stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurier

laurier Niet meer actief

Bedankt allemaal, ik hoop dat k nu gewoon ongi wordt en we door kunnen met de 2e ronde.... Ik dacht mij ei rond 30 april gehad te hebben. Een posi test zit er niet in denk ik voor deze ronde, heb al 2 keer getest jah.......

@dolfijn; jij ook heel erg veel succes met wachten, wat een spanning zeg. succes meid en geniet van de buitenlucht!

@sasje; hij is 19 weken en op dit moment niet ADHD maar erg aan het snurken hahaha, hij zal nog wel moe zijn van gister! Ik heb hyves maar geef die liever niet hoe graag ik hem ook zou willen showen...

@ilse; bah wat vervelend!! Heel erg veel sterkte!

@corine; ja weet ik maarja het is zo onzeker allemaal he, en toch wel om de dag elke keer geklust hier en vol goede hoop natuurlijk...

2. laurier

laurier Niet meer actief

NOD:

15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)
    16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar)
    18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar)
    21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar)
    27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar)
    31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar)
    02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    03 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar)
    05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar)

Eisprong:

01 mei: Laurier
    04 mei: twinklestar
    08 mei: Bibi26
    13 mei: Marleen84
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85
    17 mei: Robijntje1982
    19 mei: Dolfijn1982
    20 mei: Ceandraa
    22 mei: Biancje
    30 mei: Citta

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Laurier; balen van de test meid. :( Hopelijk komt dan je ongi inderdaad snel dan weet je waar je aan toe bent en kun je weer aan de klus. ;)

@ Dolfijn; is je man inmiddels thuis? Lijkt me niet prettig om thuis te moeten afwachten wat de dokter zegt. Sterkte meid!!

@ symptomen; heb nog steeds echt last van mijn liezen zeg, pfff. Iemand die dit heeft voordat ze ongi moet worden? Ben vandaag ook echt misselijk. Ik probeer er niet teveel op te letten en mezelf ook echt af te vragen of het mijn verbeelding is, maar dat is echt niet zo. Tepels beginnen ook weer wat gevoeliger te worden...Wordt een spannend weekje, ik zal wel even heel teleurgesteld zijn als ik toch ongi word. Maar goed, zover is het nog niet. :)

4. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    hoi meiden

ik ben zo nerveus
    ik zou gisteren ongesteld moeten worden
    maar ben het nog steeds niet pfff
    maar als het morgen niet is
    ga ik toch maar een test halen pff
    ik zit nu al te twijfelen om te kopen
    maar toch die onzekerheid he
    me lichaam ken me ook effe voor de gek houden
    het is me 1ste ronde
    en ben bang dat het misschien een terleurstelling word
    we wachten het maar af
    ik wou dit effe van me af gooien

ik hou jullie op te hoogte

gr van Citta

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden, jeetje wat veel mensen weer die of bijna ongi worden of zwanger zijn... ik hoop het laatste :)

@ Bibi; het zijn wel weer andere klachten dan die je de eerste ronde had of niet? Niet dat dat wat wil zeggen hoor ;) wat betreft pijn in de liezen heb ik nooit als ik ongi moet worden, maarja ik had ook nooit last van m'n tepels/borsten en de vorige ronde dus wel.... afwachten meis, ben benieuwd hoelang je het volhoud tot testen (nouja je man dan hihi)

@ Laurier; Heel vervelend zeg! Ik denk dat er echt niks anders op zit dan te wachten en HA bellen zou ik zoiezo nog niet doen die kan toch niks en lees veel verhalen van meiden waarbij de 1e cyclus ook heel lang duurt..... *knuf*

@ Citta; ook bij jou heel spannend, als ik jou was zou ik morgen wel een test in huis halen, dan heb je hem in ieder geval!

@ Dolfijn; hoe is het gegaan met je man???? Ik zou dat dus ook niet fijn vinden om niet mee te gaan, toch bedoelt ie het lief! succes *knuf*

hier is het zonnetje wel lekker aan het schijnen :)
    Net op de brommer naar huis had ik bij drempeltjes wel last rechts onderin m'n buik :( zit nu dus weer te twijfelen of ik mijn ei gister wel heb gehad.... Zijn er meiden die daarna ook nog last hebben?

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @citta. ik ging ook een test halen zodat ik morgen vroeg zou kunnen testen, maar je moet natuurlijk zelf weten he!!

@laurier, oke jammer dat je hyves niet wilt delen haha!!! heb je wel msn bijvoorbeeld???
    ik woon tenslotte in limburg, en jij zie ik het in hoge noorden dus wij kennen elkaar zeer zeker niet!!
    ik ga werken mensen!!!!

voor de meiden die vrij hebben , geniet van het wisselvallige weer!!

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    werkse sasje!

