stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo er zit weer een werkdag op..jemig een hoop vakantie plannen zag ik voorbij komen en een hoop NOD komen er aan, leuk hoor..

Hier een lekkere werkdag gehad, mooi weer hier dus ik ga zo even lekker koken. en misschien nog even op het dakterras zitten.

ROKEN: ja ik had vandaag zo'n zin om te roken, heb het maar niet gedaan ben bijna een jr gestopt..maar "ik"merkhet niet op mijn bankrekening..gaat gewoon aan andere dingen op..LOL..

Meiden ik duim voor jullie..

2. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    NOD:

15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)
    16 mei:Citta (ronde 2,2e kindje,29 jaar)
    18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar)
    21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar)
    27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar)
    31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar)
    02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    03 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar)
    05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar)

Eisprong:

01 mei: Laurier
    04 mei: twinklestar
    08 mei: Bibi26
    13 mei: Marleen84
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85
    17 mei: Robijntje1982
    19 mei: Dolfijn1982
    20 mei: Ceandraa
    22 mei: Biancje
    30 mei: Citta

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    laurier helemaal mee eens

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ben heel benieuwd naar je test Twinklestar!.. Spannend!!

En die vakantie a la garden is inderdaad ook best te doen als het mooi weer wordt hoor.. en mijn mams belde net en die stelde voor dat we een weekje in haar huis gaan als zij op vakantie gaat.. dus toch nog een weekje naar de zee! Heerlijk.. kijk er nu al naar uit!

Zometeen nog even fietsen (denk ik;)) hahah niet echt veel zin.. maar doet het wel goed op de weegschaal.. hmm.. ik kijk wel even:p

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    zo het mannetje is aan het werk nu ga ik eerst de stofzuiger door het huis halen tot straks meiden

6. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland

Jeetje spannende tijd voor je joh!! ik zal voor je duimen. suc6!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @biancje, ik ben anderhalf jaar gestopt, en ik heb ook nog zo vaak zin in een sigaret!!!ik kan ook niet zeggen dat ik voor altijd zal kunen stoppen met roken!!!!durf ook niet nog eens aan sigaret te trekken want dan ben ik meteen weer verkocht denk ik....heeerlijk hoor een lekker sigaretje hahaha!

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah daarom kan ik nogsteeds niet helemaal stoppen.. hoop dat zwanger zijn mijn laatste sigaretten de prullebak in doet gaan!

Even jullie advies; jullie weten hoe situatie met manlief is, nu zou ik volgens banner (en mijn gevoel) redelijk snel mijn ei kunnen verwachten.. moet ik manlief nog proberen te zetten tot wat actie? of deze ronde gewoon voorbij laten gaan??
    Ik weet het niet, wil zelf wel.. maar afwijzing geeft stress voor ons beiden.. :( weet het ff niet..

9. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland

Ja dat is het ergste, dat je weet als je een hijsje neemt is het gebeurd..hahaha..maar we doen het voor een goed doel..ben wel blij dat ik dan helemaal gezond ben voor ons kindje..

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @dolfijn, ik zou gewoon proberen om hem zover te krijgen, dus dat wordt vanavond gewoon proberen!!!!! is misschien raar, maar stel dat het niet helemaal goed gaat............we gaan er mijn zijn allen niet van uit!!!! van hier uit een dikke knuffel..ik ging er lekker voor!!!!!

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Meiden, jullie kletsen teveel! :$ Ben veel te lang bezig met bijlezen. :p Fijne dag gehad allemaal?

@ Dolfijn; moeilijke situatie meid...Ik kan daar ook niet echt wat over zeggen, dat moet je echt zelf bepalen...Ik weet van mezelf hoe ontzettend graag ik wilde klussen rond mijn eisprong dus ik snap het heel goed als je het toch wil proberen. Succes!
    Hoe gaat het tot nu toe met de examens van de kids?

@ Smyltje; hoe was de sportdag?

@ sasje; ik heb dat slijm wel rond mijn eisprong, heb het allebei de keren duidelijk gezien. Ik weet niet of geen slijm meteen betekent dat je geen eisprong hebt. :( Anders zou ik gaan tempen of ovutesten gebruiken. Vooral met tempen krijg je wel duidelijkheid.

@ Citta; hoe is het nu? Nog geen ongi?

