welkom jong moedertje...dat niet meer moe zijn herken ik helemaal!! ik ben ook veel fitter dan toen ik nog de pil slikte.. hoe oud zijn je kindjes????
k heb een energie ineens niet normaal haha. Ben ook veel vrolijker nu. 5,5 jongen 3,5 jongen 1,5 jaar meisje. Zou er graag nog wel eentje bij willen, maar ik durf eigenlijk niet meer. Ik kan maar niet beslissen of we wel of niet voor een 4e gaan, dus ik heb zoiets van ik blijf toch van de pil af laat de natuur maar beslissen! als ik zwanger raak dan is het super en gaan we er helemaal voor! Raak ik niet zwanger dan heeft het dus niet zo mogen zijn, en genieten we gewoon lekker van ons mooie gezinnetje!
Zeker! we genieten echt heerlijk van onze 3 kids. En zou het daar bij blijven dan is het zo. Mocht er nog een bijkomen dan is het super welkom!! Ik had bij de 3e zwangerschap gezegd dit is echt de laatste. En na de bevalling ook. Maar na 1 jaar kreeg ik ineens weer kriebels, en dan had ik zoiets van we gaan er gewoon voor, maar dan hoorde ik ineens weer enge verhalen en dan had ik zoiets van Nee ik wil het risico niet nog en keer lopen. Ik heb hypochondrie dus ik trek me alles enorm aan, het is moeilijk om de knop om te zetten. En omdat ik de keuze daardoor niet kan maken laat ik het maar helemaal aan de natuur over!
Goeie avond allemaal, -Balen van jullie ongi's Ilse en Robijntje.. maar het is inderdaad nu wel duidelijk.. Heel veel succes in de volgende ronde! -Sasje; ik ga morgen ochtend duimen voor je meis.. want misschien verwacht je het niet.. het zou toch wel super wezen! -Welkom Jongmoedertje! Veel plezier op het forum en we zullen gaan zien wat de natuur voor je in petto heeft.. knap dat je het zo kan bekijken! -Dat is een heel gedoe Smyltje.. hoop dat je toch een leuk kamp met de kids gaat hebben en dat je daarna lekker kan ontstressen! -Heel veel succes met vroeg opstaan morgen Laurier! haha moet wel lachen, vriendlief die met big smile klaagt over slaaptekort hihih -Hier; manlief heeft vanmorgen nog een poos geslapen omdat zijn nacht niets voorstelde.. dus heb huis schoongemaakt en hem daarna weer wakker gemaakt.. Het ging toen redelijk.. maar de pijn lijkt te zijn veranderd, dus even goed in de gaten houden.. De bloeduitstorting wordt wel met de dag kleiner, dus we hopen gewoon dat het snel over is. Verder vandaag lekker in de tuin bezig geweest, plantebakken opnieuw gevult.. staan er weer kleurig bij! Net laatste spullen van jongste voor kamp ingepakt zodat we hem morgenochtend netjes om 8.30u op school kunnen afleveren met zijn spullen. Nu eindelijk even tijd voor ZP
goedeavond lady's heb vandaag een baal dag dus sorry dat ik er niet was alles ging hier mis was mijn paspoort kwijt maar gelukkig ook weer gevonden de hond was niet lekker dus dat was een paar keer extra lopen en dan ook nog een lekke vijver dus was even uit mijn hum @ ongi hier geen ongi te zien en heb ook niet het gevoel maar ja kan nog veranderen @ dolfijn wat balen dat je man zich niet goed voelt denkje dat het eindelijk wat beter gaat en dan gaat het weer mis nou beterschap meid hoop dat die pijn gauw over is @ sasje dat wachten is om gek van te worden @ robijn balen van je ongi succes in de volgende ronde @ ilse succes in de volgende ronde meid xx twinklestar
@ dolfijn gelijk dat je het goed in de gaten houd snap het best gelukkig word de bloeduitstorting minder @ sasje ik duim met dolfijn mee
het is rustig hier ik ga zo nog even lekker douchen en dan lekker nog even op de bank hangen en dan lekker mijn bedje in ik wens jullie allemaal een fijne avond en weltrusten voor straks tot morgen xx twinklestar
Hallo dames @dolfijn; leuk dat de plantenbakken er weer mooi bij staan. Jeetje wat een gedoe zeg met die kampen! Veel beterschap voor je manlief en doe rustig aan met jezelf Jaja dat is positief slaap tekort whahaha @jongmoedertje; welkom hier, veel lees en typ plezier. Knap idd dat je het zo kunt bekijken @smyltje; pffft jij ook succes hoor met dat kamp gedoe @twinklestar; have fun met bank hangen, lekker is dat he Slaap lekker allemaal en tot morgen IK HOOP ZO DAT WE MORGEN 2 STREEPJES VAN JE ZIEN SASJE
Slaap lekker allemaal en ik duim voor je Sasje.. laat je wel weten hoe of wat morgen ochtend?? Trusten! xx
En? en? en? Sasje???? Zit vol spanning te duimen.. Hoop het echt zo voor dat je toch, ondanks dat je het zelf niet meer denkt, toch een mooie posi test in handen hebt! En hoe staat het met de andere dames?? Hier; nog geen ongi, maar werd vorige keer ook pas in de avond ongi.. dus we wachten af.. Hahah wat dat betreft blij dat ik geen kans op zwangerschap kan hebben, hoef ik er ook niet om te stressen en te testen (al had ik graag wel gestresst en getest hoor ) Manlief gaat zo huisarts weer bellen, want pijn lijkt wel erger te worden.. Laat jullie weten hoe dat nu weer gaat lopen Ben er echt zo klaar mee!!!! Zo zoonlief naar school brengen voor kamp, hij heeft nog geen zin om op te staan dus zo nog maar een keertje naar boven Fijne dag allemaal!
Goede morgen dames, hoe gaat het met jullie? Het zonnetje schijnt hier heerlijk, nu hopen dat ie blijft En sasje...?? Kan me voorstellen dat je er nu wel goed zat van bent dolfijn Ik hoop toch echt dat t snel minder wordt! Hoe is het gegaan om zoonlief naar kamp te brengen?? @hier; het gaat volgens mij iets beter Vanmiddag moet ik werken helaas, dan zal ik wel wat meer op de wereld landen.. de kat gooit alweer de plant van de vensterbank dus kan weer gaan opruimen........... Een fijne dag allemaal!
Balen Sasje! Dikke knuffel! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Fijn dat het wat beter gaat Laurier.. zoonlief had veel zin in kamp, alleen dat fietsen hihi heb even veel lol gehad om hem een beetje te pesten.. Dikke knuffel gekregen en dan maar laten gaan hé?! blijft beetje vreemd, ze worden dan al zo groot! (nu is hij dat met ruim 15 jaar ook wel hoor.. maar toch ) Hier begint het toch wel een heeel vervelend verhaal te worden.. Manlief heeft nog last van een grote bloeduitstorting, die gelukkig nu wel minder wordt, maar vanmorgen naar de HA geweest omdat de pijn ondragelijk lijkt te worden.. Nu blijkt dat dit zenuwpijn is, en dat dat minimaal 6wk gaat duren en bij pech niet meer weggaat Ben er echt helemaal klaar mee Verder valt het mee met de klachten momenteel.. maar de pijn haalt alle energie weg, wat we allebei erg merken.. Hij gaat bezig met fysio en andere pijnmedicatie (maar let op: bijwerking pijnmedicatie; verminderd libido en erectie problemen.. hadden we gelukkig nog niet genoeg last van!!!!) ahhhhhhhh.. (sorry, moet het even kwijt!) We wachten weer af.......
oh dolfijn, wat een rot gedoe toch iedere keer zeg!!!! zou er echt niet goed van worden!!!! dikke knuffel!!!! ja eigenlijk baal ik er helemaal niet zo van..ik denk zelf toch dat het niet raak zal zijn...als ik vrijdag nog niet zou zijn zit ik dus op dag 34..dus is eigenlijk ook nog wel een hele mooie cyclus toch?? ik hoop alleen niet dat ik naar de 40 ga pfff..... maar ja we hebben het zelf allemaal helaas niet in de hand...maar je dolfijn..je man heeft wel geen last meer van de klachten wat die eerst had.voor de operatie?nee toch he??? kan hij dan niet stoppen met die medicatie???
sasje wat balen voor je!!! hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt meid, knuffel van mij! en dolfijn...wat vervelend zeg!!! ik hoop dat de situatie snel beter wordt! sterte meid! knuffel hier vannacht geen bloedverlies maar bruinverlies,vind het zo raar heb ik normaal nooit...zou dit dan nu iets kunnen zijn van het ontpillen? Liefs