stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @sasje.. ik snap dat je het zo bekijkt.. maar mijn beste vriendin heeft een mk gehad met 7 wk.. en heb gezien hoe zij zich voelde.. dat is het enige waar ik bang voor ben... Dat het mis gaat en ik dan niet thuis ben.. Verder willen wij echt heel graag een kindje.... Idd liever gisteren dan vandaag...
    We hebben het er ook heel vaak over zullen we of toch idd wachten... ik weet het niet hoor.. misschien dat we het wel al doen.. ik weet het gewoon ff niet meer!!! Ik wil het echt zoooo graag maar... noujah.. ga er maar weer een nachtje over slapen en erover praten met mijn man... :D...

Ga nu echt te bed.. werkse morgen allemaal.. en slaap lekker. xxx

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @dolfijn fijn dat je leuk weekend hebt gehad, ja mijn beste vriendin is ook 31 wkn zwanger en ook last van rug/bekken! ( weet je zeker dat we elkaar niet kennen hahahahaha)maar zeker wil je dan ook heel graag als uje haar ziet...en moet je ook nog voorstellen dat ze iedere keer mij probeert uit tevragen of wij niet al aan kinderen enz beginnen.....en ik vind het super moeilijk om niks te zeggen hoor!!!!

Hahahahha, ja, weet het zeker Sasje.. hihihih heb je foto gezien.. en neej, we kennen elkaar niet :p:p:p maar wel heeeeeeeeel toevallig allemaal!
    Fijn dat je ongi toch gekomen is, zal wel een opluchting zijn denk ik.. Hoop dat je een kortere cyclus hebt deze maand, maar aan de andere kant is een gelijkmatige cyclus makkelijker bij te houden (je ei enz..) Laten we hopen dat het snel duidelijker wordt voor je! KNUF Ga je trouwens deze ronde tempen? of laat je het nog even voor wat het is?

Succes allemaal vandaag! xx

3. Ceandraa

Ceandraa Lid

13 apr 2010
    21
    0
    0
    Driel
    hallo iedereen
    ben er een tijdje niet op geweest behoorlijk druk gehad en
    ook nog is wat minder leuk nieuws heb 31 mei een mk gehad
    :x dus vandaar dat ik er niet meer ben geweest
    heb gelukkig ook nog wat leuke dingen gedaan
    heb eindelijk me 2e hond gekregen alvast voor me verjaardag
    iedereen heel veel succes en ik ga weer verder met ronde 3
    xx Ceandraa

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    NOD:

01 juni: Twinklestar ( ronde 1, 1e kindje 28 jaar)
    03 juni: Ceandraa (ronde 2, 1e kindje 18 jaar)
    05 juni: Maregmo (ronde 1, 1e kindje 23 jaar)
    15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar)
    17 juni: Citta
    (ronde 2, 2e kindje, 29 jaar)
    22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar)
    23 juni: Marleen84 (Ronde 3, 1e kindje, 26 jaar)
    24 juni: Ikke85 (Ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) VAKANTIE T/M 15 JUNI
    28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2de kindje, 25jaar)
    28 juni: Robijntje1982 (ronde 3, 1ste kindje, 27 jaar)
    29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar)
    30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar)
    01 Juli : Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar)
    11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)

Eisprong:

08 juni: Bibi26
    09 juni: Marleen84
    11 juni: Ikke85 VAKANTIE T/M 15 JUNI
    14 juni: Robijntje1982
    15 juni: Dolfijn1982
    16 juni: Laurier
    17 juni: Biancje
    27 juni: sasje24

5. Ceandraa

Ceandraa Lid

13 apr 2010
    21
    0
    0
    Driel
    heb hem even bijgewerkt

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat ontzettend vervelend Ceandraa :( Kan me goed voorstellen dat je even rust en tijd voor jezelf wou..
    Wel super dat je andere leuke dingen hebt gedaan, en je tweede hond hebt gekregen.. Goed zoals je het oppakt!
    Hele dikke KNUFFEL en hopelijk mag je snel zwanger zijn van een plakbeeb! Succes meissie!