@ Hier; ben me vanochtend rot geschrokken toen ik wakker werd; echt ongi krampen dus ik dacht deze ronde is voorbij! :$ Maar gelukkig daarna op het toilet niks te bekennen en nu nog steeds niet. :) Hoop zó dat het een goed teken is! Misschien gaan we toch donderdag testen. Heb aan mijn vriend gevraagd of hij dan niet wat later kan beginnen want hij zei als ie positief is heb ik echt geen zin om daarna aan het werk te gaan. Hihi, dat vond ik wel lief. Dus als ie dan wat later gaat kunnen we het in ieder geval samen laten bezinken, wat de uitslag ook mag zijn. Aan de andere kant vind ik het erg spannend om te testen en wil ik het zo lang mogelijk uitstellen, zeker na vanochtend. Ben veel te bang dat mijn ongi door gaat komen...

12. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Dolfijn, meis gewoon proberen idd je ventje zover te krijgen! Suc6..ben je al uitgefietst?

@Bibi26, spannende tijd joh, ja vervelend die periode tussen eissprong en NOD..zo onzeker bij elke krampje dingetje ren je naar toilet..had ik ook...suc6 joh!! Fijn dat je mannetje samen wilt zijn met testen!! Ik blijf ook voor jou duimen!!

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @Dolfijn; je kunt altijd kijken of ie toevallig ook zin heeft vanavond.... zo niet dan niet ik zou niet gaan pushen zoals je zelf al zegt. Succes en ook vanuit hier een knuffel!!!!

@Roken; ik merk met het mooie weer dat ik er weer meer zin in krijg, vooral 's ochtends met een kopje koffie en na het werk :) maar doe het echt niet want dan ben ik weer terug bij af!

@Sasje; haha het wordt nog wel ingewikkelder heb ik gehoord, vind sommige dingen ook wel erg ver gezocht hoor en vaak gaan ze zo lang door met dingen... haha maar het blijft verslavend! Weet niet hoe ik het over 2 jaar ga doen :(

Hier weer boodschappen binnen, gegeten, gedouched :). Nog steeds last van onderbuik dus straks voor de zekerheid nog maar ff klussen :) je weet maar nooit! Zou zo graag niet ongi op vakantie gaan! maarja mijn gevoel zegt dat het nog wel even duurt op de een of andere manier :(

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Bibi; dat jij uberhaupt nog kunt wachten tot donderdag! haha nee snap het wel hoor, ik wil het ook zo lang mogelijk uitstellen....

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Biancje; haha, ik ben vandaag inderdaad vaker naar het toilet geweest dan normaal. :D Ook al hoefde ik niet echt, ik wilde zeker weten dat ik niet ongi was. Gelukkig ben ik dus inet de enige die dat heeft. ;) Lief dat je voor me duimt, ik hoop dat het helpt! ;)

@ ikke; het wachten gaat nu wel hoor. Gisteren naar school geweest, vandaag stage gelopen. De dagen gaan snel voorbij. Ben alleen morgen ochtend vrij dus dat wordt lastiger...Maar kan het niet maken om zonder mijn vriend te testen.
    En dat gevoel wat jij hebt, heb ik ook wel eigenlijk...Kan me er zo niks bij voorstellen dat het raak zou zijn deze ronde...;) Heb echt het gevoel dat het eerder in Juni/Juli zal zijn. Maar wie weet laat mijn gevoel me wel grandioos in de steek. ;)

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @ikke...2 jaar...dacht dat ze het hier nog maar tot sept doen uitzenden???

17. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; nee wat ik steeds heb gehoord/gelezen is dat het in Amerika is gestopt, maar wij lopen hier 2 jaar achter dus kunnen wij nog 2 jaar kijken :D

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    De examens lijken redelijk te zijn gegaan (volgens zeggen dan ;) ) alleen de oudste had wat moeite met zijn tweede (biologie) en dat zal te maken hebben gehad met zijn suikers (heeft suikerziekte) maar nadat hij wat gegeten had ging het beter.. dus we moeten maar even afwachten..

Manlief zoekt aandacht, dus geloof dat ik het toch maar ga proberen......... :)

Hoop dat je donderdag gewoon kan gaan testen Bibi en dat je ongi wegblijft.. Spannend meis! Hou ons op de hoogte!

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Enne fietsen.. geen zin, besteed mijn energie liever anders vandaag:p

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Groot gelijk Dolfijn! Ennuh zet 'm op dan he! :p ;)

Deel Deze Pagina