uurtje fietsen??? pff gewoon fietsen of moutainbiken ofzo???? waarom uurtje fietsen of heeft dat geen reden???
haha Sasje, wordt je al moe bij het idee?? hihihi gewoon fietsen.. ik heb 5 jr niet kunnen fietsen ivm fibromyalgie.. nu dit beter gaat wil ik graag wat afvallen en weer spierkracht opbouwen (vooral met evt zwanger worden nu) en tja, daar moet wat voor gebeuren.. maar vandaag dus even niet
Goed bezig Dolfijn! Ik fiets echt té weinig. Vanmiddag moest ik naar de ha (niks bijzonders hoor), daarna nog wat boodschapjes halen en nog langs de bibliotheek. Moest mezelf echt een schop onder mijn kont geven, maar ben uiteindelijk op de fiets gegaan. Moet toch wel gezond blijven mocht er een beebje komen.
haha ik fiets bijna nooit!!! ik sport nu wel 3 keer in de week dus ik dat vind ik meer dan genoeg!! er mogen wel een kilootje of 7 vanaf..deze zijn eraan gekomen met stoppen met roken en op me zelf wonen denk ik haha
Sporten is ook prima hoor Sasje Gewoon blijven bewegen op een manier die je prettig vind.. bij mij is dat dus fietsen.. Ook bij mij mag er nog een goede 7kg af, ben al 8 kwijt Dat stoppen met roken moet ik nog doen, heb al wel afgebouwd naar een sigaret of 5 per dag.. maar ben er nog niet helemaal af daarvoor denk ik laatste steuntje nodig; nl zwanger zijn
hallo eindelijk van de ongi af en nu hele erge pijn onder in me buik denk dat het nu toch echt van de endometriose komt heeft iemand hier daar ervaring mee? groetjes Ceandraa8)
Ik ben nu bijna 2 maanden gestopt met roken Bij mij was juist het laatste zetje de laatste pil strip inzicht . Snap nog steeds niet hoe het me is gelukt hoor haha. Nou de stofzuiger is toch gemaakt door mijn vriend hij lag weer in duizend stukjes maar hij doet het weer! Gister tijdens het klussen steeds een stekend gevoel in mijn eierstokken, iemand een idee wat dit kan zijn? Ik hou het maar bij ontpillen zoals al die vage klachten die wij allemaal hebben! @Ceandraa; sorry dat kan ik je niet mee helpen...
@ Ikke; jij kan fijn aan de poets dan dit weekend. Heb net als staan stofzuigen want de kat vond het nodig een vaas van de tafel te gooien. Maar ja, kan gebeuren. @ Ceandraa; sorry, ook ik herken het niet.
Hihi ik ken het, heb een kat en een hond en als die samen de dolle 10 minuten krijgen hier is dus ook al het een en ander gesneuveld
Heel herkenbaar die hond en kat verhalen hier een franse bulldog en een europeese korthaar die elkaar regelmatig even een tik moeten verkopen.. de ander snel wegstuiven en de tafel weer omver lopen of iets anders Ach, hoort erbij denken we dan maar.. @ikke; denk inderdaad dat je dit soort dingen op ontpillen moet houden, anders wordt je helemaal gek Maar kan me voorstellen dat je je bij alles afvraagt hoe het zit.. Wel super knap dat je gestopt bent met roken8) Die laatste strip was bij mij stimulans om te minderen.. en nu maar hopen dat ik kan stoppen als het moment daar is
@ Dolfijn; Dat lukt je vast wel! Ik had het 'geluk' dat ik twee weken echt niet lekker ben geweest, dus toen was het roken zoiezo al niet lekker meer . Hier een kruising labrador/golden retriever en een europeese korthaar en over twee weken krijgen we het zusje van onze hond twee weken te logeren dus dan is het helemaal een drukteboel!
