stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurier

laurier Niet meer actief

@sasje; hoe ging het met de hond???

@testen; heb net een (al)weer een testje gedaan, ik zie echt maar 1 streepje hoor.... Ik heb nu de test predictor gebruikt, ik zal straks ff proberen hem erop te zetten

2. laurier

laurier Niet meer actief

Ik weet niet hoe dat moet... hij kan hem niet uploaden

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jammer Laurier.. dat er maar weer 1 streepje verschijnt :( Hoop nogsteeds dat je snel duidelijkheid hebt!
    Twinklestar; succes met testen morgen.. je laat ons wel in spanning hoor ;) haha we wachten af..... Succes en duim voor je!
    Bibi; ook al aan de test, ben heel benieuwd wat er zaterdag uitkomt!
    Ilse; dan eet je inderdaad niet veel op een dag.. haha hier ook geen snoeperd hoor, maar eet 's morgens twee broodjes, 's middags twee broodjes en 's avonds bord warm eten.. Tussendoor eigenlijk alleen maar komkommer en tomaat, fruit en heel af en toe sultana. Maar daar en tegen 's avonds wel een (afgepast:)) bakkie chips.. haha daar kan ik echt niet zonder!

Hier beetje pissig en teleurgesteld, geniet je eindelijk van voorspel wordt je continu gestoord door de telefoon en kinderen die al weer thuis komen :x Baal er echt goed van en uiteindelijk dus gestopt want zo had het geen nut..
    Nu is het rustig, maar nu is manlief beroerd.. bah baal echt even heel erg :(
    Weet dat ik gewoon geduld moet hebben enzo, maar toch dat ene moment van ons samen kan er niet zijn..
    Sorry, moest het ff kwijt!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @laurier.....wanneer heb je getest?? niet met ochtendurine dus??? waarom bel je niet huisarts op??? voor plas of bloed te laten checken???
    de hond....tjaaa was echt een wonder!!! heb nu blikjes met steentjes erin, zodra ze springt bij bezoek dus mee rammelen, of gooien!!! nou ze was erg onder de indruk dat ze niet meer heeft gesprongen..had even de buren gevraagd om ff te komen om te oefenen haha!!! dus dit gaan we nu voortzetten, en dan zullen we zien!!!!! maar tot nu toe helpt het in ieder geval wel!

@dolfijn, uh balen hoor!!!! waarom laat je telefoon niet gewoon rinkelen???? ja das balen dat de kids dan weer thuis komen pff!!

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    normaal zou ik dat wel doen hoor Sasje ;) maar er waren nog wat dingen die vandaag geregeld moesten worden voor manliefs opname (dus oa de arts die nog zou bellen) dus dan gaat dat niet :( maar goed, we gaan gewoon uit van positief en volgende maand 100% inzet (van beide partijen:p)

Wel super dat deze techniek lijkt te werken voor je hond!

6. laurier

laurier Niet meer actief

7. laurier

laurier Niet meer actief

zelfde testje

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zie niks laurier......

9. laurier

laurier Niet meer actief

Nee ik ook niet..... Als je na 5 dagen overtijd nog geen eens een licht streepje ziet op de test hoef ik denk ik ook niet de ha te bellen voor bloedtest....... Ik ga maar aan het werk..

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tjaaa ik weet het ook niet meid!! vind het wel erg vervelend voor je, dat je zo lang in onzekerheid moet zitten!! van hier uit een knuffel!!

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Zie jammer genoeg ook niets Laurier :( Balen meis..
    Ik zou ook niet weten wat je nog zou kunnen doen.. ben bang dat je cyclus langer is dan verwacht.. wat betekend dat je je ei ook later gehad kan hebben, waardoor alles later wordt.. ook het testen.. maar weet het gewoon niet meis! en zit er niets anders op dan wachten ben ik bang.. bah, wat moet jij je vervelend voelen meis! KNUFFEL!!

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    NOD:

15 mei:Laurier
    (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)

18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar)
    21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar)
    27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    30 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar)
    31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar)
    02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    03 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar)
    05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar)
    17 juni: Citta(ronde 2,2e kindje,29 jaar)

Eisprong:

01 mei: Laurier
    04 mei: twinklestar
    08 mei: Bibi26
    13 mei: Marleen84
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85
    16 mei: Ilse85
    17 mei: Robijntje1982
    19 mei: Dolfijn1982
    20 mei: Ceandraa
    22 mei: Biancje
    03 juni: Citta

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Laurier; nee ik zie ook niks.... ik denk ook dat je echt niks anders kunt doen dan wachten, zijn er veel die de 1e keer een lange cyclus hebben helaas.