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat een dames die in de stress zitten! Ben heel benieuwd bij jullie allemaal!
    @dames in de eerste ronde; heel lastig als je niet weet wat je cyclus is.. het blijft afwachten.. maar wel heeeeel spannend!
    @dames in de tweede ronde; de klachten klinken anders.. hoop het zo voor jullie!! Wacht in spanning met jullie af!
    De onzekerheid is voor allemaal heel frustrerend.. maar zo met z'n allen gaan we het vast redden;)

@hier; man terug van cardioloog.. er is een hartfilmpje gemaakt, maar hier moet cardio nog naar kijken dus horen we donderdag. Bloeddruk was redelijk netjes vandaag (gelukkig niet meer torenhoog!) en bloed laten prikken.
    Verder is het niet reanimeren beleid van mijn man besproken.. en is er afgesproken dat er niet gereanimeert wordt bij natuurlijke hartstilstand, maar wel als een hartstilstand ontstaat door menselijk toedoen (de arts).
    Ben blij dat hij dit veranderd heeft en enigsinds de arts mogelijkheid geeft hem in leven te houden als het fout mocht gaan.. maar voor alsnog ga ik er (positief!) van uit dat alles gewoon goed gaat.
    Het wordt allemaal wel erg echt op het moment, we leven daar maar even naar toe en laten de rest maar even voor wat het is.. dus ja, ook mijn ei zal ik (hoogstwaarschijnlijk) gaan missen, maar dan kunnen we ons volgende ronde 100% inzetten:)
    Ok, lang genoeg ego..
    Fijne dag allemaal! ik ga nog even liggen.. ben misselijk en wat hoofdpijn (spanning ben ik bang).. Dus spreek jullie later op de middag of vanavond wel weer! xx

9. laurier

laurier Niet meer actief

Dikke knuff dolfijn, ga maar even lekker uitrusten!!
    Mooi dat de bloeddruk van je mannetje nu wat beter was!
    Doe rustig aan!!

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Heel veel stertke dolfijn!!!
    Fijn dat het beleid is veranderd wat betreft reanimeren!
    Rust maar lekker uit en probeer je te ontspannen!
    Liefs mij

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ dolfijn; kan me voorstellen dat het allemaal heel spannend is, denk goed om jezelf ook he! Hoelaat moet ie donderdag (toch?) in ieder geval fijn dat z'n bloeddruk niet heel hoog is!
    En jullie kindje komt er wel, maak je daar maar niet druk om! *knuf*

12. Zeepaardje

citta; haal gewoon een test in huis, als je dan de behoefte hebt om te testen, dan heb je er 1 thuis liggen!
    s6

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    NOD:

15 mei:Laurier
    (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)

16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar)
    18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar)
    21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar)
    27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar)
    31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar)
    02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    03 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar)
    05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar)

Eisprong:

01 mei: Laurier
    04 mei: twinklestar
    08 mei: Bibi26
    13 mei: Marleen84
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85
    17 mei: Robijntje1982
    19 mei: Dolfijn1982
    20 mei: Ceandraa
    22 mei: Biancje
    30 mei: Citta

14. laurier

laurier Niet meer actief

Ik ga ff op de bank hangen met een kop warme choco :) daar ga ik me vast wat beter van voelen...

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ik ga ff de stofzuiger door het huis heen halen en het bed opmaken (had ik vanmorgen al afgehaald).
    Het is hier ook weer aan het regen :( hoop dat de voorspelde onweer wegblijft :$ ben ik zoooo bang voor he :)
    Nou dames tot straks :)

16. Zeepaardje

hier helaas ook regen...
    hoop dat je je snel beter voelt laurier.
    ikke nog even stofzuigen (heb ik vanmorgen mooi gedaan) bed doe ik morgen.
    oeps moet morgen ook met me boefje naar het consultatiebureau...zo maar ff zijn groeiboekje opzoeken, ben een chaoot haha!
    Moet nog naar de bieb boek terug brengen, wacht ff tot de bui over is...
    liefs mij

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn veel sterkte en rust maar lekker even uit

@ laurier mijn cyclus was 42 dagen de eerste keer dus was erg lang

@ ilse fijn dat je je weer een beetje beter voelt

hier is het weer droog naar een flinke regenbui

18. Zeepaardje

hier nu ook droog...strakjes naar bieb

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Dolfijn; wat een spanning. Ook van mij een hele dikke knuffel!! Gelukkig maar dat het beleid aangepast is, dat geeft je misschien enigzins een beter gevoel. Rust maar even lekker uit meis, tot straks!

@ Citta; alleen een test geeft duidelijkheid...Snap alleen heel goed dat je het erg spannend vindt. Ik heb er een in huis en kan me haast niet beheersen. :D Succes meid!

@ Ikke; de sypmtomen zijn echt heel anders ja, dat geeft me ook wel hoop. En dat we goed geklust hebben deze ronde, we kunnen mijn ei niet gemist hebben. :) Maar dan nog hoeft het niet raak te zijn. Ben wel echt misselijk nu zeg, bah. En mijn buik begint ook weer. ;) Maar wat je al zei, mijn vriend is véél te geduldig en ik moet het net zolang volhouden als hij helaas. :D

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hier is alles weer aan kant, heb ook maar gelijk even gedweild :D het zonnetje is er ook weer na de regen!

@ Bibi; wanneer wil jij testen dan en wanneer je vriend? Kun je er niet tussenin gaan zitten... hihi dan geven jullie allebei een beetje toe.

@ Ilse; succes met naar de bieb gaan, ik hoop voor je dat het ook droog is al je terug moet!

Deel Deze Pagina