NOD: 26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje 18 jaar) 15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2, 2e kindje, 29 jaar) 22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 23 juni: Marleen84 (Ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 23 juni: Mariska (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 24 juni: Ikke85 (Ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) VAKANTIE T/M 15 JUNI 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2de kindje, 25jaar) 28 juni: Robijntje1982 (ronde 3, 1ste kindje, 27 jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 01 Juli: Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 11 juli: maregmo (ronde 2, 1e kindje 24 jaar) 17 juli: winklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) Eisprong: 08 juni: Bibi26 09 juni: Marleen84 10 juni: Mariska 11 juni: Ikke85 VAKANTIE T/M 15 JUNI 13 juni: Ceandraa 14 juni: Robijntje1982 15 juni: Dolfijn1982 16 juni: Laurier 17 juni: Biancje 27 juni: sasje24 27 juni: maregmo 04 juli: twinklestar
idd, veel te lang hij is nu aan het sporten heb wel tegen hem gezegt, dat tie nog wel energie moet overhouden.... en ik zit nu first daughter te kijken en ik zit gewoon te janken zijn jullie ook niet meer emo geworde na het stoppen van de pil
allemaal slaaplekker voor straks ga ook afsluiten ga zo nog even douchen en dan mijn bedje in tot morgen allemaal xx twinklestar
Goede morgen dames! Heeft iedereen een beetje een goede nachtrust gehad? @Mariska; is het klussen nog wat geworden?? (uit je berichtje maak ik op van wel ) @hier; ja misschien bel ik wel even, kijk het nog even aan denk ik. Dit moet je niet opzoeken op google heb ik nu wel door.... komen rare dingen uit joh....
goedemorgen lady's wat een ballen weer zeg en wat vies benauwd is het toch was vorige week beter nu kun je niet eens lekker in het zonnetje zitten @ laurier hoe is het met je ben je al langs de ha geweest of wacht je het nog even af @ dolfijn word de pijn bij je man al minder @ hier ga zo even het huis aan kant ruimen en dan ben ik er weer
Jah klopt twinklestar Ja vies weer he, niks aan!! Succes met je huis schoonmaken en tot straks! Heb mn vraag ook in een ander forum gesteld, daar zeggen ze is afscheiding en niks ernstigs....
oke hou het gewoon even in de gaten word het erger kan je altijd nog naar de ha gaan nou tot straks ga aan de schoonmaak
@laurier, hoop dat het klussen wat is geworden hihi @twinkel, schoonmaakse! moet ik ook eigenlijk doen. .... maar heb er geen kracht nog voor hahaha
Ik heb gister niet geklust hoor Mariska, ik bedoelde of jij nog hebt geklust Ik heb eergister geklust, maar was gister ook best moe dus lekker gelijk gaan slapen
ik wist dat je mij bedoelde hoor had ook moeten zetten ik hoop dat het klussen wat is geworden maar tis zo kut dat je zo lang moet wachten kan ik niet nu al een test doen hahaha
Nou nee dat heeft niet echt zin, weet dat t lange wachten erg vervelend is..... Gelukkig voor jou heb jij niet zoon lange cyclus!! Ik ga even boodschappen en al doen. Tot vanmiddag dames!
Haha ja geweldige film he? Ik heb hem ook gezien en vond hem erg leuk! Vond het alleen zooo zielig toen ze er achter kwam dat haar"vriendje" een beveiligingsman van der pa was!!!
@ Mariska; dus ook voor jou begint het wachten. Lastig hè? Hier is de eisprong ook voorbij dus ook ik mag weer op de wachtbank. Afleiding zoeken is de enige optie. Succes met wachten!
Haha ik ook hoor... maar was gewoon geweldige mooie film, lekker met ee nbak chips voor de tv en manlief zat achter de pc!
ik vind het helemaal niks om te wachten maar ja, het is niet anders! tis pas ronde 2, maar ik hoop het wel een beetje ken je jochem meijer, en dant stukje van de buurvrouw met die eierstokken. das zo grappig maar ik voel het echt zo.... hahaha