stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    jep me too lol :D nou ja, en de link had ik wel gemaakt, maar ik had gewoon de url neergezet :D niet zo mooi met de tekst haha.

@Laurier, ik denk het wel ja, een beetje hoofdpijn. Het hangt er vanaf hoe je op de hormonen reageert als die weer door je lichaam gaan razen zeg maar.

Haha zenuwen he, bij mannen kan dat hele grappige situaties opleveren lol.

2. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Oh en wat betreft die mooie plaatsje, bovenaan deze pagina zit een knopje met "banners" daar kun je ze maken, dan kopieer je de tekst waar bij staat "voor forums" en die tekst plak je in je handtekening ;)

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; Ik heb ook wel echt last van het ontpillen; hoofdpijn en gister ook heeel erg misselijk en een raar gevoel in m'n buik. Vandaag een beetje klachten die op eisprong lijken, maar weet het echt niet.
    Is het niet iets om toch even een testje te doen??? Dan weet je in ieder geval zeker of je niet stiekem toch al zwanger bent....

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @ikke haha dezelfde gedachte heb net toch maar snel test gedaan, zeker omdat die reikie vrouw ook al dat aan me vroeg , maar helaas negatief!!

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Jammer! Was wel mooi geweest!!! Ik hoop voor je dat je klachten echt snel minder worden!!!!

6. laurier

laurier Niet meer actief

En kun je er dan gewoon voor kiezen om die banner alleen op dit forum tevoorschijn te krijgen
    Niet dat ik het ineens op hyves, facebook, de gehele pc en alles heb staan ghihihi
    Bedankt voor de info
    En ja; eerst grote twijfels en al en dan ist klaar hebben we de knoop doogehakt gaat ie ineens helemaal grapjes maken en alles :) Merk wel dat hij echt blij is ;)

7. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    @Sas, wat jammer zeg!!! maar nu heb je wel zekerheid in elk geval!!

@Laurier, zolang jij het alleen in deze handtekening zet :) komt het alleen in deze site :) Het verschijnt niet zomaar overal haha.

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @KlevKin; Leuke dag gehad gister? Is je dochtertje goed verwend? Zal vast wel!

Jeetje wat gaat dat snel zeg ik zit al op dag 10 van m'n cyclus... Vandaag wel erg veel last rechts onderin buik (eisprong??) veel plassen :(
    Volgens mij hebben we allemaal redelijk veel last van het ontpillen!!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dat vele plassen had ik gisyeren ook, zeker 20 keer naar wc moeten gaan!! en vandaag weer niet..alleen hofdpijn en straks misselijk en overmoeten geven! EN nu weer helemaal nergens meer last van!!! ook geen bloed meer!!!! wazige shit allemaal hoor!

10. Tamara87

Tamara87 Lid

12 apr 2010
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom laurier

@sasje, Jammer dat het niet zo mocht zijn, maar nu heb je wel wat zekerheid.

Ik hoop voor iedereen die nu klachten heeft van het ontpillen, dat dat snel voorbij zal gaan.
    Ik zit nu in mijn stopweek, dus voor mij begint het ontpillen pas volgende week.

@klevkin, Hoe was je dag gisteren, heeft je dochtertje genoten?

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ik zei gister nog tegen m'n vriend; ik ga dus echt nooit meer aan de pil! Is echt rotzooi als je het zo merkt!
    Zou ik nu al m'n eisprong kunnen hebben? Of is dat te vroeg???

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @ikke, ik zou het niet weten, zal denk ik best kunnen toch? dan zou je een kortere cyclus hebben dan 28 dgn denk ik?? ik heb zelf nu ook zo iets dat ik eigenlijk gewoon om de dag wil klussen vanaf vandaag..dan zit ik denk ik altijd wel ergens goed toch haha?? en dat gewoon ff een week volhouden!!

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    hihi zijn wij zondag al mee begonnen :) dus vanavond mogen we weer :D

He, loop je nu gelijk met mij????

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Ikke; volgens mij kun je wel zo vroeg al je eisprong hebben. en veel plezier vanavond! :p

@ sasje; jammer van de nega test. Hopelijk reageert je lichaam snel weer normaal.
    Hier ook al de hele dag hoofdpijn. :x Voel alsof ik ongi moet worden. Als dat zo is zou wel stom zijn, zit ik de hele tijd op mijn ei te wachten, is ie al heel vroeg geweest. :D

15. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    Mijn dochtertje heeft een heerlijke dag gehad! Ze is nu nog ontregeld..........daar ben ik wat minder blij mee. Want dat komt nog boven op mijn hoofdpijn, au..............

Ik wil toch iedereen nog even wat meegeven, vergeet niet dat het heel goed kan zijn dat je nog geen cyclus hebt he??
    Kijk anders eens op Menstruatiecyclus en kans op zwangerschap na pilgebruik - Zwangerschapspagina

Ik hoop niet dat ik hier nu mensen depri maak :( bedoel het alleen maar goed :)

enneh, wij gaan ook gewoon proberen om de dag te klussen, maar we (lees mijn man) heeft geen haast met zwanger worden, en het moet natuurlijk wel leuk blijven ;). Ik daarentegen hoop natuurlijk gewoon lekker dat ik deze maand een keurig cyclus heb en dat het in een keer raak is :p (net als ieder ander haha)

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Volgens mij weten we allemaal wel dat het zo is als het daar staat.. maar ja, je hoort ook wel van die verhalen hé?!;) hihihi en we hopen allemaal op die ene kans dat het toch kan:p
    Maar al die klachten van ontpillen maken iedereen erg onzeker blijkt nu.. Dus ach, we gaan er gewoon voor:D

17. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    haha dat hoop ik toch ook!! :D je weet wel beter, maar ondertussen!
    Meer omdat ik zag dat iedereen zo in zat over het missen van de eisprong als de ongesteldheid eerder komt. Het kan namelijk gewoon zo zijn dat er geen eisprong is :) dus aan de ene kant gewoon ook als geruststelling bedoelt :)

oh heerlijk! 5 minuten zonder mijn dochter. Mijn man heeft haar mee naar de suup genomen........en voordat hij thuis kwam was hij ook al geweest, heel schattig, heeft hij voor mij een doosje tampons gehaald, zodat ik vanavond lekker in bad kan liggen weken :D
    Dus ik ga vanavond lekker in bad liggen!! En dan hopen dat mijn hoofdpijn afzakt :D

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ohh ik weet heel goed dat het even kan duren voordat alles weer op orde is :) Maar heb nu echt van die klachten waar ik even geen raad mee weet en ik ben echt wel wat gewend met gerommel in m'n buik door PDS, maar nu voelt het natuurlijk allemaal anders :D
    We wachten wel gewoon af, meer kun je toch niet doen en het zal ook echt niet gelijk de 1e keer raak zijn, maar is wel leuk om er even over na te denken dat het wel KAN hihi.

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @ ikke ja we lopen gelijk!! maar of dat zo blijft zullen we snel genoeg weten!!!

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Geniet van je bad Klevkin!:)

Ik ga straks haren verven, lekker douchen en op de bank in slobbertrui:p Beetje last van me buik en beetje humeurig.. Vandaag geen zin om uur te gaan fietsen wat ik toch elke dag probeer te doen:( Maar ja, dagje overslaan is zo erg nog niet..

Deel Deze Pagina