Mooi, en ook mooi wat je voor je broertje hebt gedaan. Navelpiecing? zal die er straks ook uit moeten of nie ik heb een tribal vlinder tussen mn schouderbladen onderin mn nek en een steenbok tribal op mn pols verder geen ijzer meer aan mn lichaam heb toevallig 2 wkn geleden mn tongpiercing eruit gehaald...
@dolfijn; sorry meid, vergeten Jammer dat het zo shit gaat daar bij jou....... Oneerlijk!! Ik hoop echt dat t snel weer wat rustig wordt bij jullie en jullie saampjes lekker kunnen genieten!! Dat is uiteindelijk het eerst belangrijkste denk ik. Daarna komt de rest wel
meiden allemaal een hele fijne avond hou het voor gezien ga lekker even douchen en dan straks lekker mijn bed in ben vandaag zo moe komt door dat rare weer denk ik slaaplekker allemaal en tot morgen @ smyltje creatief hoor @ laurier heb ik ook wel eens dan heb je zoveel te lezen en dan ben je aan het tikken en ben je het weer kwijt dus je bent niet de enige @ dolfijn succes morgen we horen wel hoe het is afgelopen @ sasje hoop dat je morgen een beetje weer hebt want vandaag was het snert veel plezier @ naam vond het een leuke naam en ook om lekker annoniem te blijven net als de andere dames( hihihi) @ ovutest zie het wel ene kant wel zoals ik daarstraks al schreef de andere kant niet weet het nog niet zeker heb best een lange cyclus zoals jullie zien en heb ergens gelezen als je een lange cyclus hebt het kan dat je geen eisprong hebt dus hoop dat dat niet zo is natuurlijk maar dan zou een ovutest wel handig zijn xx twinklestar
Navel piercing zal er inderdaad op een gegeven moment uit moeten, maar ze hebben ook hele leuke zwangerschaps piercings.. dus ga tegen die tijd wel eens naar tatoo shop waar ik alles heb laten doen om advies in te winnen. Wel leuk om te lezen dat je ook tattoo's hebt haha krijg toch een beetje beeld van je erbij.. leuk! Nu echt afsluiten en me bedje in.. want anders komen we nooit aan genieten toe (je hebt helemaal gelijk Laurier!) Slaap lekker allemaal en tot morgen! xx
vervelend dat je zo'n dagje hebt gehad...bah! sterkte ermee ik verwacht in deze week of begin volgende week ongi te worden! liefs mij tja komt omdat ik gewoon al weet dat ik ongi wordt, alleen wanneer is even afwachten....liefs mij GEFELICITEERD!!! mooie naam ook... heb innesteling niet gevoeld, denk ik tis echt afwachten maar verwacht snel me ongi! Liefs mij
smyltje dit is me naam en geboortejr... tattoo: 2 dolfijntjes op de linkerarm... zwaluw en geboortedatum op de andere arm op me pols een ster op me enkel een zeepaardje... tis verslavend! Oja en tongpiercing... slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op! Liefs mij
Goeie morgen dames, Hier weer een nacht om chaggie van te worden :x 3x eruit gemoeten om naar de wc te rennen.. Medicijnen doen nog helemaal niets! Manliefs blauwe plek is toch beduidend groter geworden.. dus ben er bang voor Straks weer naar het ziekenhuis.. Vandaag verder niet zoveel tijd voor ZP weer een drukke dag.. Breng jullie eind van de middag/ vanavond op de hoogte hoe het allemaal gelopen is.. Hoe staat het met de dames rondom NOD?? nog testers vandaag? Echt, hoop zo op roze hier! Succes allemaal!! ps. Ilse;Leuk dat je ook tattoo's hebt... hihii inderdaad verslavend Toch ben ik blij dat ik een grens heb getrokken bij de 2 die ik gewoon heb laten zetten.. alleen die van mijn broertje is erbij gekomen daarna (maar dat kan je je vast wel voorstellen).. Leuk dat je ook dolfijntjes hebt! Fijne dag vandaag! xx
@ Dolfijn; he bah zo'n nacht! Wordt echt tijd dat die medicijnen gaan werken zeg! Ben benieuwd hoe het is in het ziekenhuis.... wat zou het dan kunnen zijn? Succes vandaag!! *knuf* @ Sasje; heel veel plezier vandaag! Volgens mij heb je geluk met het weer, hier schijnt het zonnetje in ieder geval! @ Marleen; dat jij nog kunt wachten met testen zeg!!!!! @ Ilse; ik heb dus ook al echt het gevoel dat ik ongi ga worden, maar nu afwachten waneer hoop zo snel mogelijk! haha Hier niet veel bijzonders, krijg wat meer last van m'n borsten en soms wat menstruatie krampen dus ik verwacht binnen een paar dagen mijn ongi. Dus van mij geen roze deze maand denk ik!
