thanks dolfijn!!! ik heb gewoon dat volgende week mijn temp omhoog schiet haha!!!! dan heb ik weer een korte cyclus!!!! zo net al even gauw de boodschappen gedaan...dan hoef ik morgen op mijn vrije dag alleen nog maar te poetsen!!! pff heb echt geen zin om straks weer naar werk te gaan...alsof ik niks beters heb te doen zeg... en ook fijn..heb ik morgen mijn dagje vrij, komen ze al om 7 uur smorgens hier de weg opnieuw asfaltteren!!!! arrgghhhhhhhhhhh weg dagje uitslapen!!
hallo dames! daar ben ik weer even. hier nog steeds geen nieuws. geen ongi of iets in die richting. merk eigenlijk nu niet meer zoveel ana mn lichaam dat ik gestopt ben. mn tepels zijn weer normaal ik heb nu wel weer wat pukkels, wat ik normaal gesproken kreeg voordat mn ongi eraan kwam. dus..... wie weet!! als je ongi gaat worden, moet je temp omlaag gaan toch?? @mariska: welkom! @ilse. lekker hoor, Italië!! ben ik ook een paar keer geweest. @ sasje: balen!! *knuff*
balen Sasje, daar gaat je uitslapen.. hoop dat je er toch nog een beetje doorheen kunt slapen.. Hoop voor je dat je ongi eraan komt Smyltje; hou ons op de hoogte en veel succes met afwachten! Hier; cardioloog had op zich goed nieuws.. er zijn geen echte problemen gevonden. Wel blijkt uit alles dat manlief aanleg heeft voor hartproblemen.. Dus het zal altijd een beetje spannend blijven. Ook is gebleken dat zijn cholesterol te laag is (wist niet dat dat kon, maar goed) en dus heeft ie daarvoor medicijnen gekregen. De ander moet hij nog blijven slikken ivm risico maar gelukkig mag de metraprolol eraf, hiervan moeten in elk geval bijwerkingen als erectie problemen gaan afnemen Verdere controle gewoon bij de HA, dus hopelijk hersteld zijn been snel en kunnen we weer gewoon verder met ons leven! Heel verhaal dus.. maar eind goed al goed denken we dan maar Fijne avond meiden!
hey hoi heb net toch maar ook een ovulatie test gehaald. want ik weet niet hoe betrouwbaar internet is... en natuurlijk hoe mijn cyclus is.... maar best een beetje duur hahaha. sinds ik gestopt ben met de pil, heb ik nog steeds af en toe een pukkel, niet afgevallen, nikss het enige verschil is dat ik niet zo veel mee buikpijn heb..... @ilse: ben ook al eerder in italie geweest, dit jaar rome en toscane! lekker op de camping! heerlijk!
Heyhey! Wij hebben vrijdag een super bruiloft gehad! Ik heb ook donderdagavond de laatste pil genomen. Ik ben nu ongesteld en als het goed is vrijdag niet meer... We hebben besloten om gewoon gelijk te proberen en niet eerst te wachten tot ik nog een keer ongesteld ben. We zien het wel. Leuk om zo contacte te houden. Veel succes allemaal!
Hallo dames! Hoe gaat het met jullie? Hier ff een update, mijn laptop is offcieel overleden dus moet het nu met mn mobiel doen en helaas werkt dat niet altijd even fijn en op deze site is het altijd de vraag of hij mijn berichten wil plaatsen aangezien dit al de derde poging is om wat te plaatsen hier... afin hoop dat het met jullie goed gaat meiden! Hier gaat alles ok, vandaag mn eisprong, heb em volgens mij niet gevoeld maar weet zeker dat ik em heb vandaag want ben nu bezig geweest met die OVU testen en moet zeggen, werkt prima hoor. En ook goed aan de klus geweest dus het is maar weer afwachten de komende tijd. Vriendlief gaat volgende 2 wkn op oefening dus kan ik alleen gan zitten zenuwpezen haha. Nou meiden ik hou jullie hoe dan ook in de gaten al is het allemaal niet zo geweldig met die mobiel van me. Ohja en welkom voor de meiden die hier nieuw zijn! en natuurlijk ook succes! Dikke knuf!!
