stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

bibi jammer dat je toch ongi bent geworden, op naar de volgende ronde s6
    dolfijn beterschap
    sorry maar ben tot en met donderdag minder op zp...
    ik heb niks geen klachten dus ga volgende week gewoon ongi worden!
    liefs mij

2. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    NOD:

15 mei: Laurier (ronde 1, 1e kindje, 24 jaar)
    18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    30 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar)
    31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar)
    02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    03 juni: Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar)
    05 juni: maregmo (ronde 1, 1e kindje 23 jaar)
    05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar)
    15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar)
    17 juni: Citta
    (ronde 2,2e kindje,29 jaar)
    22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar)

Eisprong:

01 mei: Laurier
    04 mei: twinklestar
    13 mei: Marleen84
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85
    16 mei: Ilse85
    17 mei: Robijntje1982
    19 mei: Dolfijn1982
    20 mei: Ceandraa
    22 mei: Biancje
    22 mei: maregmo
    03 juni: Citta
    08 juni: Bibi26

3. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Iedereen een fijne dag gehad vandaag? Een hoop nog aan het werk geweest zie ik?

Hmmm ik denk dat het deze ronde ook niks is voor ons..we zien het wel..heerlijk in de zon gezeten vandaag..nu lekker bankhangen.

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Het was hier inderdaad erg rustig.. maar niet vreemd met dit mooie weer! :)
    Buikje lijkt hier wat rustiger te worden.. mag ook wel, want ben het allemaal behoorlijk zat :(
    Manlief had sinds de middag ineens veel pijn in zijn been, en vanavond dusdanig dat ik huisartsenpost heb gebeld.. ze waren bang voor een onderhuidse bloeding en zijn dus even wezen kijken.. gelukkig viel het mee en is het gewoon een onderhuidse bloeduitstorting die precies op een spier zit (auw!) dus extra pijnstillers gekregen en rustig aan doen..
    We blijven er nog even druk mee..

Fijne avond allemaal en ik hoop dat jullie van je dag genoten hebben! xx

5. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames. Ik ben ook pas gestopt met de pil ( half mei ). Ik ben ook nieuw op deze site en nieuw in de wereld van zwanger willen worden. Ik heb dus nog een aantal vragen over het een en ander ;)

Bijvoorbeeld; Ik zie dat er hier een calculator is waarbij je kunt uitrekenen wanneer je ovulatie is. Maarja ik slikte dus microgynon 30. Is dat een cyclus van 21 dagen of 28? :S ik begrijp er niets van. Hoop dat iemand mij kan helpen.

En ik had het al in een ander topic geplaatst: maar sinds 2 of 3 dagen heb ik echt last van mijn buik ( alsof ik buikspieroefeningen heb gedaan ).. De hoofdpijn die ik tijdens mijn menstruatie krijg is ook terug :( en ik ben heel de dag misselijk :( Ik ruik eten ook heel de dag en dan lijkt het alsof ik moet braken ( dat hoef ik dus niet ). Komt dat omdat mijn lichaam aan deze nieuwe situatie moet wennen?

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @ La Palma: welkom! als je net gestopt ben met de pil, kan dit inderdaad 'ontpillen' zijn.. iedereen heeft daar weer andere symptomen bij. in principe raden ze aan om één cyclus af te wachten als je stopt met de pil, omdat je dan echt je eigen cyclus weet ipv die van de pil. de pil is standaard 28 dagen. maar dit heeft niks met je eigen lichaam te maken. puur met de hormonen van de pil.

Nog nieuws dames??

@ hier. ik heb zere tepels!:( dat is nieuw :D wie weet gebeurt er wat in mn lijf haha.
    gister langs vriendinnetje geweest die bijna 41 weken zwanger is. uiterlijk 3 juni zal ze ingeleid worden. spannend!
    nou, nu snel aankleden en naar het werk. op naar de Citotoetsen!

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Goeie morgen!

@ La palma; Welkom en ik sluit me aan bij wat smyltje zegt. Veel plezier op dit forum en met zwanger worden natuurlijk :D

@ Dolfijn; Hoe gaat het nu? Nog steeds niet helemaal lekker? Gelukkig dat er met manlief niet echt iets aan de hand was!

