@ sasje dat vraag ik me ook af heb je dit alleen rond je ei want ik weet het eigenlijk ook niet ik heb deze cyclus meerdere keren dat slijm wel gehad maar of je dan geen ei hebt dat weet ik ook niet zou ik ook wel willen weten
NOD: 15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) Eisprong: 01 mei: Laurier 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 17 mei: Robijntje1982 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 30 mei: Citta
Goedemorgen meiden Nou ik heb de net een test gedaan en hellaas ik ben niet zwanger maar ook nog niet ongestelt pfff dus het is maar afwachten nou ik ga maar weer verder met optutten moet om 7 uur beginnen op me werk groetjes iedereen en tot gauw van Citta
goeiemorgen! @Citta; balen zeg, hopen dat je gauw ongi wordt of alsnog 2 streepjes! @Sasje; ik had de vorige ronde wel wat meer slijm rond mijn ei, nu ook weer maar geen rekbaar slijm naar mijn idee..... vraag het me dus ook af! @Laurier; fijn dat je je weer wat rustiger voelt! Wie weet komt je ongi nog niet omdat je zo gespannen bent, kan ook nog. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis!
Goeie morgen lady's! @Slijm rond eisprong; ik heb daadwerkelijk geen idee vorige cyclus waterige afscheiding gehad rond periode dat ik ei gehad zou moeten hebben.. tuur me deze cyclus wezenloos maar kan niets vinden.. Heb dus daadwerkelijk geen idee hoe het nu zit.. Dus sorry maar moet je in onzekerheid laten.... @Citta; Balen meis! hoop dat je snel weet hoe je cyclus in elkaar zit en óf een posi test in handen hebt.. óf gewoon ongi wordt zodat je aan een volgende ronde kan beginnen.. Succes! @Katheterisatie; we moeten donderdag om 8.20u melden bij opname en dan horen we verder. Manlief wil niet dat ik de gehele dag in het ziekenhuis blijf.. dus we zullen zien hoe dat precies gaat lopen.. @Vandaag; kids hebben examen.. Spannend!! Zometeen huis even aan kant trekken, manlief naar de huisarts, paps komt (samen met stiefmams) koffie drinken, boodschappen doen, eten koken, fietsen, en slapen.. haha hele dag staat alweer gepland! Fijne dag allemaal! xx
@Dolfijn; oh dat is wel lekker zo vroeg al. Hoelang duurt zoiets eigenlijk? en moet ie daarna lang blijven of niet? @Twinklestar; nog geen ongi in aantocht??? Hier is de mist weg en komt zowaar het zonnetje af en toe door . Ben echt toe aan vakantie, ben zó moe steeds pff ben echt aan het aftellen Zo maar weer met de hond rondje lopen en dan weer naar het werk! Fijne dag allemaal!
Goede morgen dames! Hoe gaat het met iedereen? Hier schijnt het zonnetje lekker @slijm; ik heb 2 dagen voor mijn verwachte eisprong wel slijm gehad maar of het mn ei was......??? @citta; da's balen!! Hoop dat je snel ongi wordt of idd te vroeg hebt getest @dolfijn; wel fijn idd dat hij zo vroeg al moet! Hoe lang duurt dat ongeveer? Oehh spannend hoor examens, hoop dat ze t goed doen! Enne succes met je drukke dag vandaag @ikke; een mooie fijne vakantie lijkt mij ook wel wat Nemen jullie de hond eigenlijk ook mee op vakantie? Werkse! @hier; alles lekker rustig gelukkig Ja misschien onbewust toch wel te veel spanning.... Maar toch heb ik t wel leuk gehad de afgelopen week en heb me niet echt stressvol ofzo gevoelt (op die nega test na dan). Vriendlief is van donderdag tm volgende week woensdag lekker vrij Hij heeft zomaar ineens wat extra dagen vrij genomen om gezellig saampjes te zijn
@laurier, ga je niet nog een keertje testen??? ja klopt ik heb inderdaad wel ergens rond mijn ei wat meer afscheiding..maar die draden waar iedereen het over heeft dat heb ik toch echt niet haha!! nu weer wat meer last, eigenlijk zoals de vorige keer dus als ik nu pas mijn ei heb????? of innesteling hahahhahahaa, is het gevoel dat ik ieder moment ongesteld moet worden pff wordt er gek van!!!!!!
