Nou na 3 negatieve testen geloof ik er niet in dat ik zwanger ben hoor.......... Alleen baal vreselijk dat mn ongi er nog niet is en mn cyclus dan zo lang is.. :x Hier schijnt geen zon, alleen maar wolken en een frisse wind.... De fundering wordt op dit moment gestort voor een muurtje in de tuin Eindelijk vooruitgang daarmee jippieeeeee @smyltje; veel plezier op het vrijgezellenfeest!
NOD: 15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 30 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni: Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: maregmo (ronde 1, 1e kindje 23 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2,2e kindje,29 jaar) Eisprong: 01 mei: Laurier 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 16 mei: Ilse85 17 mei: Robijntje1982 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 22 mei: maregmo 03 juni: Citta
Bah, wat een witte testen Vind het echt balen dat er zoveel onduidelijkheid is.. @Bibi; hoop niet dat je cyclus ineens heel lang wordt..dan maar ongi, weet je tenminste waar je aan toe bent.. KNUF! @Laurier; het schiet niet op bij jou hé meis?! Balen zeg.. KNUF! @Sasje; jammer dat je je zo beroerd voelt, maar laten we hopen dat het toch met iets goeds te maken heeft.. KNUF! @Smyltje; Hoop dat je snel toch mag gaan beginnen met tellen.. heel veel plezier vandaag en zet alles even lekker van je af.. KNUF! @allemaal; KNUF! @Hier; rustig ochtendje gehad, manlief voelt zich redelijk.. vanmorgen mocht hij weer douchen, dus even geholpen met de laatst pleisters er af te halen (auw! harsen) en nu even kijken of we vandaag nog wat kunnen gaan doen.. heb het thuis zitten wel gehad. Beetje last van buikgriep of iets dergelijks (blijf naar de wc rennen ) Gelukkig vandaag niet te veel te doen, en het zonnetje probeert erdoor te komen.. Fijne dag allemaal! xx
He bah, nog steeds geen roze Hoop echt dat er voor iedereen snel duidelijkheid komt, want dit is ook niet leuk meer! Hier vanmorgen misselijk met wakker worden, gisteravond last van m'n buik, maar meer het idee dat dit m'n darmen zijn . Nog wel steekjes richting m'n lies en heupbot Idd stoppen met de pil..... als ik dit van te voren had geweten was ik al veel eerder gestopt met die rare hormonen Ik ga vandaag lekker genieten van het zonnetje, m'n enigste vrije dag deze week .
Geniet van jullie zonnige dag allemaal!!!!! sasje en ikke veel succes met jullie buikjes, ik hoop dat t voor jullie goed nieuws is!
Ik ga er echt niet vanuit dat het nu raak is, voor mijn gevoel duurt het echt nog wel even bij ons. Het zal wel mooi zijn natuurlijk, niet ongi op vakantie De 1e ronde had ik ook allerlei klachten waarvan je ging denken dat ik zwanger zou zijn, maar ik weet wel dat het allmaal niks heeft te beteken wat ik nu voel Sasje hoop dat het raak is meis! Laurier, vind het echt heel kut voor jou dat je nog steeds negatief test! Ik ga toch denken dat je een langere cyclus hebt... Ik hoop echt dat je snel ongi wordt meis en anders natuurlijk alsnog 2 streepjes!!!!
@ Smyltje; dat klopt ook, dat je cyclus op gang moet komen, maar de mijne was meteen 29 dagen dus dat was heel positief. Alleen jammer dat het dan deze maand weer anders is. Maar volgens mij was het bij mij ook zo voordat ik aan de pil ging dus ben bang dat ik gewoon een onregelmatige cyclus heb... veel plezier bij het vrijgezellenfeest!! Jullie hebben er geweldig weer op, kun je mooi op een terrasje zitten ergens en lekker mensen kijken. @ Dolfijn; en, al plannen gemaakt voor vanmiddag? Het is zo'n heerlijk weer! @ ikke; ook bij jou dus weer van alles te voelen. Vermoeiend hè. Ik snap echt niet waarom ik vanaf de mogelijke innestelingsdatum gewoon 5 dagen steken in mijn buik en liezen heb gehad en dan nu nog niet eens ongi word. Ik voel de hele maand van alles en net dacht ik ook te voelen dat mijn ongi door kwam, maar er gebeurt gewoon helemaal niks. :x Hopelijk bij jou wel goed nieuws volgende week meid!