@ Dolfijn; He bah, balen is dat ja! Maar helaas niks tegen te doen. Hoe kijkt je man er tegenaan?

@ Bibi; nog 3 daagjes dus..... haha ben erg benieuwd!

Hier weer thuis van werken. Heb vandaag echt een stekend/drukkend gevoel in m'n rechter onderbuik en het straalt ook uit naar m'n lies en onderrug.
    Net met de post de tickets gekregen dus laat die vakantie nu maar komen :D we vertrekken al om 05.00uur 1juni dus allemaal even duimen dat er dan geen last is van die aswolk.....

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hier weer aardig gekletst zeg morgen ga ik een testje doen dus als ik wat weet horen jullie het gelijk dames vind het ook wel spannend vooral omdat ik de eerste keer zo'n lange cyclus had dus kan best zijn dat het nog te vroeg is maar ja wie niet waagd wie niet wint

@ dolfijn veel succes morgen met je man

@ laurier balen zeg dat je nog niet weet waar je aan toe bent maar je kan ook gewoon een eerste lange cyclus hebben net als ik dus mischien heb je je ei wel later gekregen als je dacht hoop dat je gauw duidelijkheid heb meid

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hallo dames!
    daar ben ik weer! hier nog steeds geen ongi.. vind het wel raar dat ik het steeds zo laat ben/niet ben/zo goed als niet ben. dat is dan nu al 3 maanden achter elkaar!

wat ik me trouwens even afvroeg. volgens mij hebben jullie allemaal niet eerst je echte eigen ongi afgewacht voordat jullie echt gingen klussen toch?? maar hoe kunnen jullie dan je NOD uitrekenen? dat is dan toch op de gok? nu bijv met Laurier.. het zou natuurlijk best kunnen dat jouw cyclus langer is dan de standaard 28 dagen. dan ben je nu misschien pas bij je NOD ipv 5 dagen overtijd.. toch? daarom bedacht ik dus dat ik eerst 2x mijn cyclus afwachten en daarna gaan proberen. MAAR DAN MOET IK WÉL ONGI WORDEN!!!:mad:

@ twinklestar: ik zal voor je duimen!! wie weet ben je de 1e hier met een positest :D

@ ikke: ik hoop ook voor je dat jullie geen aswolk hebben!

16. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    Hoi dames

bedankt voor jullie reactie,
    maar tuurlijk ga ik door naar de 2e ronde,
    ik weet dat het mijn lukt om zwanger te worden ,
    ik heb al een prachtige gezonde meid van 15 maanden ,
    en dat heeft ook 7 maanden geduurt ,
    en nu heb ik zo van nou we zien het wel
    ik ben er niet zo erg mee bezig dan toen met de 1e ,
    gek is dat he ,
    vind ik wel,
    maar zal iedereen wel hebben die voor de 2e of 3e of 4e gaan

succes iedereen

gr Citta

17. laurier

laurier Niet meer actief

Hmm ja dat zou kunnen smyltje, dan heb ik niet goed geklust denk ik :( Eerst maar nog afwachten... O zo leuk al dat wachten ggrrrr.... Ik wil zo graag en posi test of gewoon nu ongi worden, dan weet ik idd wel waar ik aan toe ben...... Ik ben net terug van t werk, ga nu ff koken.

18. Mlyn82

Mlyn82 Lid

11 mei 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ dolfijn: het klinkt misschien erg raar, maar als het klussen moest zijn, dan was het ook wel gelukt. Hopelijk grijp je hem snel weer bij zijn gereedschap (dit klinkt wel heel erg fout, haha!)
    @ laurier: wat een teleurstelling, dat ene streepje. Maar ook testen kunnen het wel eens fout hebben he? Ik hoop voor je dat het toch nog komt dat streepje! En anders op naar de volgende ronde!
    @ smyltje: mijn cyclus is ook onregelmatig, dus het uitrekenen van je NOD en cyclus wordt dan gewoon moeilijk, dus is en blijft het op de gok. Volgens mij is bij bijna niemand de cyclus helemaal vast, dus geen zorgen!

Ik zit nu nog op mijn werk, maar ga nu de computer uitzetten. FF bedenken wat ik ga koken voor mijn vriend en mij. Ik wil vanavond nog even hardlopen en daarna een stukje klussen (of in een andere volgorde). Fijne avond!

19. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    godverdegodver!! ben ik al 3 keer mn gal aan het spuwen, valt mn internet steeds weg! ben echt zooo chagrijnig!
    rotinternet, rotvriendje,rothormonen!

20. laurier

laurier Niet meer actief

!!!!!!!!!!! Knuff smyltje !!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina