@bibi; ja lief he Ja daar ben ik ook achter gekomen dat hij toch wel graag wil hihihihihi. Kan me nog goed herinneren dat ik hem vroeg of hij er ook voor wou gaan en hij eerst helemaal geshockeerd was whahahaha! Ik ga koken, eten en dan werken Een fijne avond allemaal!
Meiden, Heb weer eens wat haha. maar heb net klein beetje bruinverlies verloren, morgen is mijn NOD. Maar heb altijd het gevoel een dag van te voren of ik ongi ga worden en heb dat nu niet..... Word ik gewoon ongi of kan het ook wat anders zijn????
denk dat je toch gewoon ongi gaat worden.... jammer dat je trouwens alleen hier wat post, als je ergens vragen over hebt.....
hallo ben ik weer ben er even een weekend tussen uit geweest was zulk lekker weer dus hebben het lekker getroffen lekker bij gebruind ga vanavond alles bijlezen maar even een update ben een vrijdag ongi geworden dus hoefde geen test te doen had het ook wel een beetje verwacht dus straks even mijn banner aanpassen dus wij gaan ook voor ronde 2 heb nog wat te lezen dus jullie zien me van zelf weer verschijnen ga nu eerst de was ophangen want die is er vandaag in overvloed dat heb je na een weekend je weg en mooi weer dikke knuff van mij
ff snel want ik moet weer eens weg ik heb ook mn ei niet ingevuld aangezien ik al 3 maanden niet ongi ben geweest en mn cyclus afwacht. mn NOD is ook gewoon op de gok de theorie die erachter zit is dat ik 'm heb berekend vanaf dat ik ongi had moeten worden. dus ik wacht af nog maar een week en dan hoop ik ongi te worden. nu snel zwemmen!!
@Sasje: Wat doe je voor werk doen, aangezien je van die aparte uren maakt..??? ff nieuwsgierig .. En je hebt ons wel weer aan het denken gezet hoor, Sasje.. gisteravond weer een heel gesprek met mijn mannetje gehad... waarom we eigenlijk hadden besloten om er pas in September voor te gaan.. Onze eerste reden was omdat we dachten dat het niet mocht ivm vaccinatie... nu is eigenlijk de reden idd bang voor dat het mis gaat (als ik dan al zwanger zou zijn!!), en wat als je ziek wordt daar... dus eigenlijk alleen maar als als... Het is nu voor ons een btje een strijd tussen gevoel en verstand!! Gevoel zegt waarom niet nu... en we zien wel hoe het loopt.. en mijn/ons verstand zegt wacht nu maar dan ben je in ieder geval thuis voor eventuele noodsituaties.... Wat vinden jullie??? Ik weet dat het een beslissing van ons moet zijn, maar laat je, je gevoel spreken of je verstand...!!! Dat we er in sept voor gaan staat vast.. maar ik wil zo graag nu al stoppen!!! Sorry weer voor het lange verhaal... Iedereen lekkere werkdag gehad??? Liefs
Hallo meiden, ik had weer genoeg om bij te lezen, @ Ceandraa, sterkte meid en suc6 in ronde 3. Iedereen een goed weekend gehad, ik had maar 1 dag weekend, maar goed vandaag een halve dag gewerkt was ook heerlijk. Nou hier is de ongesteldheid weer voorbij dus nu kunnen we weer aan de klus hahaha..hopen dat mijn eerste pendel gelijk heeft!!! voor iedereen weer suc6. xxx fijne avond
Hallootjes allemaal, Balen dat je gewoon ongi bent geworden Twinklestar.. heel veel succes in de volgende ronde! @Hier; ongi is sinds vanmorgen eigenlijk voorbij.. dus ben deze keer maar twee dagen echt ongi geweest, het gaat me wel heel gemakkelijk af.. en het is natuurlijk nooit goed--> nu weer vraagtekens of het wel goed is Wat ik al zeg; lekker onzeker Manlief is nog erg moe en heeft pijn.. is beetje klagerig vandaag Niet echt gezellig dus.. maar ja, ben zelf ook erg moe dus ben ook niet zo gezellig.. Straks op tijd naar bed en proberen even bij te tanken, ga zo de week niet doorkomen ben ik bang Blij als het woensdag is en we meer duidelijkheid bij de cardioloog krijgen.. mischien dat we dan allebei weer iets meer energie en vrolijkheid hebben.. Fijne avond alvast allemaal.. ben niet zo actief vandaag.. solly.. xx
@sasje; dank je wel @bibi; ja ben ongi af eindelijk!!!!!!! dus vanavond maar manlief opwarmen!!! @twinklestar balen van ongi, maar s6 in de 2de ronde! @biancje; klusse!
@ sasje volgens mij was dat 22 mei.. maar dan word je toch 2 weken daarna ongi? het is dus al langer terug dan 2 weken.. hoezo denk je dat dat mn ei was? kon er nergens iets over vinden ofzo. volgens de gegevens van menstruatienet heb ik de 25e mn ei gehad. maar dat kan niet kloppen aangezien ik gewoon een paar menstruaties heb overgeslagen door de ring. dat heeft niets met mn cyclus te maken. menstruatienet denkt nu dat ik een cyclus heb van 70 dagen ofzo haha.