@ Laurier; Hoe is het met je? Ben je al ongi geworden?

Hier gister na het klussen erg last van m'n onderbuik :(. Verder nergens echt last van dus ik ga ook gewoon ongi worden volgende week denk ik.

8. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Smiltje en Ikke. Ik hoopte eigenlijk al dat ik de komende 9 maanden niet ongesteld zou worden en dat het gelijk raak zou zijn. :D Misschien was dat iets te vooruitstrevend gedacht hihihih.

We gaan zeker plezier maken met het proberen zwanger te worden :D hahahaha i like it. Alleen wel spannend iedere keer. Thanks voor jullie antwoorden :)

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ LaPalma; welkom meid! Succes met zwanger worden!

@ Smyltje; een nieuw symptoom, kijk, dat geeft moed. :) Ik heb ook zere tepels als ik ongi ga worden dus wie weet...

@ Dolfijn; hoe is het vandaag met jou en je mannetje? Hopelijk allebei weer wat fitter.

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen Lady's!

Welkom LaPalma! Veel plezier op het forum en succes met zwanger worden.. enne, ontpillen; wij hebben ook allemaal veel klachten gehad de eerste periode, maar niets is onmogelijk.. zet er alleen niet volledig op in, dan kan het een behoorlijke teleurstelling zijn ;)

Hoop dat je lichaam wat gaat doen Smyltje! haha zal het niet vaak gebruiken hier, maar ben blij als je gewoon ongi gaat worden :p
    Wel typisch Ikke.. heb je dat niet vaker gehad? die pijn in je onderbuik na klussen? zet je toch aan het denken (denk ik;)) we wachten het samen met je af meis!
    En hoe is het nu met jou Bibi.. hoelang ben je meestal ongi? Hoop dat je er niet teveel last van hebt..

Hier; ik knap langzaam op (hoef iets minder hard naar de wc te hollen..) maar nu lijkt manlief het te pakken te hebben.. maar pijnstillers lijken wel iets te doen..
    bah, ben er echt helemaal klaar mee :(
    Gelukkig maakt het voor het klussen nu even niet uit en hebben we nog even de tijd om te herstellen :)

Fijne dag allemaal en succes met werken! xx

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hè, het schiet niet op met jullie hè Dolfijn. :( Doe maar lekker rustig aan saampjes. :)
    Hier alles goed hoor. Ben meestal (mét pil) een dag of 5 ongi, maar kan me van voordat ik aan de pil ging wel herinneren dat het af en toe een dag of 10 was volgens mij. :$ Dan verloor ik elke dag maar een heel klein beetje bloed. En vorige keer was dus heel kort dus ik ga maar even afwachten. Het is in elk geval weer niet heftig dit keer, nauwelijks buikpijn en ik heb ook geen hoofdpijn gehad. Buikpijn was sowieso iets van na de pil; voordat ik die ging gebruiken had ik eigenlijk nooit last van mijn buik.

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoop dat het zo lekker rustig mag blijven Bibi!
    Toch fijn als je er niet echt veel last van hebt.. hoop dat het niet te lang duurd voor je.. knuf!

13. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Oja dan heb ik nog een vraag ( als ik te veel vragen stel hoor ik het wel ) .. Onder sommige hun naam staat ; ' pendelen '.. Waar staat dit voor?

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
  15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hallo allemaal,

@ la palma, welkom hier! zou zeggen klets lekker mee! wat btreft pendelen betekent dat iemand voor je gependeld heeft wanneer je bevrucht raakt van een kindje...maar ja kan vanalles laten pendelen!

@smyltje, ik heb ook opeens zn last van mijn tepels!! heb ik nog nooit gehad!!!

@iedereen net een testje gedaan van clear blue, maar helaas nega!! dus dat wordt gewoon wachten tot het weekend, als ik dan nog niet ongi ben ga ik zaterdag weer opnieuw testen!!

