Ik heb zelf vorig jaar al birkenstocks gekocht, en het bevalt me redelijk.. krijg alleen last van een spier in me bil als ik er echt dagen op loop.. dus moet erbij gewoon nog stel leuke sneakers hebben.. dus ga nog wel eens kijken
heb dus nooit op teenslippers gelopen, ja een uur en dan gooide ik die dingen weg... maar vind ze zo leuk en dacht nu ga ik dan eens goede kopen en doorzetten, en ik moet zeggen het lukt me aardig!
die wil ik eigelijk ook nog even halen en ik moet ok nog nette schoenen hebben voor het werk. en nog nieuwe zomer kleding ben blij dat vakantie geld is gestort!
oh das wel balen zeg! je kan vanaf morgen weer flink aan de klus zie ik! spannend! ik heb vandaag me eisprong als het goed is maar moet je dan ook nog klussen... ja tis altijd leuk om te klussen, maar je snap wat ik bedoel toch
@ Nooky; gefeliciteerd! @ Birckenstocks; heb ze van de week gehaald bij Kruidvat. Ben ook geen teenslippers gewend, maar deze lopen aardig lekker. Even wennen, maar heb niet meteen het gevoel dat ik ze uit wil doen. @ hier; verder geen nieuws. Wachtbank is sáái. Hoe is het met iedereen?
Goede morgen dames, hoe gaat het hier? Iedereen een goede nacht(rust) gehad?? @teenslippers; ik heb dan wel geen Birckenstocks maar loop al jaaaaaren op teenslippers, vindt t wel lekker lopen Ik heb ze van "Salt 'n' Pepper" en nog een zeer goedkoop paar van Scapino whaha. @vakantiegeld; is er bij ons vorige maand al bijop gekomen, staat lekker op de spaar voor de vakantie, maarja nu nog een leuk huisje vinden met omheinde tuin die beschrikbaar is......... @shoppen; jaja gister nog met vriendlief ook naar de stad geweest om te shoppen voor hem. Nieuwe schoenen, shirts en 3/4 broek nodig, helaas alleen met 3 shirt thuis gekomen voor hem (nouja beter iets al niets toch...) @Wii; wie heeft er 1??? Ik heb gister de Wii fit plus + balancebord gekocht, echt super tof joh!! Tot half 12 nog aan de joga geweest hahaha En ook nog geklust Als ik dan niet genoieg getraint heb weet ik t ook niet meer hoor
goede morgen! hier alles goed heerlijk geslapen! zozo dat is even trainen wi fit en klussen! ik heb ook de wi fit, echt leuk, alleen al een tijdje niet meer gedaan. moet het vaker doen. maar zit ook al 2 a 3 x in de week in de sportschool! gister niet geklust.... was echt te moe.. van al het klussen van die dagen ervoor! hihi....
Hoi Mariska, het moet ook geen verplichting worden dat geklus vindt ik. Het moet ook wel leuk blijven Ik heb niet de Wii fit, die hebben ze niet meer.... Alleen de Wii fit plus, maar volgens mij zitten daar ook de oefeningen van Wii fit bij......? Ja ik ging altijd dansen een paar keer in de week, maar is nu zomerstop....
oh fit plus, die ken ik nog niet. kan je vast meer mee!!! wii is sowieso leuk! moet ook geen verplichting worden. dan is het niet leuk meer..... tis natuurlijk wel de bedoeling dat we er van genieten....
Hi allemaal. Ik ben hier sinds voor het eerst hier was, al een tijdje niet meer geweest. Ik had het gevoel dat ik me er teveel mee bezig hield enzo. Misschien is dat ook wel zo Ik twijfel wel of ik moet testen van de week. Het kan volgens mij morgen al of nu, maar ik wacht eerst maandag af. Dan zou ik ongie moeten worden. Blegh. Veel mensen zeggen dat als je gestopt bent met de pil het niet vaak gebeurd dat je in 1x zwanger bent. Dat is ook wel zo, maar er zijn wel mensen bij wie het wel gebeurd. Ik had al 2 keer getest, maar dat was veel te vroeg en ze waren beide negatief. Alleen het gevoel van ' ik ben zwanger ' laat me toch niet los. Net stond ik bijvoorbeeld op en ik was ineens duizelig. De afgelopen 2 a 3 dagen heb ik ook al last van misselijkheid en sinds een week kan ik geen grote boodschap doen meer. En als er iets komt is het met moeite. Daarnaast heb ik af en toe steken in mijn buik. Niet de gehele dag, maar 1 of 2 keer per dag ofzo. Die van vanmorgen was nog eens heftiger dan de afgelopen dagen. Ik weet niet of dit ook te maken kan hebben met het ' ontpillen '. Ik heb ook een ' ik-moet-ongesteld-worden-gevoel'. Dus wie weet word ik maandag wel ongie. Ik hoop dat ik maandag kan afwachten zodat ik niet een test ga doen ( te vroeg ). Fijne dag.
hoi la palma, Ik heb ongeveer hetzelfde als jij. Gestopt met de pil, vorige maand. Nu in afwachting van menstruatie of zwangerschap. Op dag 27 had ik al zeurende buikpijn. Kan er geen druk op verdragen. Net of het de 'banden' zijn die dat veroorzaken(ben al trotse moeder van een 2 jarige dochter) dag 28 zeurende buikpijn dag 29 getest, maar negatief. dag 30 ongesteldheidspijn, maar kwam niets dag 31 af en toe steken. vandaag dag 32 getest maar negatief. af en toe steken, niet heftig. Ik heb juist dat ik erg vaak een boodschap moet doen ipv obstipatie. wel vreemd. Tepels zijn wat gevoelig. Mijn hormonen gieren door mijn lijf en ik ben erg moe en prikkelbaar, last van rusteloosheid. Volgens HA kan het nog 2 maand duren voordat de menstruatie op gang is. Dus voor nu moet ik gewoon, zucht, ...afwachten :S Stiekem hoop ik toch op een zwangerschap, ook al is dit nog maar de 1e ronde. Met ons eerste kindje waren we 8 maanden bezig. Daarvoor 9 jaar aan de pil geweest. Geen last gehad van onregelmatige cyclus. mooie cyclus van 30 dagen regelmatig. Na de zwangerschap de pildosering iets verhoogd vanwege tussentijdse bloedingen, naar mycrogynon 50. Misschien ligt het aan de pil dat alles zo moeilijk op gang komt. :S Succes met het wachten, hopelijk ben je toch zwanger! gr moniek
ik heb het ook hoor, dat gevoel ik ben zo emo als de pest raar gevoel in me buik, last me maag, beetje misselijk en zo... misschien ook wel de spanning. heb geen idee..... ik zit pas in ronde 2, zou natuurlijk leuk zijn! maar ik denk dat ik gewoon rond de 23 ste ongi ga worden...
goede morgen iedereen, @la palma en msiebers01, ik had vorige ronde precies dezelfde klachten maar helaas na lang wachten tot ongi geworden helaas... maar wie weet is het bij jullie wel raak.. @dolfijn..oook aan jezelf denken en niet alleen aan de kids he..je moet zelf ook af en toen wat kopen @hier, vanmorgen al gewerkt..hadden we eindelijk een auto gevonden, bel ik net op is die al verkocht pff al de 2e keer schiet niet op dus) hier geen wi, op mijn werk hebben we wel ee wii!!
zo balen dat tie auto dan al is verkocht! zal je altijd zien he! lekker al gewerkt, ik moet zo naar werk... pffff geen zin heb zin in het weekend! morgen gezelli naar scheveningen toe, daar heb je vlaggetjesdag. altijd leuk zo een wii op werk! leuk!