stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hoop op snel meer duidelijkheid voor een paar meiden hier :(
    Voor straks slaap lekker en tot morgen!

(hoop morgen ook op een berichtje van Dolfijn)

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

welkom meid1987; ik ervaar me ongi wel langer en het bruinverlies begint eerder...
    Laurier heb met je te doen meid....hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt...
    twinkelstar ik voel me weer prima, snap er niets van ontbijt zal wel niet goed zijn gevallen...en sinds de pilstop in mijn eetlust weg dus dat speelt ook mee...
    dolfijn hoe is het met jou nu en je mannetje???
    Hoop zo dat het goed is gegaan!!!

Fijne avond allemaal en slaap lekker!

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Goeie morgen allemaal!

@ Twinklestar; En?????

@ Dolfijn; Oh ben echt zo benieuwd of alles goed is gegaan.

Hier schijnt het zonnetje weer lekker :D. Heb echt zo geen zin in vandaag, wordt een lange dag met werken :( ben waar schijnlijk pas na 18.00uur thuis, maarja het is niet anders BIJNA vakantie :)

Dames geniet van het lekker weer!!!

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    NOD:

15 mei: Laurier
    (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)

18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar)
    21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar)
    27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    30 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar)
    31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar)
    02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    03 juni: Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar)
    05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar)
    17 juni: Citta(ronde 2,2e kindje,29 jaar)

Eisprong:

01 mei: Laurier
    04 mei: twinklestar
    08 mei: Bibi26
    13 mei: Marleen84
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85
    16 mei: Ilse85
    17 mei: Robijntje1982
    19 mei: Dolfijn1982
    20 mei: Ceandraa
    22 mei: Biancje
    03 juni: Citta

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen allemaal,

Sorry dat ik jullie zolang heb laten wachten, maar was gister helemaal kapot!
    Gisteren begonnen we best verkeerd daar hij (na infuus inbrengen) weg raakte.. oh, was zo eng!
    Maar gelukkig redelijk snel bij en daarna naar beneden voor katheterisatie..
    Het katheteriseren is niet gelukt via de pols, dus is via de lies gedaan.. Dit betekende veel langer plat liggen, en dus mocht hij uiteindelijk pas om 18u naar huis.
    Hij mag 5 dagen geen auto rijden, tillen, trappen lopen etc etc..
    Maar gelukkig is hij wel thuis en gaat lopen sinds vanmorgen ook weer wat beter..
    Op het eerste zicht was alles prima in orde, dus waar de klachten vandaan komen????? dat blijft nog even de vraag.. maar gelukkig werkt hartje naar behoren:D

Ben vanmorgen eerst maar eens aan het bijlezen geslagen:p hahah jullie hebben wat afgekletst zeg!
    En wat een verhalen;
    @Sasje; balen van die ruzie (klonk best heftig!), maar wel fijn dat het weer goed is..
    @Laurier; kan me goed voorstellen dat je duidelijkheid wilt! Doe maar even rustig aan, dat kan vast geen kwaad..
    @Meid1987; heel veel plezier hier op het forum en klets gezellig mee!
    @Smyltje; die hormonen doen wat met ons hé?! maar het is voor het goede doel! Maar super balen dat je ongi nu weg blijft.. hoop dat de HA duidelijkheid kan gaan geven..
    @Twinklestar; hoop dat je alsnog posi mag testen.. ben benieuwd naar je test van vandaag! Succes meis!
    @wie ik vergeten ben; sorry, heb geprobeert overal op te reageren;)

Dikke knuffel terug aan jullie allemaal.. Super dat jullie aan me gedacht hebben!!

@Hier; gister in het ziekenhuis ineens wél slijm, dus denk dat ik gister toch mijn ei heb gehad.. en dat mijn cyclus net als de vorige keer verloopt:) van mijn mag het, des te sneller komt nieuwe ronde en kunnen ook wij er nu echt voor gaan :)

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey Dolfijn!
    Fijn om te horen dat het goed is gegaan! Zal zeker wel schrikken zijn geweest dat ie even weg viel :$ maar gelukkig dus geen grote problemen :). Nu maar hopen dat de klachten af nemen en dat hij snel opknapt na gister. Wel een opluchting nu het erop zit of niet?
    Hoe gaan de examens van de kinderen? Die zullen het ook wel spannend hebben gevonden met hun vader.
    En mooi dat je het gevoel hebt dat je cyclus hetzelfde is als de vorige keer, kun je snel weer aan de klus als je man daar aan toe is!

@ Smyltje; Ben benieuwd wat de ha heeft gezegt!

@ Twinklestar; Ben benieuwd naar de test...... haha

Ik ga er vandoor dames en waarschijnlijk ben ik er vanavond pas weer :(
    Fijne dag!

7. laurier

laurier Niet meer actief

Goede morgen dames!

Hey dolfijn, fijn dat het goed is gegaan! Oeh bah dat lijkt me idd erg schrikken als hij ineens weg valt, gelukkig is het goed gekomen! Ik hoop ook dat de klachten nu af gaan nemen en je mannetje snel weer op mag knappen! Ik hoop dat je snel weer kunt gaan klussen ;)

@smyltje; wat zei de HA?

@twinklestar; en en en zie je wat???? O ben zooooo benieuwd, ik hoop zo voor je dat er een streepje te zien is!!