@sasje; ik heb woensdag en zondag getest, beide negatief..... Ga niet gelijk weer testen hoor ik blijf bezig, heeft niet veel zin denk ik en heb toch alleen maar teleurstellingen. Ik denk dat mijn ongi gewoon op zich laat wachten ik weet t ook niet. als jullie zo twijvelen of jullie je ei hebben waarom werken jullie dan niet met ovu testen, dan heb je toch helemaal duidelijkheid of niet??
@laurier, ja klopt is moeilijk!!!! ik wil eigenlijk pas met ovu testen gaan werken na ronde 3..dus mocht ik ronde 4 ingaan dan wil dat gaan doen!! wil nu eigenlijk beetje de natuur zijn werk laten doen hahaha!!
Oke, ja dan is het wachten en wachten en wachten..... O zooooo leuk I know Maar hoop dat je voor ronde 4 wel 2 streepjes hebt. Ik ga nu sowieso wachten tot het weekend, dan nog geen ongi dan maar weer eens testen en dan ook eens een ander merk als kruidvat 2 voor 5 denk ik..... We zullen zien!! Ik moet zeggen dat ik nu wel t gevoel in mn buik heb dat ik ongi ga worden..... Ik hoop t maar!
Wat een onzekerheid nogsteeds Laurier.. vervelend! Kan me goed voorstellen dat je nu niet alweer gaat testen, en hoop dat je snel duidelijkheid hebt! De katheterisatie duurd al met al ongeveer een uur, hierna moet hij nog wel blijven omdat ze via slagader naar binnen gaan en dit moet natuurlijk wel goed dicht zijn. Maar het is dagopname, dus als het goed is heb ik hem in elk geval 's avonds weer thuis (Mits natuurlijk alles goed gaat, maar dat lijkt me logisch ) Huis is aan kant, was hangt buiten (ja, ja het zonnetje schijnt en waait lekker dus hopelijk was snel droog) en nu wacht tot paps voor de deur staat.. @Ovu-testen; wil ik inderdaad ook pas na 3 (actieve) rondes mee beginnen.. eerst maar eens zien wat het doet als we er actief mee bezig kunnen
goedemorgen lady's ik denk dat ik morgen een testje ga doen maar verwacht er niet teveel van heb vandaag wel weer last van steekjes in mijn buik maar kan ook de ongi zijn die onderweg is heb ook last van mijn onderrug die er aan zit te komen
Hoe gaat het met iedereen?? Volgens mij is iedereen met andere dingen bezig, ik ga zo ff eten en vanmiddag moet ik aant werk. Ik weet niet of mijn menstruatiekalender.net helemaal klopt.... Ik heb ingevuld dat ik de afgelopen dagen overtijd ben en nu zegt hij dat ik helemaal geen eisprong heb gehad afgelopen maand, beetje vaag hoor...
Wat een onzekerheid hier nog! Hoop echt dat iedereen zo snel mogelijk duidelijkheid krijgt! @Laurier; wij nemen de hond niet mee op vakantie, we gaan naar Tunesie (als we kunnen vliegen ) dus ze gaat naar mijn schoonzus. Hun hond was vorige week 2 weken hier dus mooi geregeld! Hadden we zo afgesproken toen we ze gingen halen, het zijn ook zusjes. @Bibi; hoe is het bij jou??? Nog meer klachten erbij? Hier net weer op de terug weg van werk naar huis last van m'n onderbuik met drempeltjes, geen idee wat dit nu weer te betekenen heeft . Zo ik ga even wat eten, ben de hele dag al beetje duizelig/misselijk
@ikke; nee da's niet ideaal om dan een hond mee te nemen lijkt me.... Wel erg handig geregeld ja!! Ik ga nu naar het werk, fijne middag allemaal tot vanavond!
Ik heb net even een berichtje naar Marleen gestuurd, zag dat ze gister online is geweest maar we hebben al een tijdje niks van d'r gehoord.... @twinklestar; nog niet ongi?
ik heb ook alles ingevuld bij menstruatienet, maar daar zie ik alleen een lijntje van de temperatuur...geen ei... Ik hoop dat die al is geweest...maar voor het zelfde geld komt die nog wel opdraven nog... afwachten maar weer...me gevoel zegt dat ik op dg 16 een ei heb gehad, maar zeker weten doe ik het niet...had alleen last (10min. ofzo) van steekjes in mijn onderbuik rechts...denk ei, maar had geen slijmverlies dus ik weet het niet... wachten het maar af...