NOD: 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 01 juni: Twinklestar ( ronde 1, 1e kindje 28 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni: Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: maregmo (ronde 1, 1e kindje 23 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) 15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2,2e kindje,29 jaar) 22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 16 mei: Ilse85 17 mei: Robijntje1982 18 mei: Twinklestar 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 22 mei: maregmo 03 juni: Citta 08 juni: Bibi26 16 juni: Laurier
goedemorgen dames! de verloskundige gaat niet door. kreeg net een smsje dat de verloskundige daar al heen kwam, dus dan weet je wel hoe laat het is hoop dat ik snel hoor of alles goed is gegaan, en wat het nou geworden is!! vind het wel jammer dat ik niet meekan, leek me wel leuk! nu ga ik maar lekker even op de bank hangen en wat series kijken. om half 10 moet ik richting pedicure. @tattos etc. ik heb een navelpiercing, maar die haal ik eruit als ik zwanger ben. dan stop ik m er daarna ook niet meer in. leuk jeugdding, maar de lol is er allangal vanaf iedereen die moet werken: werkze!
Spannend Smyltje! Wel jammer dat je nu niet meer mee kan, maar dan kun je straks lekker op kraambezoek!!! @piercings; ik heb ook een navelpiercing, doe er als ik zwanger ben een zwangerschapspiercing in. Heb ook een tongpiercing gehad, maar die heb ik er nu een jaartje uit
NOD: 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 27 mei: Marleen84 (ronde 2, 1e kindje, 26 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 01 juni: Twinklestar ( ronde 1, 1e kindje 28 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni: Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: maregmo (ronde 1, 1e kindje 23 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) 15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2,2e kindje,29 jaar) 22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 13 mei: Marleen84 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 16 mei: Ilse85 17 mei: Robijntje1982 18 mei: Twinklestar 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 22 mei: maregmo 03 juni: Citta 08 juni: Bibi26 16 juni: Laurier
goedemorgen nog even snel een berichtje van mij....hoezo verslavend haha!! @hier is nog alles oke nog niet ongi. maar heb wel het idee dat het het vandaag wel gaat gebeuren! @ikke ik denk dat je dat wel mee mag nemen in handbagage! ik nam eerder de pil ook mee als handbagage! en mijn andere medicijnen! ik heb zelf 1 tattoe op mijn enkel, van een zonnetje! zo ik ga nu langzaam richting trein!! mensen niet te veel kletsen hier en tot morgen!! @ dolfijn....arhhgg shit zeg!! veel beterschap en sterkte want zal wel weer dagje zh worden natuurlijk!
Goede morgen dames, hoe gaat het? @foliumzuur; ik heb even gezocht op google Wat ik eruit begrijp mag je dat gewoon meenemen. Je moet het wel in de originele verpakking laten zitten en als ze vragen of op een papier staat wat je mee hebt moet je ze wel aangeven. @sasje; whahaha verslavend he dit forum grrr ik hoop dat je ongi weg blijft hoor!! @tattoo/piercing; heb ik helemaal niet, bah wat braaf ben ik he haha @dolfijn; dikke sh*tzooi Veel veel beterschap en succes in het ziekenhuis! Ik duim voor jullie dat t snel beter mag gaan! @smylyje; oehh spannend Straks dus lekker op kraamvisite, leuk joh! @hier; heel rustig... Vriendlief is weer aan het werk en vanmiddag heb ik ff werkoverleg maar voor de rest lekker vrij. Kan ik ervoor zorgen dat het huishouden weer een beetje op regel komt hier hihi Vriendlief heeft ons klein neefje nog gezien, hij kijkt zzzooooo verliefd ernaar en dan met een big smile naar mij - Mn moeder heeft het denk ik wel door, aangezien ik best een stresskip kan zijn zei ze laatst tegen mij: "als jullie een baby hebben zou ik soms toch maar eens laten om zo stressig te doen, alles gaat altijd wel op zn pootjes terecht komen meid en zoon baby neemt de stress ook van je over hoor en dat is niet leuk" - Vriendlief was gisteren zoooo lief; "schatje, ik vindt t heel jammer dat je nu nog niet zwanger bent maar ben wel blij dat je nu ongi bent en we van die onzekerheid af zijn. Die 3 nega testen waren echt dik shit, we gaan nu weer ons best doen voor onze kleine".
Hallo allemaal. Alllen nog bedankt voor het welkom heten. Erg lief van jullie Gisteren gewerkt en uit eten geweest met mijn collega's. Was erg leuk, maar bij de laatste hap moest ik bijna kotsen. Ik heb ook heeeel de dag zeurende hoofdpijn gehad. En toen ik thuis kwam moest ik naar de wc, maar datl ukte echt niet En nu nog steeds niet. Ben af en toe nog misselijk. Ik ga er van uit dat dit gewoon ontpillingsverschijnselen zijn, gezien we pas een paar weken gestopt zijn met micro. Fijne dag allemaal
nou bij mij is het buinverlies begonnen dus over een dag of 4 komt de ongi vermoed ik... bah! Dus ook van mij mag de nieuwe ronde snel beginnen! knuf