@ Bibi; ja echt heel vervelend dat je vanalles voelt wat op een zwangerschap kan wijzen, maar dus ook gewoon ontpillen kan zijn Hoop dat we allemaal snel door hebben hoe onze lichamen werken.... Mijn NOD is vlak voor de vakantie, dus misschien moet ik op vakantie wel een keer testen als ik niet ongi ben.... pff ik ga er maar vanuit dat ik wél ongi op vakantie ga Het wordt wel echt tijd voor ROZE hier!!!
Balen Ikke dat het bij jou ook niet helemaal lekker loopt.. Die hormonen hebben heel wat met ons gedaan als ik het zo lees (en zelf bemerk) wat een troep eigenlijk.. Net even aan het fietsen geweest, naar de markt en nu weer bij manlief op de bank.. hij is goed chaggie en wil eigenlijk gewoon wat doen, maar moet nog rustig aan doen (niet echt zijn ding ) Dus is lekker gezellig Buik blijft hier van streek, dacht ff dat het rustiger werd, maar er zit weer wat eten in en hup hij begint weer te rommelen en te doen..
iedereen lekker aan het genieten van het zonnetje? Ik ben nu heel even binnen aan het afkoelen en ff een broodje aan het eten Hoe is het nu met iedereen? Nog geen ongi's ofzo? Hier misselijk na een paar happen van het broodje Fijne dag nog allemaal en geniet van dit heerlijke weer!!!
NOD: 15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar) 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 18 mei: Smyltje OD (laatste pil ronde, 1e kindje, 25 jaar) 21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 30 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni: Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: maregmo (ronde 1, 1e kindje 23 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2,2e kindje,29 jaar) Eisprong: 01 mei: Laurier 04 mei: twinklestar 08 mei: Bibi26 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 16 mei: Ilse85 17 mei: Robijntje1982 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 22 mei: maregmo 03 juni: Citta
hier helaas nog geen ongi nee ikke..... Fijn dat t zulks mooi weer is bij jou, hier helaas niet echt warm ofzo.. Geniet nog van je dag!!!
hallo allemaalm, hier lekker op de joets geweest..dacht dan denk ik ff ergens anders aan en niet aan mij niet goed voelen, maar heeft niet echt geholpen!!! pff heb vanmorgen al parachethemol in genomen en een tablet om mijn darmen rustig te maken maar voel me er niet echt beter op!! nu ook weer erge hoofdpijn dus nu net maar een aleve in genomen, had deze namelijk vanmorgen niet meer in huis!!! maar voel me echt kut!!!!! vriend zegt net al, haha misschien heb ik wel raak geschoten haha daarom voel je je zo kut!!! nou we zullen zien, maar ik denk zelf eigenlijk van niet..heb ook de hele tijd van die ongi pijnen...en honger heb ik al helemaal niet!!! ik heb zelfs al 3dgn geen chips meer gehad!!! en dat is nog nooit gebeurd!!!!!!! hier is het ook al de hele dag mooi weer,en lekker warm!! morgen gaan we naar sittard naar groove garden, dance feestje!! wordt 25 gr. dus wordt leker verbranden haha!! tenminste als ik me beter voel dan nu want anders ga ik niet eens.....zucht!!
@ Laurier; Balen dat er nog geen ongi te bekennen is @ Sasje; Had je de vorige keer ook dat je je zo voelde? Nee toch? Wie weet heeft je vriend wel gelijk.... Hier al een beetje verbrand nu maar ff binnen en aan het eten beginnen! Hier is het echt super lekker, zonnetje en goed warm!
@ikke, nou de vorige keer had ik alleen een paar dagen idd wel dat ik me ook niet lekker voelde uit het niks, maar als ik dan wat deed eten/drinken was het weer over!! maar nu deze keer blijft het de hele dag door!!
@ikke; kookse en alvast eetse, auwww verbrand zijn is niet leuk @sasje; ik hoop dat je vriend gelijk heeft wel sh*t dat je je zo k*t voelt, beterschap ermee!
Balen dat het zo beroerd blijft Sasje maar hoop met je vriend mee dat het is omdat het raak is Dan weet je tenminste waar je het allemaal voor doet! Hier alweer gegeten.. vandaag eens met z'n tweetjes, de kids zijn allemaal de hort op, hahah ook wel eens lekker hoor! Nu allebei languit op een bank met flaptop op schoot, hahah lekker stel zo samen Buik blijft beroerd bezig, wil nog niet rustig worden.. net na het eten alleen maar meer last
nou ik ga me nu maar eens lekker douchen....misschien helpt dat ook wel...aan bubbelen mot ik niet denken nu pff. en dan maar lekker op tijd het bedje in vanavond!!
@dolfijn. das vervelend dat je buik zo bezig blijft zeg!!! hopelijk net zoals mij dat het snel over is!!!