7. Ceandraa

Ceandraa Lid

13 apr 2010
    21
    0
    0
    Driel
    dankje wel dolfijn
    we hadden het kunnen verwachten want ik loop al in het ziekenhuis hiervoor omdat ze bij mij endometriose hebben aangetroffen dus de kans op een mk is bij mij heel groot maar we gaan er weer vol moed tegen aan voor ronde 3

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Toch blijf ik het knap vinden.. het is niet zomaar iets, en je zal even flink geraakt zijn; Dus je mag best een beetje trots op jezelf zijn hoor ;)
    Heel veel succes in deze nieuwe ronde! xx

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ok, ik ga als de donder douchen en aankleden...........
    hahah nog niet gedaan en om half 10 staat de schilder voor de deur.. ihihihihihi tot vanmiddag dames! xxx

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @ceandraa pff wat vervelend, ik snap goed dat je even n iet meer online bent geweest!!
    succes in deze nieuwe ronde!!

@twinklestar....en en en en???????

@hier, ik ben echt helemaal op! ga dadelijk ook echt mijn bedje in!!! slaapdienst gehad, maar van 23.00-03.00 uur ieder uur het bed uit gemoeten! dus heb het gehad en van zaterdag op zondag ook maar 5 uurtjes geslapen dus heb slaap te kort,,heb ook weer metee last van mijn buik! dus even de rem erop hiero! en morgen heb ik weer slaapdienst...dus dat wordt sowieso weer kort nachtje!!

11. laurier

laurier Niet meer actief

@sasje; Heb je een beetje kunnen slapen? Kan me voorstellen dat je dan echt erg moe bent!! Grappig dat heb ik dus ook, afgelopen ongi zulks mooi helder rood bloed :D Dat had ik eerder ook nooit.. Ik hoop ook dat je een kortere cyclus hebt zeg!!

@dolfijn; super dat jullie weekend zo leuk was, lief dat je mannetje het er voor over had :) Wel balen dat hij nu zoveel pijn heeft.. whahahaa is het nog gelukt voordat de schilder voor de deur stond ;)

@Anouk; bel idd gewoon even de huisarts, dan kun je er ook gerust op zijn. Wij kunnen van hieruit wel iets zeggen, maar de huisarts kan je ook even onderzoeken en je dan gewoon echt duidelijkheid geven....

@hier; nou oke het begint hier nu al met vriendlief...... Da's wel echt heel erg op tijd pffft dat wordt een zware maand. Gister onder de douche kreeg ik wat water binnen en moest wat hoesten, hij helemaal ongerust en toen t klaar was zei hij: je moet wel voorzichtig zijn met jezelf en onze kleine jongen... Nou en als dat alles was oke, maar nee hoor. Hij vragen wanneer we alweer konden testen (jeetje hoe erg). Dus ik heb hem maar verteld dat bij een cyclus van 37 dagen (de afgelopen keer), ik pas over 9 dagen mn eisprong heb en we op zn vroegst 30 juni kunnen testen whahaha hij helemaal teleur gesteld...
    Dus ik krijg nog een zware 3 weken voor de kiezen.............

Gister ook even snel bij mn ouders wat brengen, mn moeder wrijft even over mn buik en kijkt me vol verwachting aan :( :) Dat gaat echt nog wat worden als ik zwanger ben joh....... ;)

12. laurier

laurier Niet meer actief

NOD:

01 juni: Twinklestar ( ronde 1, 1e kindje 28 jaar)
    26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje 18 jaar)
    17 juni: Citta(ronde 2, 2e kindje, 29 jaar)

Eisprong:

13 juni: Ceandraa

Het kan aan mij liggen hoor maar ik snap dit niet......
    14 mensen hebben een NOD maar er zijn er maar 9 die een eisprong krijgen of hebben gehad.................. :(

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @laurier...haha nee denk dat niet iedereen de eisprong heeft ingevuld!! jij hebt trouwens ook zon lange cyclus he...balen he...dan duurt het echt allemaal erg lang pff! laten we hopen dat we allebei een kortere cyclus krijgen!!! ik vind het wel erg lief dat je vriend er over denkt hoor..die van mij zegt er bijna nooit wat over.....maar oke je kunt ook overdrijven natuurlijk hahahahahaha

@dolfijn, ik ga idd tempe vanaf morgen! zodat ik een beetje kan zien wanneer mijn ei komt, en of die uberhaupt wel komt natuurlijk!!! maar moet eerst eens uitvogelen hoe en wat haha!en wil dan ronde 4 met ovulatie testen gaan werken..want dan snap ik denk ik wel hoe dat tempe werkt haha!

