Sasje; die van half 6 is wel degene geweest die je het langst hebt opgehouden én dus geconsentreerder is...
NOD: 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 01 juni: Twinklestar ( ronde 1, 1e kindje 28 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni: Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: maregmo (ronde 1, 1e kindje 23 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) 15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2,2e kindje,29 jaar) 22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 23 juni: Marleen84 (Ronde 3, 1ste kindje, 26 jaar) 30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 16 mei: Ilse85 17 mei: Robijntje1982 18 mei: Twinklestar 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 22 mei: maregmo 03 juni: Citta 08 juni: Bibi26 09 juni: Marleen84 16 juni: Laurier
Denk inderdaad dat het goed is juist die urine te gebruiken Sasje.. wat ookal door Ikke wordt gezegd; die is geconcentreerder.. Hoop het nogsteeds zo voor je meis.. Ik blijf duimen! (sorry wat ff niet op hyves )
oh balen zeg...dus eigenlijk verkeerd getest als die posi wordt dan he hahah!! maar ook als je bijv midden in de nacht naar wc moet?? bijv 1 uur?? dacht dat eigenlijk niet????
Het gaat om het feit dat je een poos niet bent geweest.. dus als jij om 22u naar bed gaat, en om 01u naar de wc moet zit er pas 3u tussen.. dan kan je beter wachten tot 's morgens van 01u tot 6u zitten dan toch 5uurtjes.. haha snap je het nog?? enne, niet te veel drinken vanavond wil ook wel helpen..
@dolfijn; mooi dat het allemaal wat beter gaat! @sasje; ja die urine van half 6 is die je moet hebben! @hier; rustig, de ongi is voorbij gelukkig Vriendlief en ik hebben het nog net even over gehad, hij gaf aan dat hij toch wel al naar een baby toe aan het leven was omdat ik al zoveel dagen overtijd was en hij er echt zeker van was dat ik zwanger was.... Hij vondt t echt erg jammer dat ik toch ongi werdt. maar ik zei ook al: weer een frisse start hebben we nu. We gaan 200% voor de 2e ronde!! De week zit er weer lekker op, weekend!! Heerlijk genieten!! Ik ga zo op bed denk ik, vanmorgen ging de wekker wel erg vroeg (05:15) dus ben nu wel aardig moe. Ons hondje heeft last van zn tandjes Hij is echt druk bezig met wisselen, hij wordt al een grote jongen hihihi Allemaal een hele fijne avond en tot morgen!!
Ga vanavond weg naar muziekfestival in de stad met zoontje lief...benieuwd hoe die reageert als ik hem zo uit bed pluk om naar muziek te gaan...whaha ach hij is 2 dus super flexibel... heb er zin in! maar verder nog geen duidelijk heid..of diep van binnen wel... heb rond me ei dus niet geklust...5dagen ervoor alleen 1 keer omdat manlief met cursus ging... dus word zeker ongi... hoop dat ik snel de nieuwe ronde inga als het klopt nog een dag of 9...dan cyclus van 36dg gehad... pff hoop eerder eigenlijk! Knuf
goedeavond dames sorry dat ik de laatste paar dagen niet zoveel aanwezig ben heb het heel erg druk gehad morgen gaat mijn zus trouwen dus was vandaag weer een drukke dag een bloemen boog gemaakt en opgezet boodschappen gedaan toen nog even het huis gedaan en dan nu even zp tijd mijn mannetje komt straks ook naar huis maar is nu nog even aan het werk ga zo lekker nog even douchen en dan een beetje op tijd naar bed morgen een lange dag de kapper is er al vroeg dus morgen ben ik er niet dus wens jullie morgen allemaal een hele fijne dag en tot zondag meiden @ sasje blijf voor je duimen we gaan voor de twee strepen @ ikke bijna weg lekker twee weken bijtanken geniet ervan en hoe staat het met het huis van je moeder @ dolfijn wat fijn dat het weer wat beter gaat met je man en dat je je weer wat beter voelt vervelend die buikgriep @ marleen balen van je ongi heel veel succes in de volgende ronde een hele fijne avond allemaal en slaaplekker voor straks dikke knuffel twinklestar
Fijn dat jullie er samen voor 200% voor willen gaan Laurier! Dat geeft vast goede moed Slaap lekker alvast, kan me voorstellen dat je moe bent.. haha was weer op tijd vandaag.. xx
Heel, heel, heel veel plezier morgen Twinklestar! Geniet van de dag en rust vanavond nog even lekker uit.. xx
NOD: 27 mei: Sasje24 (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 29 mei: Ikke85 (ronde 2, 1e kindje,24 jaar) 31 mei: Ilse85 (ronde 3,2e kindje, 25 jaar) 31 mei: Robijntje1982( ronde 2, 1e kindje 27 jaar) 01 juni: Twinklestar ( ronde 1, 1e kindje 28 jaar) 02 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 03 juni: Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar) 05 juni: maregmo (ronde 1, 1e kindje 23 jaar) 05 juni: Biancje(ronde 2, 1e kindje,30 jaar) 15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2,2e kindje,29 jaar) 22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 23 juni: Marleen84 (Ronde 3, 1ste kindje, 26 jaar) 30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 15 mei: Sasje 24 16 mei: Ikke85 16 mei: Ilse85 17 mei: Robijntje1982 18 mei: Twinklestar 19 mei: Dolfijn1982 20 mei: Ceandraa 22 mei: Biancje 22 mei: maregmo 03 juni: Citta 08 juni: Bibi26 09 juni: Marleen84 16 juni: Laurier
Een hele fijne dag morgen twinklestar, geniet ervan!! Tot zondag! Ja dat is echt super fijn ja dolfijn, dat je er saampjes toch 200% achter staat Geeft een goed gevoel en idd ook goede moed!! xxx
@ dakje dolfijn dat gaat wel lukken en dat uitrusten ga ik zeker doen was vanmorgen al heel vroeg in de weer xx
whaha dank je wel hoor allemaal trouwens!!! komt wel goed denk ik, alleen balen dat we morgen 2 verjaardagen hebben en ik de hele dag niet op zp kan :x
@ laurier dankje wel ga ik zeker doen en tot zondag en wij staan ook voor 200% achter onze beslissing en mocht het deze ronde niet raak zijn gaan we met veel plezier de volgende ronde in xx
allemaal een hele fijne avond ik ga er van tussen ga lekker een warme douch nemen en dan straks lekker naar mijn bed weltrusten voor jullie allen en tot zondag @ ikke weet niet of je zondag nog even op het forum bent maar alvast een hele fijne vakantie gewenst8) xx twinklestar