Hallo allemaal, gister heb ik de laatste pil ingenomen. Nu wachten op mn ongesteldheid. Ik vondt het wel gek hoor om mijn laatste pil in te nemen na 11 jaar trouw innemen. Groetjes
@ikke ja vannacht niks aan tampon of ja maar een heel klein beetje, en vanmorgen weer wat meer....maar kan het absoluut niet vergelijken met ongesteld zijn..is ook heel donker van kleur, tegen het bruine aan...
Welkom Laurier! gezellig dat je erbij komt.. heel veel plezier op het forum en natuurlijk veel succes met zwanger worden! @Sasje; Blijft vaag begrijp ik.. hoop dat je snel duidelijkheid krijgt wat dit nu allemaal is en te betekenen heeft.. Sterkte!
@dolfijn ja ik snap er ook niks van!! zwanger kan ik denk ik absoluut nog niet zijn.....zou niet wanneer ik dat dan gebeurd zou moeten zijn..dan zou ik mijn eispong al heel kort op mijn ongesteldheid hebben moeten krijgen! al was ik trouwens ook wel erg laat ongesteld...normaal litjd maandag avond of dinsdagmorgen en nu pas op woensdag in de middag....snap er niks van!
Vervelend hoor!!! Ik hoop ook dat je snel duidelijkheid krijgt hoor!! Maar zoals ik eerder al aangaf, stoppen met de pil doet rare dingen met je lichaam, nou ja eigenlijk doet de pil dat, en wordt het nu weer normaal. Vandaar misschien de afwijkende bloeding. Hier alles okee, ben bekaf, heb zware hoofdpijn.........en waarvan?? mijn ongesteldheid denk ik dan maar. Maar! was vanochtend wel 1,5 kilo lichter haha, dus daar ben ik toch wel blij mee ondanks dat ik in mijn afbouw van mijn dieet echt niet meer hoor af te vallen, maar goed @Laurier, welkom hier @Dolfijn, nog geen OD in zicht voor jou???
Goeie morgen Klevkin! Neej, vandaag nog geen OD Morgen zou normaal zijn.. buik al wel wat opgezet (bij mij duidelijke voorbode van OD) Dus we wachten het gewoon af.. Ben gewoon lekker aan het genieten van het idee Dat afvallen, ineens 1,5 kilo kwijt zou voor mij ook wel wat zijn hhaha
nou dan morgen maar afwachten!! Hehe, en dat afvallen die 1,5 kilo brengt het voor mij op een totaal van 46,8 kilo kwijt
pff ik voel me toch slecht!! net over moeten geven! kei erge hoofdpijn!! en mijn temp is ook omhoog naar 37.4..en dit hoort allemaal bij ontpillen??
@ Sasje; het zou natuurlijk ook kunnen dat je gewoon een virus te pakken hebt. Maar ik denk dat het ook wel ontpillen kan zijn. Ik heb nergens last van dus daar kan ik niet over meepraten. Het is wel vervelend zo, hoop dat je je snel beter voelt! @ Laurier; welkom, gezellig dat je mee komt kletsen.
ik denk dat het het ontpillen is ik heb er ook last van heb ook wat verhoging en barstende hoofdpijn succes ermee en hopen dat het snel over is groetjes
Hoop dat alle klachten ivm ontpillen snel bij iedereen weg zijn.. Ik wacht gewoon op mijn OD, beetje humeurig etc, maar dat is altijd al zo geweest.. @Klevkin; wat super goed van je! hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik probeer nog 10 kg kwijt te raken dus veel in beweging.. maar echt opschieten doet het nog niet
hallo allemaal, bedankt O jeetje wat lees in nu: hele heftige verschijnselen bij het ontpillen, dat gaat nog wat beloven voor mij
hahah Laurier, ik sta op hetzelfde punt hoor moet morgen mijn laatste pil-bloeding krijgen en dan gaat mijn lichaam waarschijnlijk pas piepen dat het de pil niet meer krijgt.. ben benieuwd hoeveel klachten wij er van gaan krijgen hopen dat het meevalt!
Oke dolfijn1982, ben benieuwd hoe het ons afgaat. Wat pillen ook wel niet met je lichaam doen, ongelooflijk.....! Nouja afwachten is het, we slaan ons er wel doorheen!
Overgeven, het kan, ik was ook misselijk voor mijn ongesteldheid, maar nog nooit met overgeven gehad. Het kan zijn dat je nogal heftig reageert nu je eigen hormonen weer op gang komen. Maar zoals gezegd, je kan ook gewoon een griepje opgelopen hebben. Ik hoop dat je snel weer opknapt hoor!! @Laurier, ik sta ongeveer gelijk met jou maar gelukkig reageert iedereen anders, wat betekent dat je er niet perse last van hoeft te krijgen!! De hoofdpijn heb ik wel al!! de hele dag, paracetamol helpt niet @ Dolfijn.....ik heb onder begeleiding van de huisarts Cambridge dieet - Weight Plan - Als een gewoon dieet bij u niet werkt gedaan. Dit was nog voor we de laatste optie in gang zouden zetten, wat een maagbandje zou zijn geweest. Als ik het nu voor elkaar krijg om op gewicht te blijven dan hoeft dat gelukkig niet! EDIT: oi die link heb ik niet zo mooi gedaan hoor!! Blijkbaar doet dit forum dat automatisch!
hahah ach, was voor mij wel makkelijk bekijken Vind het echt super knap van je! Hoop ook echt dat je op gewicht kunt blijven en dat maagbandje niet nodig is..
nou ik heb ook behoorlijke last van het ontpillen zeg maar jah het is niet anders de 1 heeft er denk meer last van als ander maar behoorlijk vervelend heb ook last van hoofdpijn en soms een wat misselijk gevoel pijnlijke borsten maar ik heb het er voor over hoop dat ik gauw een normale cyclus heb maar heb even gekeken en las dat het soms best lang kan duren heb op 10 maart mijn laaste onderbrekingsbloeding gehad dus dat is 5 dagen na het stoppen met de pil keurig optijd maar het laat nu even op zig wachten en meiden bedankt voor het hartelijke welkom
@Klevkin hoi hoi, ja weet dat iedereen anders reageert maarja je kunt het toch nooit vantevoren weten. Dus ik kan sowieso hoofdpijn verwachten? Ik vindt het heel erg spannend, laatste pil gehad en nu hebben we de knoop doorgehakt. Niet meer continu dagdromen en het dan weer uitstellen en uitstellen, we gaan er echt voor Mn vriend vraagt zich wel erg af of hij het aan kan (maarja wie niet denk ik dan) en dan vervolgens gaat hij op bed het geluidje van een huilende baby nadoen, slaat de dekens van zich af maakt een schijnbeweging om van bed te gaan en zegt: o ooohw hij huilt En daarna geeft hij me een dikke kus, zegt ik hou van je en giebelt wat hahahaha Ik vindt het ook super spannend, maar heb er ook echt superrrr veel zin in!!! Hoe krijgen jullie die leuke plaatje onderaan?? Heb de handtekening nu wel uitgevonden haha