gelukkig dat hij niet meer zo boos reageerde! Denk er wel heel goed over na hoe jij het wil he.... straks zit je met een kleintje in je buik en hebben jullie nog steeds ruzie daarover.... Mijn vriend wilde ook perse dat ik eerst gestopt was met roken voordat ik zou stoppen met de pil omdat hij juist dit wat jullie nu hebben wilde voorkomen en gelukkig is ie daar heel koppig in geweest Hoop dat jullie eruit komen!!
Voor mannen is dat volgens mij vrij normaal hoor sasje, ze maken een groot probleem ergens van en de wereld kan er wel door vergaan en een uurtje laten doen ze weer gewoon omdat ze t ook al half vergeten zijn volgens mij en nooit zo lang ergens boos om blijven...... Wel shit voor je zeg, maar probeer idd nog wel ff van je dag te genieten. Helemaal als je hem nog ff aan de lijn had en hij weer vrij normaal deed..... Ik zit eraan te denken dat als ik niet ongi wordt vandaag of morgen om dan zaterdag een test te doen die je extra vroeg kunt gebruiken. Ik wordt er idd gewoon echt gek van... Maar zijn die testen wel goed???? Genieten jullie ook zo van dit heerlijk weertje??? Ik zit eraan te denken om vriendlief te verrassen en vanaaf gewoon te gaan bbq-en, ondanks dat onze tuin half overhoop ligt whahahaha
NOD: 15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 30 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2,2e kindje,29 jaar) Eisprong: 01 mei: Laurier 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 16 mei: Ilse85 17 mei: Robijntje1982 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 03 juni: Citta
@Laurier; ik ga zo nog ff lekker in de zon zitten ik eet vanavond alleen vriendlief moet overwerken denk dat het hier maar een pizza wordt @Sasje; Is het dan niet verstandig om toch nog even te wachten voordat jullie gaan voor een kindje? (klinkt heel lullig sorry) maar als jij nu ook niet weet wat je wilt? *KNUFF*
@ Laurier; ik heb weleens gelezen dat die vroege testen van de etos ook wel goed zijn, maar vaak test KV 2voor5 ook vroeg positief dus erg veel kan ik je niet helpen
@ikke, nou het zat eigenlijk helemaaal goed voordat we de keuze hadden gemaakt, vriendlief gebruikte bijna nooit meer. en we hebben ook echt samen de keuze gemaakt, en misschien ben ik er we i mee gegaan in de hoop dat hij niet meer zal gaan gebruiken!! maar ja...... jawel ik denk dat dit wel een goed moment zal zijn!! maar dat is ook precies wat toen dat medium tegen me gezegd heeft he...zolang dit niet opgelost is zal ik ook nog geen kinderen krijgen heeft ze tegen me gezegd!!!! dus we zullen zien!!! @laurier, ja klopt dat mannen idd wel zo zijn ja! is trouwens wel meestal zo dat hij dan zo doet...maar voor mijn gevoel was die nu wel heel erg kwaad..en waarom eigenlijk????????? snap er werkelijk helemaal niks!!!!
@Sasje; Nou meis ik hoop het voor jullie dat jullie er uitkomen met z'n 2en en dan lekker straks een kleintje hebben waarvan jullie kunnen genieten!!! Vond het ook wel lastig om zo te zeggen hoor, wil niemand kwetsen namelijk . Wie weet heeft ie dit wel even nodig om zo te reageren omdat ie ook wel weet dat jij gelijk hebt!
Jammer! Dan moeten we nog maar langer wachten Heb je de testen al gehaald voor morgen? Ben benieuwd! Ik duim voor je!!
NOD: 15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 30 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2,2e kindje,29 jaar) Eisprong: 01 mei: Laurier 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 16 mei: Ilse85 17 mei: Robijntje1982 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 03 juni: Citta
Jah idd ikke whahaha Maarja ruzie's horen er ook bij vindt ik hoor, af en toe moet t knallen Hebben wij hier zondag ook gedaan lol
ik ben ook benieuwd meiden het klinkt misschien stom maar ga er niet vanuit dan ben ik als het straks niet zo is niet zo teleurgesteld of is dat raar
zag net namelijk een topic waar sensitest ook wel eens vals positief test ga gewoon morgen kruidvat proberen
Kan ik me heel goed voorstellen twinklestar!! Ik wil wel heel graag weer testen maar denk dat ik dat morgen niet ga doen, ik denk dat t gewoon geen zin heeft...... Ondanks al mijn kwaaltjes
@ sasje hoop voor je meid dat jullie het beide uit kunnen praten en dat het niet telkens een obstaken wordt, dat is voor julie beide niet fijn! Zorg er samen voor dat julie basis goed is, de rest komt dan wel hoop ik...! (niet kwetsend bedoeld hoor) @ Testen... vind testpoint van etos goed en die van kv 2voor 5... kv is voordeliger... pff voel me niet lekker vandaag...vanmorgen al me ontbijt eruit gegooid en nu nog nergens zin in...bah heb net wel een stroopwafel op bij de thee... liefs mij