Hoi hoi, jeetje mina zeg wat een berichten weer ja!!! Ik kan het allemaal nog niet zo snel bijhouden hoor hihihihi. Mn vriend en ik zijn bezin januari 2010 ook gestopt met roken, we missen het helemaal niet meer nu.... Afvallen hoef ik niet, weeg 50 kilo.... Wij hebben een Amerikaanse Stafford hier in huis en 2 katten, het gaat super samen Onze hond heeft elke dag rond 6 uur een ren een vlieg moment, dan houden wij ook de vazen omhoog en de katten van de grond hahahaha Hier gaat het veel over zwanger worden, zwanger zijn en baby's nu :-D Maarja ik wil nog een maand condoom gebruiken aangezien ik pas net met foliumzuur slikken ben begonnen.... Maar gaat erg moeilijk worden weet t nu al Ik heb mn vriend al ingelicht dat ik last KAN gaan krijgen van ontpillen, hij zedgt: komt wel goed lieverd (aaah wat lief) Groetjes !
@ Laurier; dat is zeker lief! Wij hebben ook een kat én een hond; europese korthaar en een beagle erbij. Erg lief hoe ze met elkaar omgaan en ze spelen soms wel, maar het valt mee. Samen hebben ze nog niks gesloopt.
@Laurier; zeker lief van je ventje! enne; 50kg is niet echt veel.. pff wou dat ik wat lichter geschapen was maar ach, we doen het er mee.. Onze hond; Kaylee is 6 jr en Dessa (onze poes) is bijna 12 jr.. Mijn man had de hond al en ik de kat dus dat was wel even uitproberen of het samen ging.. heeft bijna 2mnd geduurd voordat ze elkaar hadden geaccepteerd maar kunnen nu echt niet zonder elkaar!
@ larier, ik heb ook een amerikaanse stafford. zij is nu 14 mnd maar de handen vol aan!! is over actief! maar vanaf 1 weekje nu gaat het super, maar ze krijgt nu reikie haha! want was echt een ramp als ik met dat gedrag wat ze had een kind zou krijgen dan zou ik weg moeten doen!!maar tot nu toe gaat het echt super!!ik wil ook maar kilootje of 7 afvallen dan zit ik weer mooi op 58 kg. vind ik ook wel mooi gewicht!
ik heb een hamster telt dat ook mee??? hahahahaha Oh heerlijk in bad gelegen gisteren!!! Ik heb het hardlopen een keertje over geslagen. @fietsen, ik fiets overal naar toe!! ook met mijn dochtertje, heb niet veel keuze heb geen auto tot mijn beschikking overdag aangezien mijn man daarmee naar het werk is . Ik heb zo geen zin in vandaag, en aan de andere kant ook wel! Ik moet beneden nog even opruimen van gisteravond, dan zal ik naar mijn consulent, dan zal ik de speelgoedbak van mijn dochter opruimen. Waar ze te oud voor is schoonmaken en naar zolder (in de hoop dat het daar niet lang hoeft te staan) zodat er ruimte is voor al het nieuwe spul wat ze morgen gaat krijgen, dan vieren we haar verjaardag voor familie en vrienden namelijk. Dan moet ik nog een taart maken voor morgen en ik moet om half 5 op het werk zijn!! dan heb ik een slaapdienst, dus ik kom morgenochtend tegelijk met de visite weer thuis :S.
hmm.. met 7kg eraf zit ik op 65kg.. ben ik allang blij mee heb altijd maar 59kg gewogen maar door medicatie en ziek worden is er behoorlijk wat aan gekomen, dus ben blij met elke kg die er af gaat..
@ Klevkin; gezellig, morgen verjaardag! Zie dat ze al jarig is geweest; alsnog van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid! Onze hond is nu bijna 9 en de kat is 5. Althans, die heb ik uit het asiel dus ze wisten het niet precies, maar ze werd geschat op april 2005. Ze waren in het begin ook wel wat onwennig, maar het ging al snel heel goed gelukkig. Ben wel heel benieuwd hoe dat in de toekomst met een baby zal gaan...