eindelijk bijna einde werkdag... Ik heb de hele dag maar aan één ding kunnen denken, en dan is mijn vriend ook nog weg vanavond... FF bijlezen hoor!
@ Smyltje; jeetje ja dat is wel raar hoor! Goed dat je de HA belt, ben benieuwd. Heb ook geen idee hoe het kan komen, omdat je dit dus ook al had toen je nog wel je ring had... Ook een dikke knuffel voor jou! Laat je morgen even weten? @ Mlyn; haha succes met bijlezen hier is vriendlief vanavond ook weg bah hoop dat ie niet te laat thuis is!
NOD: 15 mei:Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 30 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni:Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2,2e kindje,29 jaar) Eisprong: 01 mei: Laurier 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 16 mei: Ilse85 17 mei: Robijntje1982 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 03 juni: Citta
Zo iedereen lekker gegeten? @ Laurier; Heb je je vriend nou nog verrast met BBQ-en? @ Sasje; Hoe is het nu?? Is je vriend al thuis? Nog niks van Dolfijn???
@smyltje, goed dat je morgen ff belt, is namelijk niet normaal nee!! ja das balen!!!!! @ikke ja hij doet gewoon weer normaal.........mannen??????
@sasje; al goed met je vriend? @laurier: gaslek ojee! klinkt niet goed! @Smyltje: wat naar zo van je ongi....geen idee wat het kan zijn... s6 morgen! over een half uurtje vertrekken we...heb er zin in! knuffel mij
@ Smyltje; dat is wel erg vervelend zeg. Maar je hebt dus al vaker gehad dat je niet ongi werd? En toen niet naar de ha geweest? Hopelijk kun je snel terecht anders blijf je je zorgen maken. @ Ilse; fijn weekend, geniet ervan!
@ilse haha veel plezier!! @iedereen....hier is volgens mij weer alles oke, hebben net al ff geklust haha!!!
haha ja Sasje dat was ook wel te verwachten met wat je vanmiddag zei! (je krijgt betere sex na een ruzie) haha mooi zo!
NOD: 15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 30 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni: Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2,2e kindje,29 jaar) Eisprong: 01 mei: Laurier 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 16 mei: Ilse85 17 mei: Robijntje1982 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 03 juni: Citta
@ bibi dankje ben blij dat het niet raar overkomt is toch een stukje zelfbescherming bang om teleurgesteld te worden @ sasje gelukkig dat alles weer goed is en dat julie het alweer hebben bekroond met de goed maak klus (hihihi) @ smyltje je hebt gelijk dat je de ha even belt morgen laat even hoe het is afgelopen meid @ ilse hoe voel je je je was vanmorgen niet echt lekker toch
De gaslek hadden we snel dicht gedaan met tape, binnen een uur waren ze hier en hebben ze er een koppeling tussen gezet Koste ons gelukkig geen geld scheelt weer Net samen met vriendlief gedouched, hij schrok gewoon zoals mn tepels eruit zagen hahahaha Ik heb altijd al van die bh's gehad waar een soort kleine vulling in zat, nou die zijn eruit en dan alsnog is mn bh aan de vrij kleine kant........... Sasje ben echt heel blij dat t weer goed is gekomen!!!!! Whahaha chill hoor goedmaak sex
Tsja twinklestar, veel kwaaltjes en gister middag nog een nega test ....... Wel balen! Maarja afwachten he (mn beste eigenschap NIET DUS) * o ja ook ff leuk: vriendlief vroeg gelijk wat jullie van al mijn kwaaltjes zeiden dat t kon zijn hahaha lief he
@laurier, ja ik zou toch echt ff de huisarts bellen hoor!!! je bent uitgegaan van een cyclus van 28 dgn?????
@ Laurier; die vriend van jou vindt het wel echt heel leuk hè? Schattig! De mijne krijgt er ook steeds meer zin in. We hebben eind Juni feest van zijn broer en hij zei van de week 'hoelang is het dan als je nu zwanger bent?' Hij zag het al zitten om dan het nieuws te vertellen, dat vond ik toch wel erg leuk. Misschien moet je inderdaad even de ha bellen...Het kan natuurlijk best zijn dat je cyclus nog niet op gang is en dat je nu last hebt van het ontpillen. Wil je niet ontmoedigen hoor meis, maar ik had vorige ronde zoveel klachten en werd gewoon ongi. Je hormonen kunnen echt op hol slaan als je met anticonceptie stopt, dat heb ik wel gemerkt. Misschien wil de ha wel een bloedtest doen dan heb je snel duidelijkheid.