16. laurier

laurier Niet meer actief

NOD:

18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar)
    27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar)
    30 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar)
    31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar)
    31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar)
    02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    03 juni: Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar)
    05 juni: maregmo (ronde 1, 1e kindje 23 jaar)
    05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar)
    15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar)
    17 juni: Citta
    (ronde 2,2e kindje,29 jaar)
    22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar)
    30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)

Eisprong:

04 mei: twinklestar
    13 mei: Marleen84
    15 mei: Sasje 24
    16 mei: Ikke85
    16 mei: Ilse85
    17 mei: Robijntje1982
    19 mei: Dolfijn1982
    20 mei: Ceandraa
    22 mei: Biancje
    22 mei: maregmo
    03 juni: Citta
    08 juni: Bibi26
    16 juni: Laurier

Mijn aanpassingen op het lijstje, heb maar deze cyclus genomen. 37 dagen helaas :(

17. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames, bedankt voor jullie uitleg. Ik begrijp dat NOD- niet ongesteld dag is? Hahaha ik moet even wennen hoor. Mijn excuus alvast :)

Verder zie ik dat heel veel dames hier hun temperatuur opmeten en weten wanneer hun eisprong is. Ik heb dat via de calculator uitgerekend en dat is op 30 mei a.s. Ik verwacht dat ik een cyclus van 28 dagen heb ( dat had ik voor de pil ook ) en ik hou dat dus even aan. Verder ' klussen ' wij om de dag ongeveer. Maar ik ga vooral proberen van jullie verhalen te leren, want ik ben bang dat ik er zelf te veel mee bezig ben. Zeker omdat de pil hier pas 2 weekjes de deur uit is.

18. laurier

laurier Niet meer actief

Goede morgen dames, hoe gaat het met iedereen?
    Hebben jullie gister ook een mooie dag gehad? Ik hoefde gelukkig niet echt erg veel bij te lezen ;)

@ la palma; welkom op dit forum, veel lees en klets plezier!! Stel je vragen maar hoor, we zijn er toch ook voor elkaar :D

@dolfijn; het is toch wat daar bij jou meid :( Heel veel beterschap voor jullie!!!

@smyltje en sasje; o oohw veel succes met de tepels :(

@hier; gister was echt super leuk!!!! Maar was wel gesloopt toen we 's avonds weer thuis kwamen, onze hond weer gehaald (jippie) en toen nog wat gedronken en naar bed gegaan :D
    Zoals jullie kunnen zien ben ik gister dus ongi geworden EINDELIJK!!!! Echt waar ik zal jullie vertellen dat ik er blij mee was ;) Nu hebben we gewoon duidelijkheid en kunnen we nu ronde 2 instappen.
    Alleen ik heb wel deze cyclus genomen, 37 dagen lang da's wel erg balen zeg!! Maarja ik wacht gewoon even af... Vriendlief was ook erg blij dat ik ongi was geworden, kunnen we eindelijk weer verder zei die ;) Die wil alwel weer klussen whahaha :D

ongi; nou jeetje dit is de 2e dag maar wat een bloed hier zeg!! Pfffff k zou haast denken dat er geen bloed meer in mn lichaam overblijft hihihi. En ook best wel last van steekjes onderin mn buik en rugpijn :( Dit heb ik echt NOOIT gehad, voordat ik de pil slikte ook niet, niet heeeel erg veel bloed ofzo en ook niet last van ongi-pijntjes.

Sorry voor het lange verhaal mensen....

19. laurier

laurier Niet meer actief

Ja dat klopt helemaal la palma!!
    Om de dag klussen is prima, zaad kan 2 dagen in je blijven leven.
    Enne de pil is hier al bijna 6 week de deur uit maar ik weet ook niet alles hoor en je lichaam is onvoorspelbaar dus dat is afwachten :D

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Nou zeg, was allang op je aan het reageren, gaan ze onderhoud plegen aan de site. ;)
    Maar goed, wat ik dus wilde zeggen was dat het wel een hele opluchting voor je zal zijn Laurier! Ik was zelf gisteren ook hartstikke blij dat ik onig was. :D Dan lopen we nu in elk geval eventjes gezellig gelijk. :) Ben benieuwd of je volgende cyclus korter zal zijn, kunnen we mooi gelijk op blijven gaan. Hopen dat Juni onze maand wordt!

Deel Deze Pagina