@Dolfijn: ja is echt super lief En nee 50 kilo is niet veel nee, maar ben ook maar 1.60..... dokter zegt dat ik niet te licht ben hoor. Maar van mezelf zou ik ook wel zoon 5 kilo ofzo aan willen komen, maarja ik weeg al zoon 6 jaar 50 kilo. @sasje: onze amstaff is bijna 4 maand Ook nog een jonkie dus, maar hij doet t super. Mn zus heeft een baby van 3 maand en daarbij is hij zzzoooooo lief en zo ruustig ook. Met kinderen kan onze hond ook super goed overweg. @Klevkin: natuurlijk telt dat ook mee hihihih, lekker hoor in bad!! Ik ga komende zondag ff bij mn ouders in bad dobberen, boekje mee en lekker ontspannen! Heel veel succes met je drukke dag! Hmm over het fietsen.... Sinds ik mn rijbewijs heb, we samenwonen en 2 auto's hebben fiets ik eigenlijk nooit meer...... Ik skate wel en doe sowieso 1 keer in de week aan stijldansen en ik zwem 1 keer in de week, zou dat ook voldoende lichaamsbeweging zijn...??? O ja, ik wandel ook minimaal 3 keer op een dag met onze hond Is ook nog weer lichaamsbeweging haha
oh dat is wel fijn dat ze rustig is. die van mij is heel druk!!! die slaapt overdag ook niet, heeft ze van pups af aan nog nooit gedaan!! ze rent te hele dag wat blij rond!! en dan heb ik het nog nier over het adhd achtig iets als er bezoek komt!! en let op, want dat krijgen jullie ook nog wel want dat is staffies eigen!!
hahah Laurier, al met al kom je wel aan je beweging hoor Met jouw lengte is 50kg idd niet te weinig hoor.. ben ook wat groter als jou (1,68m) maar die 5kg mag je zo van me hebben hoor
@sasje: ja hij is erg rustig, slaapt super veel de hele dag door. 's nachts slaapt hij altijd al door, van 22:00 tm 07:00. Als er bezoek komt is hij wel heeeeel erg enthousiast, maar hij weet al dat als hij netjes gaat zitten en even wacht dat hij het snelste aandacht krijgt dus dat doet ie dan (vaak) ook wel erg netjes. Ach ja, er moet ook wat energie in zitten hoor vindt ik.... Een hond die de hele dag door maar ligt te slapen, nooit uit wil, nooit je begroet of wil spelen/apporteren o.i.d is toch ook niks aan of wel soms...... Maar ben idd wel benieuwd hoe dat dan zou gaan als wij onze eigen kleine hebben. Maarja dat kun je vooraf nooit zeggen he
en waterdicht anders lekt het zo!!! haha, ik wil in de toekomst ook de laatste 7 kilo er nog af hebben wilde altijd naar de 65, weeg nu 72,5. Maar ach, 68, 69 kilo ben ik ook heel blij mee! Vooral als je bedenkt dat ik van de 120 kilo af kom haha. Ik heb vanochtend van mijn consulent te horen gekregen dat ik meer moet eten. Omdat ik dus nog steeds afval en dat niet de bedoeling is. Dus een broodje extra gehad vandaag. Ik ben heel benieuwd!!
Wow Klevkin, van de 120 kilo naar 72,5!!!! Ik vindt dat je nu al super trots op jezelf mag zijn zeg!!!! Ik ben ook al begonnen met een broodje meer eten op een dag..... Heb op internet gevonden dat je het beste 6 a 7 broodjes kunt eten, ik zelf eet er 3 a 4 op een dag. Nou jeetje sorry hoor maar op 7 zal ik nooit komen vrees ik.............
Jeetje wat is er weer veel gepraat vandaag! Ik ben 1.64 en weeg 52 kilo. Onze hond wordt in augustus 4 en onze kat is net 1 geworden! Ze doen het zo goed samen en ze kunnen niet meer zonder elkaar! Kat loopt regelmatig aan de staart van de hond aan en springt zo in d'r poten haha en lekker stoeien met z'n 2en! Leuk! Wij hebben al veel neefjes en nichtjes dus onze hond is het helemaal gewend met babies en kruipende kindjes! Ben wel benieuwd of ze jaloers gaat doen als er eenmaal een kindje van ons is, maarja dat zal wel meevallen! Oh kreeg straks op het werk ineens last van een stijve nek :x Nu lekker weekend, vriend moet overwerken vandaag dus alleen eten
Hey Gister was m'n laatste menstruatiedag, dus klussen gaat beginnen.... Als het goed is ben ik vruchtbaar vanaf donderdag, vanaf hoelang van daarvoren zijn jullie bezig met klussen???
Wij vanaf dat ik niet meer ongie ben om de dag, maar als we een keer geen zin hebben dan ook niet hoor! Dus ligt er maar net aan wat jullie zelf willen....
Oke, dat hadden wij ook in gedachten Zijn jullie allang bezig? (weet niet of je dat hier al eerder heb geschreven maar was best veel geen zin om alles terug te lezen
Oke, spannend, mijn pil was 7 april voor het laatst, ben zondag ongesteld geworden en sinds gister er weer vanaf, dus gaan nu wel 'klussen'. Hoop toch stiekem dat het snel 'raak' is maar we zijn nuchter genoeg om te weten dat dat niet gebeurd....
Haha ja iedereen wil natuurlijk dat het snel 'raak' is ook omdat je weet dat sommige het in 1x gebeurd, maar ja de kans is best klein helaas, maar ja stiekem hoop je het toch
Hallo allemaal! Hier nogsteeds geen rode duivels te bekennen Hoelang zat er tussen jullie pil stoppen en bloeding? Normaal bij mij 3 dgn, maar deze keer dus anders.. Zul je altijd zien En neej, zwanger kan ik niet zijn (niet geklust omdat man weg was voor werk) Gewoon even benieuwd!
Hoe zit dat met jullie dan? Wij hebben woensdag besloten dat die avond mn laatste pil ingenomen zou worden (dat was ook de laatste van de strip). Vorige week vrijdag had ik gezegt: lief we praten al dik 2 jaar over baby's laten we nu de knoop doorhakken en ervoor gaan..... Dus in princiepe best snel volgens mij als ik jullie verhalen zo lees. We gaan het wel eerst een maand nog met condoom doen aangezien ik sowieso nog 4 weken foliumzuur wil slikken, dan gaan wij pas "echt" aan het klussen....... Hoe ging dit allemaal bij jullie en hoe snel?????? Groetjes!!
Ik heb het met mijn man aan het begin van onze relatie (nu 4jr) al besproken, dit omdat hij wat ouder is en al kinderen heeft. Toen duidelijk gezegd dat we voor nog een kleintje gingen.. helaas hebben de omstandigheden de laatste jaren niet mee gezeten en had ik het min of meer naast mij neer gelegd.. Totdat hij een wk of 3 geleden bij me kwam hoe ver ik was met de pil.. (net week begonnen) Dus die strip afgemaakt en bijna meteen begonnen met foliumzuur.. en nu maar wachten tot OD dag daar is...................