stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Goeie morgen! Ook hier al wakker, moest net de auto wegbrengen voor de APK. Hopen dat er niks mis mee is. ;)

@ Dolfijn; héél veel sterkte vandaag!! Denk aan jullie.

@ Smyltje; inmiddels al ongi meid?

@ Twinklestar; en en en ?? Ben niet nieuwsgierig hoor. :D

@ Ikke; werkse vandaag

2. Mlyn82

Mlyn82 Lid

11 mei 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    zit alweer fris en fruitig (denk het toch eigenlijk niet) p mijn werk... Zelfs hier ben ik met mijn hormonen, mijn ei en alles eromheen bezig.
    @ Laurier: steekjes rond je navel??? Dat zou best eens een trekkende baarmoeder kunnen zijn. OOOOOOh! Ik ga nog niet te hard juichen, want het zou zomaar nix kunnen zijn. Maar ik ben stiekem al wel een beetje blij voor jullie!
    @ ilse: die slijm (ik heb het opgezocht) is vaak een teken dat je in de vruchtbare periode zit en dat het ei (op dat moment of bijna) komt.
    @ iedereen die het nodig heeft: dikke knuf!

3. laurier

laurier Niet meer actief

Goede morgen allemaal, hoe gaat het met iedereen???
    Ik zal echt veel aan jullie denken en voor jullie duimen dolfijn!!!!

@mlyn; succes op je werk!! Ik hoop dat je de hormonen wat kunt onderdrukken ;)

@twinklestar; en en en............??????

@bibi; hoop dat je auto erdoor komt :D

@hier; mn borsten staan echt op knappen, kan bijna geen bh aanhebben :( en steeds kleine steekjes net onder mn navel...... En misselijk, kan bijna geen hap door mn keel krijgen..
    IK WIL DUIDELIJKHEID GGGRRRRRRRRRR :x

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

@dolfijn heel veel sterkte vandaag!!!!!!

@laurier ja balen hoor meid!!! zeker als je lichaam allemaal rare dingen met je gaat doen.........

@hier. voel me al paar daagjes met vlagen niet lekker!! wordt opeens erg misselijk en moet dan bijna overgeven!! en zodra ik gauw ergens anders aan denk, is dat het ook weer snel over/....wat dat nou weer is???????
    hier ook nog eens ruzie met vriendlief, dus schiet op zon dagje vrij zeg!!!!!

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@sasje balen van ruzie...is niet leuk...hopelijk zijn jullie niet net als mij te koppig om het goed te maken!
    Mlyn82 djw hebben ook geklust dus wie weet!!!
    ik ga van het zonnetje genieten doeg!
    werkse allemaal!!!

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Sasje; gauw bijleggen die ruzie, zonde van je dag. ;)
    Gek hè, die misselijkheid. Ik heb dat ook. Vraag me dan echt steeds af 'is het er echt, of denk ik dat alleen maar?' Maar het is er echt. dat is in elk geval wel van de hormonen, maar vorige ronde had ik het ook dus kan nog bij het ontpillen horen.

@ Laurier; je symptomen klinken goed...Gek dat je testen allemaal nega zijn en je ook niet ongi wordt. :( Ik bedoel, je hebt duidelijk last van je hormonen dus een van de twee, zwanger of ongi, zou het toch moeten zijn lijkt me. Sterkte met wachten hoor, zal niet meevallen.

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou ik weet eigenlijk niet of de ruzie nog bijgelegd gaat worden!! deze keer is het geloof ik wel raak!! vriendlief is ook werken..dus ruzie door de telefoon ook nog eens!! en waarover.....tjaaaa het wel bekende probleem van hem ( sommige weten wel waar ik het over heb...zie begin van dit forum) want we gaan zondag naar een feestje toe, en meneer denkt dat hij weer zonodig iets moet gaan gebruiken!!! ja mooi niet dus, en omdat ik dit zeg wordt hij toch boos.....smste een uur geleden dat hij geen kinderen meer wilt kan wel potje huilen!!!! en dat ik mijn spullen maar moet pakken als het me niet zint!!! wat moet ik nou?????????

heb terug gesmst dat als ik niet van hem hou ik ook niet bij hem ben, en dat ik het stom vind dat hij zo kwaad wordt omdat ik zeg dat ik er niet blij mee ben iedere keer die rotzooi! en tenslotte zegt hij zelf iedere keer dat hij ermee wilt stoppen..heerlijk een dubbel gevoel!!!! aan de andere kant denk i vaak genoeg van is dit het dan nu....ik kan ook wel een beters iemand krijgen, of wat als hij niet kan stoppen, ook niet als er een kleine is.........ik weet het allemaal even niet meer....

sorry voor mijn gezeur maar moest even mijn verhaal kwijt!!

8. laurier

laurier Niet meer actief

Jeetje sasje wat k*t!!!!!!!!!!! *knuff*
    Ik denk dat je sowieso beter even kunt wachten totdat hij thuis is, via de sms worden dingen heel vaak verkeerd begrepen... Laat hem ff rustig worden en wordt zelf ff rustig, meestal kun je dan ff nadenken en ga er dan samen even goed en rustig bij zitten om t ff uit te praten zonder geschreeuw, verwijten enz. (meestal helpt dat hier)

@hier; lekker in de tuin bezig, wou gaan scheppen maar wordt zo al gek van mn buik dus ga maar iets rustigs doen :)

9. laurier

laurier Niet meer actief

Enne zeuren doet niemand he sasje, veel succes meid en doe rustig aan!!! knuff!