Fijn dat je tot 3x toe de moeite hebt genomen hier toch even een berichtje te plaatsen Marleen! Fijn dat het zo goed gaat bij jou.. nu maar afwachten of het ook daadwerkelijk raak is geweest Ik duim voor je! Heel veel succes als je straks in je eentje moet gaan zenuwpezen Wij zijn er altijd! Dikke knuf! xx
Hey Marleen, Wat spannend!!! Veel succes idd met het wachten... @Dolfijn: Nou mooi dat de cardio goed nieuws had... en hopelijk snel aan de klus! Hier echt K*T weer... :s... regen, regen, regen... Heb gister alvast een mama fiets gekocht... (kan zonder zitjes ook door voor de onoplettende kijker door als damesfiets) moest een nieuwe en omdat we plannen hebben toch maar besloten dan alvast een goede te kopen... Krijg m volgende week.. ..
@ Dolfijn; wat heerlijk, eindelijk eens goed nieuws!! Beterschap, hoop dat je mannetje er snel weer bovenop is! @ Marleen; dus ook jij kan weer op de wachtbank. Gezellig, zit ik in elk geval niet alleen! @ hier; wat fijn dat jullie zo meeleven! Het heeft geholpen dat jullie gisteren geduimd hebben hoor. Vandaag was de ovutest ook weer wat lichter dus de piek is voorbij. Nu hopen dat mijn temp omhoog gaat dan weet ik helemaal zeker dat ik mijn ei gehad heb. Op dag 17 dus niet slecht. @ Stampertje; leuk, een nieuws fiets. Bij alles wat je nu doet denk je toch vast vooruit hè, heb ik ook hoor. Wil een nieuwe fotocamera en ik wil heel graag een spiegelreflex. Aan de ene kant denk ik 'geld misschien beter bewaren voor de baby', aan de andere kant denk ik 'dan kan ik straks wel mooie foto's van de baby maken'. Haha, beetje dromen moet kunnen hè.
NOD: 26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje 18 jaar) 05 juni: Maregmo (ronde 1, 1e kindje 23 jaar) 15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2, 2e kindje, 29 jaar) 22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 23 juni: Marleen84 (Ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 23 juni: Mariska (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 24 juni: Ikke85 (Ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) VAKANTIE T/M 15 JUNI 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2de kindje, 25jaar) 28 juni: Robijntje1982 (ronde 3, 1ste kindje, 27 jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 01 Juli: Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 17 juli: twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) Eisprong: 08 juni: Bibi26 09 juni: Marleen84 10 juni: Mariska 11 juni: Ikke85 VAKANTIE T/M 15 JUNI 13 juni: Ceandraa 14 juni: Robijntje1982 15 juni: Dolfijn1982 16 juni: Laurier 17 juni: Biancje 27 juni: sasje24 04 juli: twinklestar
ik heb nu ovu test gehaald! en ik ga straks er een doen kijken of het echt zo uit komt, zoals ik op internet heb berekend!
welkom nieuwe meiden klets lekker met ons mee @ dolfijn snap wat je bedoelt het is ook wat rustiger ben zelf ook wat meer afwezig geweest maar zal nou weer vaker aanwezig zijn gelukkig goed nieuws voor jullie hoop dat jullie snel weer volop van elkaar kunnen genieten en dat het nu rustig blijft daar het is je zo gegund dikke knuf van mei @ hier ongi voorbij dus we kunnen weer aan de klus het duurt alleen nog even voor mijn ei komt maar voel me vandaag zo raar heb allemaal steken in mijn onderbuik en pijn in mijn onderrug dat heb ik normaal tijdens mijn ongi ik snap er niks meer van mijn buik staat ook erg gespannen maar zal er wel bij horen @ het weer het is snert weer maar wel vies benauwd xx twinklestar
die ovu test is dus nog niet te doen! mocht 4 uur niet voor de test niet pissen dus ik ga het morgen ochtend doen snap niet helemaal precies hoe die werkt nog hoor! hahaha. tis zeker erg slecht weer bah bah waar blijft die zomer
nee. niet wezen stemmen. ja, slecht he! maar stem liever níet, dan dat ik stem wat zo'n computerprogramma stemwijzer aangeeft wat bij mij past zondar dat ik weet waar ze voor staan. zou me er waarschijnlijk in horen te verdiepen, maar ik kan me er eigenlijk niet zo voor interesseren... slecht he..