14. laurier

laurier Niet meer actief

Hey goede morgen sasje!
    Ja ik heb ook zoon lange cyclus ja :( Dat is wel echt super balen voor je, je moet zo dubbel lang wachten steeds dan...
    Maarja mijn 1e eigen cyclus was 37 dagen, weet niet of ik die nu aan moet houden of niet dus we zijn nu ook maar druk aan de klus ;) Ik kan niet echt zeggen of ik nou mn ei heb ofzo......
    Ja zo af en toe kan hij (en ik soms ook wel eens) daarin overdrijven whahahaha, maar goed nadat ik dat allemaal had gezegt was t weer rustig hoor. Nu weet ie weer waar hij aan toe ik en nu weet hij weet wat data's dusse.....
    Maarja dit had ik eigenlijk niet verwacht van hem, vindt het toch wel leuk dat hij het ook echt graag wil :D Zijn genoeg waarbij dat niet zo is en als er een posi test in handen ligt dat de man nog ff een paar maand nukkig is en er niet echt blij mee kan zijn... (of nog langer)

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo dames, ik heb de slaap weer uit tjonge tjonge zeg, zou nog gewoon door kunnen slapen maar ben bang dat ik dan vanavond niet meer slaap..dus na 2 uurtjes slaap toch maar weer opgestaan.

@twinklestar...hallo????? ik ben iedere keer vol verwchting aan het wachten op je antwoord maar ja bent al paar dgn niet meer geweest zeg..

@hoe gaat het voor de rest met iedereen??
    @ikke....jij zit lekker in het warme egypte en al aan de klus geloof ik uit mijn hoofd??? nog 1 weekje en dan kom je alweer terug..wat gaat een week eigenlijk toch snel om!
    hoop dat jullie daar de tijd om krijgen????? lijkt me lang 2 wkn haha!! langst van mij is 12 dgn..en bij dag 9 had ik toch wel al zo iets van kon ik maar al naar huis......

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

goedemiddag
    fijn dat je even geslapen hebt sasje...
    kun je er weer even tegenaan...
    ben zelf altijd blij als ik op vakantie ga, maar ook blij als ik weer veilig thuis ben!
    Krijg weer keelpijn en ongi duurt nog...
    wil aan de klus, maar helaas nog even wachten!
    Gister mega buikkramp gehad, echt niet leuk...
    liefs mij

17. Zeepaardje

Klevkin hoop dat het met je goed gaat...!!!!!!
    Knuffel!

18. Zeepaardje

NOD:

01 juni: Twinklestar
    ( ronde 1, 1e kindje 28 jaar)

26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje 18 jaar)
    17 juni: Citta(ronde 2, 2e kindje, 29 jaar)

Eisprong:

13 juni: Ceandraa
    14 juni: Ilse85

Had me ei niet ingevuld omdat ik niet weet wanneer ik hem zou hebben!
    Maar ik sta erbij op hoor!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @ilse, ja dat is vervelend als je zon klachten hebt.......veel beterschap meis!!!!

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Sasje; tempen is soms wat onhandig i.v.m. je werk inderdaad, maar ik zou het gewoon doen. Ik moet af en toe ook al om 6:00 op en op die dagen temp ik gewoon vroeg. De rest van de week gaat de wekker om 7:00 dus ik kan bijna altijd op tijd tempen.

@ Ilse; nog even geduld inderdaad. Erg hè, die wachtperiodes elke keer. ;) Hopelijk is de ongi snel weg, kun je alvast weer oefenen voor het 'echte werk'. :D

@ Dolfijn; hoe is het vandaag met je mannetje? En de ongi nog niet weg inmiddels?

@ Laurier; haha, jouw vriend, wat schattig. :D Die wil wel heel graag papa worden zeg. Succes deze ronde! ;)

Deel Deze Pagina