lekker gegeten allemaal hier wel man lief is weer aan het werk ga straks even een bakkie doen bij mijn mams en paps het is nou lekker weer dus geniet er maar lekker even van
NOD: 15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 30 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2,2e kindje,29 jaar) Eisprong: 01 mei: Laurier 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 16 mei: Ilse85 17 mei: Robijntje1982 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 03 juni: Citta
@hier; vriendlief heeft dienst tot 22:00 helaas, maar daarna lekker samen vrij Heb erg last van misselijkheid en kleine steekjes rond mn navel erbij Vriendlief heeft even gevoelt en hij zegt dat er 1 beebje in mn buik zit hihihi Ja Mlyn weet dat testen t soms fout kunnen hebben, maar 3 testen is wel erg veel he?????? Smyltje ik leef met je mee!!! Veel succes meid!
@ Smyltje; rustig meis, is niet goed voor je hart. Nee serieus, vervelend dat het even niet mee zit. Lekker op tijd onder de wol kruipen, als je morgen wakker wordt ziet de wereld er weer heel anders uit. @ Laurier; ik zie ook niks op de test, toch vreemd dat je ongi zo lang uitblijft. Of je hebt inderdaad een lange cyclus, dit is ronde 1, toch? Dan zou dat wel kunnen. @ Twinklestar; succes morgen!! Mijn duimen draaien.
@ Dolfijn; ik vergeet jou helemaal. Voel je je weer wat beter? Kan me voorstellen dat het een grote teleurstelling was dat het niet lukte...Zo voelde ik me twee weken terug ook toen ik echt het gevoel had dat we moesten klussen en mijn vriend niet wilde. *knuffel voor jou*
Och wat is er toch met iedereen? volgens mij heeft iedereen vandaag een beetje last van de hormonen haha dames die het even nodig hebben; *KNUFFEL* Hier vanmiddag even lekker met beste vriendin weg geweest en de 2-ling haha ze liet mij achter de wagen lopen zegt ze; misschien dat het dan bij jullie ook gaat kriebelen... haha ze weet dus niet dat wij al bezig zijn, zoals nog niemand!! Nou Twinklestar heeeeel veel succes morgen!!!!! Ik ga drinken pakken en dan lekker 'het blok' kijken Tot morgen dames!!!
Hey meiden, jeetje zeg allemaal een beetje van slag, suc6 voor degene die gaan testen, ik duim voor jullie. Voor degene in onzekerheid, hoop dat er gauw wat duidelijkheid is voor jullie! Denk dat het een vroegertje wordt vandaag! Voor degene die gaan klussen, geniet ervan ladies!! liefs
nou, aangezien mijn hormonen een loopje met me nemen en ik me nog steeds niet helemaal lekker voel, ga ik lekker naar bed. beetje jammer dat het nog hartstikke licht buiten is, maar ja, dat neem ik dan maar voor lief. hopelijk ben ik dan morgen eindelijk ongi... slaap lekker meiden!
Slaap lekker allemaal, iedereen: doe rustig aan!! @dolfijn; heel erg veel succes en sterkte morgen meid!!! *knuff knuff knuff*
Pfff hier ook last van hormonen denk ik..ik zit om elk dingetje te janken..pff vermoeiend..ik ga ook maar vroeg het bedje in..zit nu nog ff lekker onder een dekentje op de bank met een zak drop..misschien voel ik me dan wat beter..jemig wat is dat toch?
NOD: 15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 30 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2,2e kindje,29 jaar) Eisprong: 01 mei: Laurier 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 16 mei: Ilse85 17 mei: Robijntje1982 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 03 juni: Citta
@ bibi en ikke dankje ben benieuwd @ dolfijn sterkte en heel veel succes morgen een dikke knuffel van mij allemaal een hele fijne avond en slaap lekker allemaal tot morgen xx twinklestar
goedeavond ik twijfel nu of ik me ei heb gehad... krijg nu klein beetje witte slijm...??? s6 met testen testers!
Slaap lekker allemaal! Vanavond nog even druk geweest met alle kids thuis, telefoontjes beantwoorden en spullen bij elkaar pakken.. Nu nog even snel al die lieve berichtjes lezen en dan naar bed. Super bedankt voor al dat lieve medeleven meiden Mocht ik morgen een momentje hebben post ik even hoe het is gegaan en anders horen jullie het vrijdag van me! Knuffel voor allemaal!! xx
Goeie morgen! Voelt iedereen zich weer een beetje beter? Ik hoop het!!! @ Twinklestar; En????? heb je al getest? @ Dolfijn; Heeel veel sterkte en succes vandaag!
Ligt iedereen nog op één oor of zijn jullie al aan het werk? @Twinklestar; ik hoop dat als ik terug kom van mijn werk hier een test zie met 2 streepjes!!! @Dolfijn; Hoop dat het allemaal goed gaat met je man! Denk ook aan jezelf he! *KNUF* @Laurier; Bij jou nog geen veranderingen? Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meis! Dames die vrij zijn; Geniet van het mooie weer en wie moet werken (zoals ik) werkse!!! Tot vanmiddag (als jullie er dan wel zijn )