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    zit net een heel verhaal te tikken en dan wil ik het plaatsen in geeft hij aan niet ingelogd kan ik weer opnieuw beginnen k*t zooi

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje wat k*t zeg maar schrijf het maar lekker van je af we zijn er om elkaar te helpen ben het met je eens dat als je een kindje wil hij beter kan stoppen maar praat er straks rustig over met elkaar en dan komen jullie er vast samen uit succes meid

@ test ik heb jullie wel even in spanning laten zitten en dat ga ik nog even doen weet zelf ook nog niet echt iets heb een sensitest gedaan een extra gevoelige en denk hier iets op te zien maar weet het niet zeker dus nog even in spanning ga morgen nog een test doen en dan haal ik straks maar even de test van kruidvat 2v5 die schijnen ook gevoelig te zijn dus ja kan jullie nog niet echt veel vertellen als ik iets weet dan horen jullie het wel

xx twinklestar

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    NOD:

15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)
    18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar)
    21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar)
    27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    30 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar)
    31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar)
    02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    03 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar)
    05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar)
    17 juni: Citta(ronde 2,2e kindje,29 jaar)

Eisprong:

01 mei: Laurier
    04 mei: twinklestar
    08 mei: Bibi26
    13 mei: Marleen84
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85
    16 mei: Ilse85
    17 mei: Robijntje1982
    19 mei: Dolfijn1982
    20 mei: Ceandraa
    22 mei: Biancje
    03 juni: Citta

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn hoe is het met je man gegaan

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Sasje; wat erg meid! :( Dit is wel een hele moeilijke situatie...Schrijf alles maar lekker van je af hoor, wij lezen en reageren wel. ;) Ik hoop dat jullie het bij kunnen leggen en ik moet wel zeggen dat ik het helemaal met jou eens ben; die rotzooi hoort sowieso niet, maar al helemaal niet als je een kindje wil, dat kan echt niet als je het mij vraagt. Ik vind het heel knap dat je dat toch steeds weer tegen hem zegt. *knuf*

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinklestar; heb het ook al gezegd in een ander topic; spannend!! Hoop echt voor je dat je morgen meer weet!

@ Dolfijn; hoe is het daar??

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden,

@Sasje; Dat is idd geen leuke vrije dag voor je! Misschien maar even niet meer smsen/bellen en wachten tot ie thuis is.... Al snap ik dat het je hoog zit en je er flink kwaad om bent. Maar als ik naar mezelf kijk met stoppen met roken, kon ik ook zo reageren als hij nu doet. Hij wil wel, maar vind het dus heel moeilijk begrijp ik er een beetje uit. Misschien met hulp???? van hier uit in ieder geval een dikke knuffel en hoop dat het goed komt meis!!!!

@Twinklestar; kun je de test niet even hier plaatsten dan, kunnen wij even mee-spieken :) hoop het voor je!!!

@Laurier; jeetje meis, hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt! Echt heel vervelend dit! ook voor jou een knuffel!!

@Dolfijn; Hoe is het? Hoop dat alles goed is gegaan!

Hier weer lekker klaar met werken, vandaag eigenlijk nergens zoveel last van, al heb ik wel het idee dat mijn borsten weer wat gevoeliger beginnen te worden :( en nog steeds steekjes rechts onderin m'n buik.

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@ sasje wat ontzetten naar voor je zo die ruzie!!!
    @ dolfijn hoop dat het goed gaat met je man!
    @ twinkelstar hoop het voor je meid! s6
    @ ikke klinkt goed...
    @klevkin; gaat het goed met je?

Liefs mij

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik ga ook maar wachten tot hij thuis is, ik ga er denk ik vandaag niet eens over beginnen!! kijk wel even wat i kdoe, wnat mijn vriend is geen prater!!! tja hulp inschakelen...heb ik al zovaak aan gedacht, heb ook al zovaak gedacht om mijn spullen te pakken!!! maar ja.......en daarbij wilt hij echt geen hulp want hij blijft maa zeggen dat hij het kan laten als hij wilt, en dat als er een kleine is hij dat echt niet meer gaat doen!!moeilijk moeilijk!!

@twinklestar..kun je de test neit ff posten????
    hoop het zo voor je meis!!!

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @Sasje; Ja dat is echt een lastige situatie :( vooral omdat hij ook weet dat het jou heel erg dwars zit. Maar laat je dag er niet door verpesten he! Misschien juist goed voor je om nu ff iets leuks te doen? Ohja wil hij zelf niet voordat je zwanger bent stoppen of echt pas als er een kleintje is???

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee hij heeft zelf zo iets van pas als kleine er is!!!!natuurlijk foute instelling!!maar ja wie weet ook wel als ik al in verwachting ben, ik weet het allemaal niet!!!!heb hem net aan de lijn gehad om iets te vragen en hij reageerde toch weer vrij normaal!!!dus we zullen zien~~~

Deel Deze Pagina