Ik duik ook mijn bed in.. heb het echt mega koud ineens.. en denk dat ik nooit meer warme voeten krijg!! haha te lang op blote voeten blijven lopen krijg je dat hé Slaap lekker allemaal en tot morgen! xx
NOD: 18 mei: Twinklestar (ronde 1, 1e kindje, 28 jaar) 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 30 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni: Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: maregmo (ronde 1, 1e kindje 23 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) 15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2,2e kindje,29 jaar) 22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 04 mei: twinklestar 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 16 mei: Ilse85 17 mei: Robijntje1982 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 22 mei: maregmo 03 juni: Citta 08 juni: Bibi26 16 juni: Laurier
Thank you. Ook voor de info Nee ik ga toch geen test doen denk ik. Ik heb het idee dat het allemaal maar tussen mijn oren zit. Sinds ik gestopt ben met de pil ben ik hier alleen maar mee bezig.. Stel je voor dat we een kindje krijgen... dat soort gedachten gaan door mijn hoofd. Ik probeer het wel een beetje los te laten hoor. Slaap lekker allemaal
Oeps, foutje.. Ik had zo'n ovulatie kalender gemaakt. Waar moet ik dat opslaan? GELUKT. Binnenkort ben ik een ervaren zwangerschapspagina-forummer hahahah
hey meiden jullie vergeten het beste paard van de stal hoor!!!!!! weet ik ook meteen op welke plaats ik sta haha! @smyltje...hmmzz nee dat heb ik nog nooit gehoord!!! heb je al opgezocht? @laplama....weet je zeker dat je die tabletten gaat slikken van etos??? zie verder op deze site..zijn namelijk veel negatieven verhalen over dus ik zou het me nog even bedenken!
Sasje, bedankt voor de tip. Ik dacht dat iedereen altijd zo positief was over die pillen. Maar heb je een link? Intussen zoek ik zelf even naar zo'n onderwerp
dank voor jullie reacties! jammer dat niemand t weet. op internet kon ik t ook niet echt vinden. zat er nog aan te denken om t te bewaren, maar vond t toch wel erg goor haha. ik denk dat het toch wat met mn uitblijvende menstruatie te maken heeft. normaal wordt dan het baarmoederslijmvlies afgestoten maar dat was bij mij dus al 3 maanden niet het geval. dus denk dat het zoiets was. tijdens mn ongi heb ik wel vaker stolsels(maar dan niet ZO groot! IEEEEEL. heerlijk zo'n vrouwelijf:S). tepels doen ook nog steeds zeer. er gebeurt wel wat met mn lijf ook wat krampjes vandaag. spannund nou, net bij schoonvader op verjaardag geweest, dus nu weer bijkomen en lekker slapen trusten allemaal!
ik hoef zaterdag ijg geen test te doen...bruinverlies is begonnen...nu wachten op de bloeding! liefs mij
twinkelstar je kunt een nieuwe banner aanmaken op deze site oid deze kopieren en dan hier bij de gebruiksinstellingen je handtekening wijzigen deze verwijderen en de nieuwe plakken! s6 ikke heel veel s6 zaterdag smyltje vervelend ... dolfijn beterschap la palma welkom!
Hey meiden, hoe gaat het met jullie... wat is er weer lekker veel getypt zeg! Erg leuk en soms minder leuke dingen om te lezen! Heb elke pagina zeker wel gehad, heb helaas erg weinig tijd om ff uitgebreide verhalen te typen, excuses hiervoor. Erg bedankt voor jullie lieve krabbels/mailtjes.... toch leuk om te weten dat er aan je gedacht wordt! Super, ik denk ook zeker aan jullie en wacht met smart totdat iemand eens kan vertellen een positieve test te hebben! Verder is het bij mij even afwachten hoe het gaat...donderdag zou mijn NOD zijn... heb rond de innestelingsperiode wel wat buikkrampjes gehad maar kan ze vaak nog niet zo goed plaatsen... ik hou jullie op de hoogte en hoop er binnenkort weer wat vaker te kunnen zijn... meiden succes met alles ik denk aan jullie! dikke knuf
Sasje, ik heb het gevonden hoor. Ik heb de eerste 5 pagina's gelezen en de reacties zijn wisselend. Bji sommige werkt het positief, bij anderen niet. Heb jij het idee dag ze je geen goed doen? Dit is trouwens de link http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/143031-etos-multi-zwanger-worden-vraag-4.html
ik had hetzelfde, ook gekocht en er toch maar van afgezien nav die verhalen... haha miskoopje wat mij betreft...
Goede morgen allemaal! Hier schijnt het zonnetje weer lekker Hoe gaat het met jullie, nog plannen voor vandaag? Helaas moet ik weer werken vanmiddag, de vrije dagen zijn voorbij Wat gaat dat toch altijd weer veels te snel he..... Nog steeds erg ongi hier. @marleen; leuk weer eens wat van je te horen en ik hoop ook dat je ongi weg blijft! @La Palma; nog een keer welkom
goede morgen hier, marleen fijn weer iets van je te horen!!! la palma nou nee ik zou het niet doen......je moet het natuurlijk helemaal zelf weten!! @ iedereen...hier ook vanmorgen zon raar propje.....nog nooit gehad of gezien!!!! leek op een stolsel maar dan beetje kwebbelig haha bah!!!! nee ook niet bewaard....smyltje misschien het zelfde???????? ook nog steeds niet ongi...net wel ff testjes gehaald bij de kruidvat!
hoop voor je laurier dat je snel ongi-af bent en kunt gaan klussen! werkse allemaal! sasje alvast s6 met klussen! liefs mij
ik ben net met mijn laatste stripje begonnen en dan gaan we voor een 2e. Niels is dan 8mnd oud. lijkt me zo leuk kort op elkaar! Er zijn vast mensen die er niet aan moeten denken zo snel maar het gaat gewoon super goed hier.