Goeie morgen dames, @Ilse; beetje kunnen slapen meis? hoop het wel! en dat je je vandaag iets rustiger voelt.. en misschien zelfs al duidelijkheid hebt.. Knuf voor vandaag! @Sasje; hoe is het vandaag? al iets van ongi te bekennen? of symptonen die richting iets anders wijzen? hopelijk weet je snel waar je aan toe bent! xx @Twinklestar; bij jou al iets van onig onderweg? of ga je er binnenkort toch een testje tegen aan gooien? Duim voor je! @Smyltje; succes met je ei spotten vandaag! Hoop dat je er iets van merkt (als ie vandaag natuurlijk ook echt gaat komen..) Succes! @Robijntje; we zijn benieuwd naar je testen.. wanneer ga je testen?? Duim voor Roze! @Laurier; hoe staat het met je gewone ritme oppakken? Is dat nog een beetje gelukt?? en hoe staat het met je heerlijke roes? Hoop dat ie lekker mag blijven duren! @Smyltje; wanneer gaat de kampstress tot uitvoering komen? en is alles nu geregeld? kan me heel goed voorstellen dat het organiseren van zoiets behoorlijk vermoeiend kan zijn! @Ikke; jij bent waarschijnlijk al bijna op je bestemming.. heerlijk genieten van de zon!! @ allen die ik vergeten ben; Sorry.. KNUF! @Hier; stoeien en kroelen was van korte duur manlief maakte verkeerde beweging met zijn been en dus was het hek weer van de dam.. PIJN!! en voordat hij dat zegt.. Vanmorgen was hij weer misselijk van de pijn, dus ben benieuwd wat voor dag het gaat worden.. en hopen dat het toch echt snel HELEMAAL over is.. Vandaag rustig dagje dus hoop op zon, zodat we nog even lekker kunnen genieten! Fijne dag allemaal! xx
Goede morgen allemaal! Hebben jullie een beetje een goede nachtrust gehad? Hier tot midden in de nacht wakker geweest whahaha @dolfijn; hmm balen Doe maar rustig aan jullie en hoop dat het echt snel helemaal over is!! @robijntje; heb je ook getest?? @ilse; hoe gaat het nu met je? heb je al duidelijkheid? @sasje; hoe staat het er bij jou voor, ik hoop dat je al zekerheid hebt... @smyltje; ik hoop dat je je ei opmerkt vandaag als ie langs komt @hier; hmm helaas niet echt in mn ritme gekomen, vriendlief was zoooo lief hij dacht "ik laat dr nog lekker slapen"... pffft zo komt ik nooit uit die roes, nou ik blijf dr liever niet in hoor. Ik heb t idee dat ik steeds achter de feiten aan loop, er komt weinig gedaan en heb niet echt veel zin in dingen doen ofzo.
Jammer dat het niet gegaan is zoals je gehoopt had Laurier.. toch vind ik het wel lief van je vriendlief hahah het is goed bedoeld denken we dan maar.. Kan me wel voorstellen dat overal achteraan lopen op een gegeven moment irritant wordt.. Dus succes met uit je roes komen!
goedemorgen allemaal, hier nog steeds geen ongi te bekenen!! wordt er echt gek van!! ga morgenvroeg denk ik toch nog maar keertje testen! sorry ff niet de energie om overal op terug te antwoorden sorry daarvoor!!
nee heb nog niet getest, wel af en toe erge buikpijn. verlies sinds gisteravond laat een beetje bloed na het plassen en is wel een klein beetje meer geworden. maar geen ongi in maandverband te bekennen. en moet ook wel zeggen dat plassen pijnlijk is dus miss kan bloed en buikpijn ook wel blaasontsteking kan zijn(heb ik nogal regelmatig namelijk) kan me voorstellen dat je er gek van wordt sasje24 duurt ook wel lang voordat het doorzet
s6 met testen dames!!! Hier zijn de duivels echt goed gekomen... helaas! Maar heb nu wel duidelijkheid!!! heb eerst gister 2 uur wakker gelegen...bah!
helaas robijntje! idd op naar de volgende ronde! en Ilse, toch fijn dat het nu eens door heeft gezet, weg met die onzekerheid!! @sasje....... en het duurt en het duurt maar... ben benieuwd of je er morgen toch weer een test tegenaan gooit... @DOLFIJN, klote dat je vriendlief toch weer pijn kreeg, en het leek allemaal te verbeteren. Hoop toch dat het snel en goed beter gaat! @laurier, hoop dat je snel je ritme weer kan vinden! knuf
@ dolfijn: donderdagochtend gaan we (45 kids + 7 begeleiders) fietsen. daar slapen in tenten en dan vrijdag als het goed is zo rond 16 uur weer terug. heb al weer 4 dagen last van slecht slapen, dus ben nu al kapot! komt gewoon door de stress. ben ook weer ontzettend hevig aan het dromen. krijg ik bij stress.. @ ei. ik merk nog helemaal niks! ook geen verandering in mn slijm ofzo. ik wacht af word je trouwens alleen ongi als je een ei hebt gehad? of word je sowieso ongi??
volgens mij wordt je altijd ongi toch??want met de pil hebben ook vele geen eisprong en dan wordt je toch ook gewoon ongi...daarom doen ook veel mensen ovulatie testen om uverhaupt de checken of er wel een ei is/komt toch???
@ ei; ik vraag me dat dus af, of je altijd ongi wordt, ook zonder ei...Lijkt me van wel, maar aan de andere kant; waarom hebben sommige mensen dan een cyclus van 50 dagen of slaan ze een hele maand over? Dan lijkt het me toch dat je een maand geen ei gehad hebt... @ sasje; succes met testen morgen!! @ Robijntje; jammer van je ongi. Succes in de volgende ronde! @ Dolfijn; hè bah zeg, het gaat dus nog niet lekker met je mannetje. Hoe voelt hij zich nu inmiddels? Sterkte!
@de pil en je ei; de pil houdt je lichaam voor de gek door hem te laten denken dat ie bevrucht is, als je in de stopweer zit (en dus 1 week geen pil slikt) wordt je dus ongi omdat je niet zwanger bent maar de pil je lichaam zo laat denken. Daarom wordt je wel ongi als je de pil slikt... Snappen jullie het nog??? @sasje; vet spannend!! Ik duim voor 2 streepjes @smyltje; pffft veel succes ermee joh!! Kan me voorstellen dat je aan het stressen bent daarom! @dolfijn; hoe gaat het nu daar? @marleen; dank je @hier; rustig en nog steeds in mn roes levend....... Morgen MOET ik er echt vroeg uit, misschien dat het gaat helpen.. Vriendlief klaagt met een big smile over slaapgebrek whaha
ja begin het nu ook wel spannend te vinden, maar toch ga ik er eigenlijk meer vanuit dat het niet raak zal zijn....we zullen zien...
ik ben 2 weken geleden gestopt met de pil vergat hem steeds dus maar aan de kant gezet. na me ongi heb ik besloten om de pil voorgoed de deur te wijzen, al die hormonen in me lichaam doet niet veel goed. Nu ik zonder pil zit heb ik veel meer energie en ook ineens weer zin in sex. Wel heb ik meer last van me buik ineens merk ik af en toe heb ik echt even krampen. ik heb 3 prachtige kids en een 4e is zeker welkom. Maar we gaan er niet gericht voor klussen. We gaan gewoon op de normale voet verder alleen dan zonder de pil, en we zien wel wat de natuur voor ons in petto heeft of niet....... Meiden succes hoop dat jullie snel zwanger mogen raken van prachtige wondertjes!!