@ikke; balen dat je de hele dag moet werken!! Veel succes en idd hou je vakantie in je achterhoofd ;)

@ilse; voor het zelfde geld heb ik een cyclus van 40 dagen pffffftttt

@hier; nog steeds geen ongi, heb nu alwel 3 dagen het idee dat ik ongi ga worden maar ook weer niet (ja beetje vaag srry....) Denk dat ik vandaag maar ff zoon predictor vroege test ga halen dan.....

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hhhaha Dat klussen zal nog even moeten wachten daar manlief behoorlijk last heeft daar beneden ;) Dus voorlopig maar even geen stimulatie.. 'gelukkig' is het deze ronde toch al te laat dus wordt het de volgende ronde. Het voordeel is wel dat ik nu meer inzicht in mijn cyclus heb, dus grotere kans op Roze!

Heel veel succes met het testen, predictor vroege test schijnt inderdaad wel eerder positief te testen, ik hoop het echt zo voor je!!

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    De examens zijn gelukkig redelijk verlopen, vandaag heeft de oudste weer examen en het leren is wat minder gegaan door gister.. dus dat wordt even afwachten. Maar ik vind dat ze het super hebben gedaan! Alle drie gewoon naar school gegaan en de dingen gedaan die ze moesten.. Maar er was duidelijk wel stress bij ze, gelukkig weten ze daar redelijk mee om te gaan:) Wel lief dat je er aan denkt.. Werkze vandaag! xx

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @dolfijn, hey bah wat akelig!! nou ik hoop dat er snel meer duidelijk wordt nu jullie eigenlijk nog niks weten toch???
    ja de ruzie was ook best wel heftig voor mijn gevoel, maar die dat vriendlief dat anders heeft gezien, dus nee ikke niet meer over gesproken!!

@laurier, ga je vandaag nog testen met die predictor???

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    goedemiddag lady's

hier nog geen goed nieuws zie het zelfde als gisteren dus het zal wel loos alarm zijn maar we wachten af me ei kan ook later geweest zijn dus wacht nu maar tot naar het weekend dan ga ik nog een kruidvat testje doen mischien ben ik gewoon te vroeg geweest met testen

@ dolfijn gelukkig is je het goed gegaan en dat alles nu goed is met zijn hart

12. laurier

laurier Niet meer actief

hoi dames, testje in huis gehaald maar denk dat ik hem morgen met ochtend urine ga doen.... Het is weer zalig weer hier!!!

Hhmmm jammer twinklestar, hoop dat je gewoon te vroeg hebt getest ;)

hier; wij gaan lekker shoarma eten :D

13. Zeepaardje

hier erg bewolkt en benauwd...in de zon wel lekker.
    s6 met testen laurier
    pff twinkelstar je houd het spannend!

14. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Hallo dames,

Ook ik ben redelijk nieuw op dit forum en zou gezellig met jullie mee willen kletsen. Ik ben 5 mei gestopt met de pil, eerst hadden we besloten om een maand te wachten tot mijn eerst volgende ongi. Maar we zijn er nu toch maar gelijk helemaal voor gegaan....
    5 juni is mijn NOD (ongeveer)
    Vanavond wordt er flink geklust :p......

15. Zeepaardje

Welkom en klets gezellig met ons mee!!!
    Heel veel s6 met zwanger worden!
    groetjes

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Welkom Maregmo! Heel veel plezier hier op het forum en klets gezellig met ons mee :)
    @Twinklestar; jammer van je test.. hoop echt zo dat je snel duidelijkheid mag hebben! Blijf voor je duimen..
    @Laurier; denk dat ochtendurine wel meer duidelijkheid kan geven, dus begrijp dat je wacht.. maar ben wel heeel benieuwd of er nu dan eindelijk Roze gaat verschijnen! Duim voor je!

@Hier; manlief op bed gelegd en zelf even naar de kapper geweest.. het is weer lekker kort! :) Nu eigenlijk best moe, denk nog van de spanning van gisteren. Maar moet even door.. Boodschappen halen, stiefdochter van trein halen, eten maken en zorgen dat iedereen aan tafel komt.. hoop dat het vanavond echt even rustig is, anders kan je mij straks opvegen :p
    Zonnetje schijnt hier wel lekker, maar kan er dus niet echt van genieten.. oh.. moet ook nog een was ophangen!!!
    Ok, tot zover, laptop weer onder de bank en aan de slag :(

17. laurier

laurier Niet meer actief

Welkom op dit forum Maregmo, veel succes met zwanger worden!!

@dolfijn; ja met die instelling ga ik morgenvroeg ook testen ja :) Doe jij wel een beetje rustig ook met jezelf..... Veel succes met alle klusjes

Nou lekker shoarma hoor, 2 happen en ik ga over mn nek zo misselijk ineens joh :( Vriendlief heeft er wel van gesmult gelukkig

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    welkom moregmo klets lekker met ons mee en succes met zwanger worden

@ dolfijn je hebt het er maar druk mee

@ laurier gelijk heb je zou het ook met de ochtendurine doen welke test heb je

het zonnetje schijnt hier lekker heb lekker de boodschappen gedaan

19. laurier

laurier Niet meer actief

Ik heb de test van predictor.
    geniet van de zon!!

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland