hier gaat het wel, ongi word gelukkig iets minder, wel veel buikkramp, heel raar gevoel... maar ja balen van je ongi sasje, maar nu wel duidelijkheid!!! hoop dat je vlgende cyclus korter is! doegie
Wel over nagedacht... maar vind het lastig.. We hebben het er ook wel over gehad om er anders nu al voor te gaan... maar stel je voor dat ik wel al zwanger ben als we op vakantie gaan.. en het gaat daar mis!! Daar moet ik echt niet aandenken gelijk je hele vakantie verpest... En wat dat ontpillen betreft..jaah... heb zelf zoiets als ik stop met de pil willen we er ook helemaal voor gaan... Maar bedankt voor je advies..
Ja daar heb je natuurlijk ook gelijk in en nu kun je je menstruatie nog even sturen zodat je op vakantie niet ongesteld zult zijn, ook wel lekker toch?! Wanneer gaan jullie? liefs
Jaa idd!! Wij gaan 17 augustus en dan lekker 15 dagen... dus als het goed is een laatste vakantie met zijn 2tjes... Ga jij nog op vakantie?? xxx
ja wij gaan rond 14 juli met de caravan weg, heb alleen nog geen campeerplek, dus dat gaat moeilijk worden! Hoop op de laatste (zomer) vakantie met ons 3tjes Willen in oktober nog wel weekje ofzo ergens heen vliegen... Maar dan wil ik gerust zwanger zijn!!! maar ja we hebben het niet voor het kiezen he? liefs
Lekker vooruitzicht... waar willen jullie naar toe??/ Hoe oud is je 1e??/ een jongen of meisje??/ Sorry btje nieuwsgierig... Lekker als je in oktober ook nog ff weg kunt... We hebben het idd niet voor het kiezen, wat zou dat makkelijk zijn hahaha...
Frankrijk/ Spanje/ italie maakt ons nu niet zoveel meer uit, als we maar een plek hebben haha onze eerst jongen is van april 2008 dus nu 2jr... Ik ben ook altijd zo lekker nieuwsgierig hoor... alleen maar gezellig toch?! Liefs
Nou er is vast nog wel een plekje te vinden.... als je keuze hebt uit 3 landen, .. Was je bij de eerst snel zwanger?? Zie dat je nu in ronde 4 zit... En dat je pendels juli aangeven... spannend..!! Nu we weten dat we straks voor een kindje gaan... lijkt het wel of mijn menstruatie in eens heel anders is... Ik neem op donderdag de laatste pil en werd het eigenlijk altijd of zondagavond of maandagochtend.. nu wordt het iedere keer later.. vorige week werd ik het op dinsdagavond!! en op donderdag was al mijn laatste dag...!! Echt terwijl ik het normaal echt 5 dagen ben... Net of je onbewust toch al hoopt ofzo... vreemd!!!
ja je gedachten en lichaam nemen een loopje met je hoor! Zit nu idd in ronde 4 en kijk uit naar juli haha als mijn cylus zo doorgaat (29dg) dan heb ik me ei voordat we op vakantie gaan, innesteling op vakantieadres...en nod ook dus neem maar maandverband mee en een testje... hebben een grote caravan, grote plekken zijn schaars... oja met ons zoontje was het de eerste ronde raak.... (zal het nu al een eigenwijze meid zijn whahahah) nee hoor ht word een jongen!!!I'm sure
Fijn dat je ons hebt gevonden Stampertje.. en zo je verhaal even kwijt kan. Hoop dat het je wat geholpen heeft.. en dat je kan genieten van het idee te gaan stoppen met anti conceptie.. Hele fijne vakantie alvast en dan hopelijk snel zwanger! Hai Ilse, jij bent lekker actief vandaag haha het is hier verder erg rustig geweest zie ik.. Iedereen genoten van het nieuwe weer? wij hebben heerlijk weekend gehad met vrienden.. nu wel helemaal kapot en manlief ligt te kreperen van de pijn, maar goed, het was gezellig en daar ging het om Vriendin is ruim 7 mnd zwanger, en niet echt een gemakkelijke zwangerschap.. veel last van bekken en rug, vind het erg jammer om te zien dat ze er niet echt van kan genieten.. en hoop dan heel hard dat het bij mij anders mag gaan, maar ja, we hebben het inderdaad niet voor het uitkiezen! Toch kriebelt het wel erg als ik haar buikkie zie hoor haha wou dat het zover was.. Maar ben nog ongi en manlief gaat dus niet echt super.. dus we zullen nog geduld moeten hebben.. Hoop dat alles goed gaat met iedereen.. Fijne avond allemaal en werkze voor morgen voor degene die er weer aan moet.. xx
ja goed he? beterschap met je mannetje! ik was gister bij vriendin die 16wk (ongewenst) zwanger is, dan ben ik zo pissed, je merkt aan alles dat ze het niet had gewild en wij willen het zo graag! Fijne avond en slaap lekker liefs
Frusterend om te zien hé?! Hoop dat wij gewoon snel zwanger mogen zijn zodat je hopelijk wat minder gefocust bent op anderen Wel zo handig denk ik Slaap lekker alvast!
@dolfijn: hoop dat je er straks helemaal voor kunt gaan en dat het beter gaat met je man.. wat baaleh dat hij zo'n pijn heeft.. @ilse: owh als je grote caravan hebt wordt het idd wel wat lastiger, heel veel succes met zoeken!! Wat grappig dat je nu al zo overtuigd bent dat het een jongen wordt... Wil je het dan ook weten met 20wk?? (om even erop vooruit te lopen, haha)... Ben heel blij dat ik hier even mijn ei kwijt kan en lekker ff kan kletsen.... manlief is wegmisbruikers aan het kijken :s... Thanks.... xxx
volgens mij had ik je dit toen ook al verteld stampertje. ik heb namelijk net zelf ook de vaccinaties gehaald. jammer dat je niet zelf nog even geinformeerd had! je moet niet altijd alles geloven wat je op internet leest hoor. maar goed, beter het zekere voor het onzekere toch?!
ik ben met de anticonceptie 3 maanden niet ongi geweest. de HA zei tegen mij (nu ik dus gestopt ben) dat als ik na drie maanden nóg niet ongi ben, ik weer terug moet komen. ze kunnen het wel opwekken dmv medicatie, maar dan is het niet je eigen lichaam die het doet. ik weet niet zo goed hoe het zit als je niet aan de anticonceptie ben, maar het lijkt me slim om heen te gaan als je voor de 3e keer geen ongi hebt gehad. succes!
Idd Smyltje ik weet dat je gezegd hebt dat het volgens jou niet zoveel kwaad kon (had ik nu maar geluisterd, hahaa)... maar heb toch nog wat meer info willen zoeken op internet.. maar had gewoon beter ff kunnen bellen naar de ggd.. Maar goed het is nu zo gelopen en vanaf Sept gaan we er gewoon voor... Nog een vraagje..: Halen jullie foliumzuur gewoon bij een drogist of bij de apotheek?? ga er vanaf augustus mee beginnen! Ga nu lekker mijn bedje in.. Weltruste allemaal..
goedeavond, hier duik ik iook mijn bedje in, heb slaapdienst en hoop dat ik wat kan slapen hiero! afgelopen nacht namelijk maar 5 uurtjes geslapen dus heb het pijpje leeg!!!! ben wel redelijk erg ongi..en nu ook echt helder rood ongi...nog nooit gehad geloof ik! of misschien voor de pil maar dat weet ik niet meer!!! ik hoop wel echt zo op een kortere cyclus!! want 11 juli mijn nod duurt nog wel echt heel erg lang zeg pfff,..... tot morgen allemaal.....truste! @dolfijn fijn dat je leuk weekend hebt gehad, ja mijn beste vriendin is ook 31 wkn zwanger en ook last van rug/bekken! ( weet je zeker dat we elkaar niet kennen hahahahaha)maar zeker wil je dan ook heel graag als uje haar ziet...en moet je ook nog voorstellen dat ze iedere keer mij probeert uit tevragen of wij niet al aan kinderen enz beginnen.....en ik vind het super moeilijk om niks te zeggen hoor!!!! @Stampertje...ik snap niet helemaal wat die paar maanden verschil nog uitmaken hoor...als je hier kijkt ziet iedereen al in ronde 3..dus de kans is erg klein dat je meteen zal aantellen! en als jullie het zo graag zouden willen, dan ging je er denk ik ook nu voor, want dan doet die 4 mnd het echt niet!!!! @Anouk, ik zou gewoon even de huisarts bellen en kijken wat ze daar zeggen......succes!