ik gewoon nog steeds niet ongi ben geworden......... Ik heb mijn banner aangepast omdat die overnieuw was begonnen met tellen, mijn cyclus duurt nu al 31 dagen dus....:x @show; de show ging super!!! Mijn kanjer van een reu is 2e geworden Heel erg trots en hij heeft het super goed gedaan voor zijn 1e keer showen Maar jeetje mina wat een lange dag was dat zeg! Om 4 uur ging de wekker al en we waren om 21:00 uur pas thuis, daarna ff goed ruzie gemaakt (altijd leuk, niet dus!) en daarna weer goed gemaakt en beide gesloopt in slaap gevallen whahaha
Ik ga met de hond lopen en dan naar het werk, ben blij dat het nu even droog is bah wat een rot weer is dit toch! Ik heb trouwens gister echt mijn ei gehad, heb nu namelijk helemaal geen last meer van m'n buik dus we hebben goed geklust Nu maar hopen dat ze elkaar kunnen vinden Tot vanmiddag dames!
Hmm jammer ikke, hier schijnt de zon gelukkig Veel succes op je werk!! Ik hoop ook voor jullie dat ze elkaar hebben gevonden!!! Tot vanmiddag
goedemorgen allemaal wat is het de laatste dagen toch rustig @ ikke werkse vandaag @ laurier balen van je negatieve test meid kan zijn dat je gewoon een langere cyclus hebt omdat je pas gestopt bent dus wie weet heb je je ei later gehad bij mij duurde het de eerste cyclus ook zo lang daarom ben ik blij dat ik toch een keer gewacht heb dus weet ook niet of hij bij mij klopt het is vervelend om niet te weten waar je aan toe bent en vooral omdat je je zo beroerd voelt en super zeg dat je reu tweede is geworden daar kun je zeker trots op zijn meid mag ik vragen wat voor hond jullie hebben xx twinklestar
@twinklestar; ja is zeker veel onzekerheid, ook omdat mn ongi er nog niet is en ik voel ook niet dat het eraan gaat komen ofzo.... Dus nou zit ik echt te bedenken idd misschien heb ik wel een eeuwen lange cyclus, moet ik wachten. Moet ik naar de ha gaan als t nog lang duurt? moet ik een vroege test halen? of gewoon niks doen ik weet t ff niet meer hoor Ja hoor dat mag je vragen, wij hebben een Amstaff
NOD: 15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) Eisprong: 01 mei: Laurier 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Robijntje1982 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 30 mei: Citta
@laurier, wat cool dat jullie een Amstaff hebben. Wij hebben een engelse stafford!! Heb je een foto?? Zie dat het voor jou erg spannend is. Al 3 dagen overtijd!! Heb je al een keer getest? Liefs
hoi dames zo ik ben weer van de partij! Ik voel me weer heel wat beter, alleen nog verkouden, maar ja wat wil je met dit weer... Me zoontje is ook weer beter, alleen verkouden. Wat betreft me oma, heb het gevoel dat het nog eens snel afgelopen kan zijn, ga zo even naar haar toe en dan woensdag ook, dan is me opa jarig! Oma heeft al zoveel meegemaakt en denk zelf dat het lichaam gewoon op is... Heb gisteren geklust... alleen voelde het niet prettig als manlief diep ging! Later steekjes aan de rechterkant van me buik...? ei? Geen slijm ofzo, maar ja. Jammer dat je ons verlaten gaat Klevkin, fijn dat je nog wel zo nu en dan meeleest! Snap je volkomen, mijn manlief denkt exact hetzelfde over dit forum en dergelijke... Liefs mij
@corine; ik heb woensdag 12-5 en gister 16-5 getest en beide keren maar 1 streepje..... Ik wordt er echt gek van, weet t ff niet meer hoor
@ Laurier, jeetje vervelend zo die onzekerheid! Suc6 meid..dat wachten is het ergste vind ik.. @ Ilse, fijn dat je je wat beter voelt, wat vervelend van je oma,maak er nog een fijne tijd van samen. @ allen, hier wel een zonnige dag, ik mag straks weer aan het werk..dan zal ik vanaaf alles bijlezen.
Vervelend hor die onzekerheid!! Maar meis je lichaam is nog helemaal aan het ontpillen. Je cyclus is dus nog helemaal in de war en kan nog alle kanten op!! Heeft even tijd nodig. Weet je wel wanneer je ei is geweest?
@Ilse; bah, vervelend dat je het idee hebt dat je oma niet lang meer heeft.. ga fijn bij haar op bezoek en geniet van wat je nog hebt! Sterkte! (en fijn dat je je beter voelt!) @Laurier; balen zeg dat je nogsteeds nega test had echt gehoopt op wat roze.. ik zou ook niet meer weten wat te doen, afwachten ben ik bang maar kan me goed voorstellen dat je dat helemaal zat bent! Knuffel! @hier; manlief is alleen naar de cardioloog, er is teveel te bespreken en daar wou hij mij liever even niet bij hebben.. (ik begrijp zijn redenen maar vind het wel vervelend er niet bij te kunnen zijn, dus hoor het straks wel..) Hier schijnt het zonnetje en het is best lekker eigenlijk.. hopelijk straks nog even fietsen maar ook de boodschappen moeten nog gedaan worden..
@laurier, balen een nega test!! dan maar hopen op je ongi...of misschien toch nog te vroeg getest!! vervelend om zo in die onzekerheid te zitten!! ik heb ook een am staf!!! hoe oud was die van jou oo kalweer??? heb je geen hyves????fotos kijken hahah!! @ilse fijn dat het weer wat beter gaat!!! @ iedereen zo nog even relaxen hiero, straks weer slaapdienst! pff mijn hondje is weer erg ADHD achtig pff wordt er niet goed van zeg!!!