stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    grrr :x Kom ik straks thuis van werken, gaat vriendlief weg; foto's maken in de stad met de buurman! Prima ik vermaak me wel in de zon. Komt ie net thuis, 5 min, belt z'n moeder of ie ff langs kan komen want z'n opa en oma zijn er en die willen graag het fototoestel zien :x en ja hoor meneer is weer weg!!!!
    Leuk hoor, ben blij dat ik morgen weer moet werken! pff kan ik echt ff nie hebben.

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hallo meiden!

@ Laurier; lekker bbqen. :) Heb er van de week aan gedacht dat morgen te doen, maar heb niks in huis gehaald dus maar wachten totdat het weer warm wordt. ;) Want het schijnt weer koeler te worden van de week hè.

@ Smyltje; goed gefeest dus gisteren, leuk!

@ sasje; je staat nu vast lekker uit je dak te gaan. Hoop dat het een leuk feesie is! Je hebt er in elk geval prima weer op.

@ hier; nog steeds geen ongi en geen symptomen buiten zere tepels. :( Schiet niet op zo. Morgen doe ik nog wel een testje als ik niet ongi ben, maar heb er een hard hoofd in hoor. Wachten wachten wachten...:(

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    NOD:

15 mei: Laurier
    (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)

18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    21 mei: Bibi26 (ronde 2, 1e kindje, 25 jaar)
    27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    30 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar)
    31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar)
    02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    03 juni: Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar)
    05 juni: maregmo (ronde 1, 1e kindje 23 jaar)
    05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar)
    15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar)
    17 juni: Citta
    (ronde 2,2e kindje,29 jaar)

Eisprong:

01 mei: Laurier
    04 mei: twinklestar
    08 mei: Bibi26
    13 mei: Marleen84
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85
    16 mei: Ilse85
    17 mei: Robijntje1982
    19 mei: Dolfijn1982
    20 mei: Ceandraa
    22 mei: Biancje
    22 mei: maregmo
    03 juni: Citta

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    jammer dat je nog geen duidelijkheid hebt Bibi.. hopen dat er morgen toch echt iets gaat verschijnen op de test.. heel veel succes!

balen dat je vriend zoveel weg is nu jij vrij bent Ikke :( kan me voorstellen dat je hier niet echt op zit te wachten.. Knuf!

hier; veel last van buik, net gegeten en kon weer rennen naar de wc :( ben er helemaal klaar mee.. ook amper in de zon gezeten maar veel op bed gelegen. Gelukkig voelt manlief zich weer goed en heeft hij soep gemaakt, hoop echt dat het morgen weer beter gaat..

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    vervelend Dolfijn. :( Beterschap!

@ ikke; is je vriend inmiddels weer thuis? Snap wel dat je het vervelend vindt dat hij steeds weg is op je vrije dag, ik kan daar ook altijd slecht tegen. ;) Mannen denken echt anders dan wij...;)

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Nou het leukste is nog dat hij vrij is vandaag en morgen en ik kom thuis en kan het hele huis nog doen! Kom ik thuis uit het werk, gaat hij de hele tijd weg! Net staat ie weer n half uur bij de buurman waar ie vanmiddag mee weg is geweest.
    Ik zei al, hij heeft jou vandaag meer gezien dan ik!
    Pfff mannen :(

Balen zeg dolfijn, laat je maar lekker verwennen door je man!

7. laurier

laurier Niet meer actief

Hoi bibi, ja het bbq-en was lekker, was er nu ook wel mooi weer voor ja :D Hoop voor je dat t morgen dan nog lekker weer is als je gaat bbq-en!

da's balen ikke, daar zou ik ook pissig om worden zeg :( maar mannen snappen dat idd niet.....

Een fijne avond en een fijne dag morgen allemaal!

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Nou zeg, het is weer erg rustig geweest hier!

Standaard vraag; Zijn er al 2 streepjes ergens???? Of ongi????

@ Dolfijn; Hoe is het met je? Gaat het weer wat beter? Laat je maar lekker verwennen door je mannetje nu hij weer wat meer op de been is!

@ Sasje; Hoe was het??? Je hebt wel heerlijk weer gehad zeg! Geen ruzie meer gehad met je vriend?

Hier vanmorgen al om 5 uur wakker :$ geen idee waarom maar heb echt wakker gelegen, net toen ik weer een beetje in slaap viel ging de wekker :x
    Nou dames geniet weer van het zonnetje (die is hier in ieder geval al) ik mag weer werken vandaag.

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Goeie morgen dames! Hier even snel een berichtje; mijn ongi begint door te breken!!! :D haha, ben er nog nooit zo blij mee geweest volgens mij. :p Dus toch een mooie cyclus, op naar ronde 3!!

Geniet van het mooie weer allemaal!

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    He jammer Bibi, zie het aan je handtekening!!! Balen zeg!
    Op naar ronde 3 voor jou dus.... Hopen dat je cyclus niet steeds langer gaat worden!