NOD: 01 juni: Twinklestar ( ronde 1, 1e kindje 28 jaar) 26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje 18 jaar) 05 juni: Maregmo (ronde 1, 1e kindje 23 jaar) 15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2, 2e kindje, 29 jaar) 22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 23 juni: Marleen84 (Ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 24 juni: Ikke85 (Ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) VAKANTIE T/M 15 JUNI 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2de kindje, 25jaar) 28 juni: Robijntje1982 (ronde 3, 1ste kindje, 27 jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 01 Juli : Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 08 juni: Bibi26 09 juni: Marleen84 11 juni: Ikke85 VAKANTIE T/M 15 JUNI 13 juni: Ceandraa 14 juni: Robijntje1982 15 juni: Dolfijn1982 16 juni: Laurier 17 juni: Biancje 27 juni: sasje24
@smytlje, omdat ik hier een onderwerp over had gestart..en er toen iemand zei dat het mijn ei wel eens kon zijn..en ik zou dat eigenlijk woensdag ongi moeten worden, maar ben het dus eerder geworden.....ja kijken komende ronde wel haha als weer krijg dan is het wel zeker! @ik weet even niet meer wie het vroeg.... ik werk in de zorg, met verstandelijk gehandicapten jongeren, dus vandaar rare werktijden haha! @dolfijn, tja ik heb dat zelf ook...vanacht had ik ook bijna niks meer aan mijn tampon zitten, dus dan zou ik het maar 3 dgn zijn geweest..... weet ook niet of dat kwaad kan trouwens normaal met pil was ik ook altjd op dinsdag morgen tot vrijdag avond.. is dan 1 dag langer... dus ik denk niet dat het kwaad kan! voor mijn gevoel ben ik het trouwens nu ook erger dan met pil bij jou ook zo???
de eerste dag lijkt het inderdaad wat heftiger dan met de pil.. maar verder merk ik er gelukkig erg weinig van.. Gewoon geluk denk ik.. dus gewoon maar van genieten dat het allemaal zo kort duurt Was met de pil ook maar twee/drie dagen onig.. dus daar is eigenlijk niets aan veranderd!
ja volgens mij is dat ook wel normaal om zo kort te zijn hoor..volgens mij de meeste max 5 dgn ofzo?? alleen ilse was wel erg lang ongi zag ik..
Heb het inderdaad ook gezien.. maar inderdaad hoor veel over een dag of 3 dus we houden het er maar op dat het gewoon is.. en dus goed zit Nu manlief nog in de lift, want het schiet hier nog niet echt op Eisprong komt snel dichterbij.. dus hoop toch echt op verbetering!
@dolfijn, heb net ff gegoogled en daar stond dat het kan verschillen per vrouw tussen de 2 en 5 dgn. langer dan 1 week hoor je niet vaak! dus ja het is normaal!!! ja ik hoop ook zo voor je dat het snel beter gaat..niet dat je deze ronde alweer niks hebt!!!
Goedemorgen allemaal Hoe gaat het met iedereen? Hier is het weer lekker weer, bij jullie ook? @dolfijn; ik hoop dat het snel beter gaat met je manlief zodat jullie de volgende ronde weer kunnen gaan klussen @ongi; ik ben altijd maar 3 hooguit 4 dagen ongi.... Ik had de afgelopen keer heel mooi helder rood bloed @ei; Ik weet t niet meer met mn ei, kom ie nou over 8 dagen (bij een cyclus van 37 dagen) of is ie net geweest (bij een cyclus van 28 dagen) ik vindt t zo raar, over 8 dagen wordt mijn eisprong verwacht met een cyclus van 37 dagen en ik heb nu al een aantal dagen de symptomen: opgeblazen gevoel, vaak plassen, moe, dorstig, misselijk, gevoelige borsten, zeer grote en erg pijnlijke tepels... Ik snap dr niks meer van hoor.....
NOD: 26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje 18 jaar) 05 juni: Maregmo (ronde 1, 1e kindje 23 jaar) 15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2, 2e kindje, 29 jaar) 22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 23 juni: Marleen84 (Ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 24 juni: Ikke85 (Ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) VAKANTIE T/M 15 JUNI 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2de kindje, 25jaar) 28 juni: Robijntje1982 (ronde 3, 1ste kindje, 27 jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 01 Juli : Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 17 juli: twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) Eisprong: 08 juni: Bibi26 09 juni: Marleen84 11 juni: Ikke85 VAKANTIE T/M 15 JUNI 13 juni: Ceandraa 14 juni: Robijntje1982 15 juni: Dolfijn1982 16 juni: Laurier 17 juni: Biancje 27 juni: sasje24 04 juli: twinklestar
Ik heb deze vraag al eerder gesteld geloof ik maar nu nog een keertje; Bij menstruatiekalender.net heb ik ingevoerd dat mijn cyclus 37 dagen duurt aangezien dit vorige maand 37 dagen was. Moet ik hem hierop laten staan of moet ik kiezen voor: laat de computer berekenen.....? Volgens de berekening van menstruatienet duurt mn cyclus anders namelijk gewoon 28 dagen en niet 37....