Goed bezig geweest dolfijn!! Mooi dat het wat beter gaat met je mannetje Ik wordt hier gek van de hormonen, zit op de bank te huilen bij Grey's Anatomy...........
Zo dames ik ben er ook weer Nou ben benieuwd met de testers morgen... Hopen dus op vier streepjes morgen Hier vandaag een drukke lange dag was pas laat thuis, nu net pas klaar met eten, frietjes, was te moe om iets te maken Vandaag echt last van steekjes in m'n onderbuik . Sorry als ik ergens niet op reageer, morgen wat uitgebreider
Lekker rustig avondje hierzo.. Lig lekker op de bank met flaptop op schoot, tv erbij aan op ocean's thirteen.. en maar hangen.. hihihi ga flaptop zo weg leggen en nog even gewoon bankhangen. Fijne avond allemaal en heel veel succes voor de testers! Denk aan jullie meiden.. Slaap lekker alvast! xx
vanmorgen zere onderrug en pijnlijke zij...tot 18uur nu alleen beetje gevoelige onderbuik... het is zo triest gesteld met mij... ik krijg de bigsmile niet meer van me gezicht...iedereen denkt dat ik zwanger ben en vraagt erna.ik schijn te stralen! vanavond gezwommen en geen klachten meer... behalve ontstoken, bloedend tandvlees! (heb ik gekregen van de eerste zwangerschap en en verminderde weerstand steekt dat de kop weer op!) liefs mij dolfijn dat het met mannetje beter gaat!
heb vandaag ook lekker rustig aan gedaan net lekker even op visite geweest eerst even bij paps en mams en toen nog even lekker bij mijn nicht lekker even zitten kletsen het is zo lekker weer vandaag had zin om even weg te gaan maar @ ilse heb ook last van me rug en zij maar ook de liezen zijn af en toe pijnlijk heb ook een beetje rommelende buik en soms ook steken heb ik al een paar dagen last van allemaal een fijne avond en weltrusten voor straks ga nog even lekker een broodje eten heb een beetje trek gekregen tot morgen allemaal xx twinklestar
Hey dames, een fijne avond en een goede nachtrust allemaal!!! @twinklestar; gezellig hoor!! succes met je kwaaltjes!! @ilse; jij ook succes met je kwaaltjes!! @dolfijn; erg fijn dan je een rustig avondje hebt, geniet ervan!! @hier; last van steekjes in mn buik . Als je gaat staan en dan een lijn van je heupbot naar je navel trekt, dan 2 a 3 vingers onder je navel op die lijn daar zit het....... Geen idee wat dat nou weer is :-S Ik zit hier de hele avond bijna al te huilen om vanalles op tv en ben een beetje heeeeel erg gevoelig.... Vanmiddag lekker bijna op straat staan huilen, kon t nog wel inhouden tot in de auto gelukkig pff... Kwam een vrouw naar me toe en laat me foto's zien van dierenmishandeling (ze was van een stichting om dierenmishandeling tegen te gaan)............... Voor de rest misselijk, heel erg moe en ja die borsten en tepels he Ik ga nu maar lekker naar bed dus... lijkt me het beste
NOD: 15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 30 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni: Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: maregmo (ronde 1, 1e kindje 23 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2,2e kindje,29 jaar) Eisprong: 01 mei: Laurier 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 16 mei: Ilse85 17 mei: Robijntje1982 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 22 mei: maregmo 03 juni: Citta
Nou meiden, ook hier geen duidelijkheid. test hartstikke negatief en nog geen ongi. Hoop toch zó dat mijn ongi snel doorzet en dat ik nu niet ineens een lange cyclus ga hebben. Het kan niet lang meer duren aangezien ik op dag 15 een posi ovutest had. Dus ik zou toch in elk geval een ei moeten hebben gehad. Want daar ga ik nu meteen aan denken, stel dat ik helemaal geen eisprong heb ofzo. ik moet mezelf niet meteen van alles in mijn hoofd halen, maar ik vind het wel moeilijk...Dus nu maar duimen voor een ongi. ( je kunt maar ergens op zitten wachten hè )
dames, wat balen!!! laurier ik snap er niks van bij jou!!!!! hier voel ik me ook echt niet goed, vanmorgen al beetje overgegeven!!! voelde me zo duizelig!!!! nu net ff een beschuitje gegeten...en nu gaat redelijk geloof ik!!! pff wat een gedoe zeg...leuk hoor stoppen met de pil!!!
@ Laurier; rot hè, die witte testen. Ben jij nu nadat je gestopt bent met de pil nog helemaal niet ongi geworden? Dat is wel erg vreemd...Maar ja, ik was de vorige keer zo mooi op tijd en dat had blijkbaar ook niks te betekenen. @ sasje; heerljk hè, die hormonen. :x Ik had echt geen idee dat het zo ingewikkeld zou zijn om een kindje te krijgen. Hoop dat je je snel beter voelt meis!
hey bibi, nee dat had ik ook niet eigenlijk nou of ja..wist niet dat de pil eigenlijk zon rommel was!!!! en het is natuurlijk wel een wonder als je heel snel aan zal tellen.....dat blijkt nu ook wel weer!!!
Hey bibi, ja is echt zwaar kl*te!!!!!!!!! Nee ben voor de laatste keer 17 april ongi geweest, 3 daagjes en daarna helemaal niks meer.......... Het is allemaal wat, nog meer onzekerheid wordt er niet goed van gggrrrrr
goedemorgen dames! ik denk wel dat jullie er rekening mee moeten houden dat als het de 1e ronde is, je nog niet weet wat je cyclus doet! dat zie je nu ook bij mij. door de 'pil' heb ik helemaal geen cyclus meer!! de huisarts zei dat ook. het kan ook zo zijn dat als je stopt met de pil, je cyclus nog niet helemaal opgang komt, en dat je zomaar een maand overslaat. daarom wilde ik dus eerst mn eigen cyclus afwachten en zo zie je maar bij mij, maar goed ook! alleen kan ik dus nu nog niet eens beginnen met tellen dus laurier, het kan best zo zijn dat je nu gewoon een cyclus overslaat! daarom ben je nu nog steeds niet ongi en niet zwanger. ik weet het niet hoor, maar het zou dus kunnen. nou, ik ga me hier klaarmaken. mn vader en vriend zijn bezig met het achterstuk van de schutting en ik heb straks wéér een vrijgezellenfeest nu gaan we naar amsterdam een salsacursus doen, lekker eten en stappen. topper! nou dames, ga lekker genieten van het mooie weer vandaag en wel goed insmeren he! schijnt een hele felle zon te zijn. xx smyltje