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    NOD:

15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)
    18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    30 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar)
    31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar)
    02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    03 juni: Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar)
    05 juni: maregmo (ronde 1, 1e kindje 23 jaar)
    05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar)
    15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar)
    17 juni: Citta
    (ronde 2,2e kindje,29 jaar)
    22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar)

Eisprong:

01 mei: Laurier
    04 mei: twinklestar
    13 mei: Marleen84
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85
    16 mei: Ilse85
    17 mei: Robijntje1982
    19 mei: Dolfijn1982
    20 mei: Ceandraa
    22 mei: Biancje
    22 mei: maregmo
    03 juni: Citta
    08 juni: Bibi26

Zo, lijstje aangepast. :)

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Toch jammer van je ongi Bibi.. maar kan me heel goed voorstellen dat je blij bent :D Toch nog een nette cyclus!
    Nu maar hopen dat de derde ronde jullie meer geluk brengt! KNUF!

Hier; voel me op zich redelijk, maar blijf naar de wc rennen :( dus echt veel doen zit er nog niet in.. manlief is er weer, dus we wisselen elkaar lekker af :p
    Zonnetje schijnt hier ook dus hopen dat ik me vandaag zoveel beter voel dat ik de zon ook nog even in kan..
    Fijne dag allemaal, werkze Ikke!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Hallo allemaal,

het was echt helemaal te gek!!!!! wel helemaal verbrand maar ja, dat kleurt wel naar bruin haha! wel met momenten opeens heel slecht...duizelig..... dus af en toe eten en zitten!!
    hier nog steeds vooral gisteren het gevoel van ongesteld worden...maar nu vandaag nog niet gehad! dus ik snap helemaalv niks van mijn lichaam! maar ja we zullen zien!!

@bibi, jammer van je ongi maar wel weer mooie cyclus en op naar ronde 3!

@dolfijn, balen van je buikgriep, hoop dat je snel opgeknapt! dikke knuffel vanuit hier!

@ikke, ja dat is niet tof van je vriend maar ja je zegt het al, mannen!! en ik kan er over mee praten hahaha!!! nee geen ruzie meer gehad!!! hij is zelfs heel lief de laatste paar dgn!! maar ja hij is er ook van overtuigd dat ik inverwachting ben hahah lief he! ik wil denk ik van het weekend testen als ik dan nog niet ongi ben geworden,want ik moet eerst testen halen bij kruidvat!!

en aangezien ik die in een ander dorp haal,duurt het wel ff voordat k die haal! en is misschien ook beter want anders ga ik weer van te voren testen wat toch weinig zin heeft hoogstwaarschijnlijk! donderdag is mijn nod maar dan ga ik met werk naar den bosch en dan wil ik ook niet weten of ik wel of niet in verwachting zou zijn, want ik wil wel wat drinken en zal dat ook wel moeten want anders val ik meteen door de mand!!!

hier schijnt de zon ook lekker alweer! vanmiddag ga ik naar een grote braderie! en vanavond heerlijk uiteten met paps en mams!

14. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meiden! Bibi26 jammer van je ongie maar idd wel een mooie cyclus, suc6 in ronde 3.
    dolfijn beterschap joh!

Iedereen een fijne dag, heerlijk in de zon..

liefs Biancje

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    waar is iedereen??????

16. trishamartin

24 mei 2010
    26
    0
    0
    verzorgende
    zierikzee
    hier

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    in het zonnetje:p
    hahah lekker gekleurd hier en ondanks de buikgriep toch wel kunnen genieten van de zon :D

veel plezier met je ouders Sasje!
    en hoop dat je volgende week met een mooie posi test hier kan komen..........

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik was werken. :x Kdv is verhuisd, morgen gaan we open op de nieuwe locatie dus vandaag moest alles worden gepoetst en ingericht. Was gelukkig rond 15:00 terug, maar wel jammer van de dag.

Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties!
    @ Dolfijn; een knuffel terug want die kan jij nu harder gebruiken dan ik volgens mij met die vervelende buik. ;)

19. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    jeetje mina, wat is het hier rustig zeg! vandaag lekker van de zon genoten. was vandaag even bij mn vriendin langs die al bijna 41 weken zwanger is. over ruim een week kan ik dus langs op kraamvisite :D ze had het wel erg zwaar hoor! ze weet van mij wel dat wij binnenkort willen gaan beginnen met gezinnetje, maar ik moest me wel inhouden om het niet te vertellen hihi.
    nou, we gaan hier maar even de was opruimen en dan lekker vroeg naar bed. morgen weer werken!
    fijne avond dames!

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Nou het is echt super rustig geweest hier!
    Ik heb gewerkt vandaag en vanmiddag zijn we nog even naar m'n moeder geweest spullen uitzoeken enzo...
    Net lekker gedouched en nu op de bank, krijg weer last van m'n nek/schouder dus vanavond maar weer smeren :(

Hier nergens last van, alleen soms wat steekjes in m'n buik maar verder niks! Ben benieuwd wanneer ik ongi ga worden deze ronde!

Laurier hoe is het bij jou? Nog steeds niks????

Deel Deze Pagina