hallo allemaal, de verjaardag was leuk! voelde me wel remy zeg..iedereen heeft al een kleine van die vrienden groep pff en wanneer beginnen julleie??? wordt wel tijd nu of niet tjaa... eerst sparen voor een auto haha en dan zien we wel weer!!! whaahahaha kan er niet meer tegen!!!!! vind het zooooo moeilijk!!! @laurier....... ja is nu loops haha dan moeten we volgende week afspreken haha!! heb je stamboom???? maar die van jou is nog jong toch? pas 6 mndjes toch?
en welke zijn het geworden? welkom ik wat zaterdag ook in harderwijk met de aaltje dagen! s6 oh meiden wat een verhalen hebben jullie getypt hahaha liefs mij
Hahaha sasje, we kunnen het proberen maar weet niet of ie alwel iets kan presteren..... Hij is 5 maanden whahahaha. Je weet maar nooit natuurlijk!! Jazeker heeft hij een stamboom! Maar we willen hem nog de MAG-test af laten leggen als we hem een teefje willen laten dekken en dat mag pas vanaf dat hij 18 maanden is.... Dus helaas... Misschien in de toekomst
sorry ben helemaal op, heb me letterlijk vervreten...wezen wokken met me oma...pff echt niet goed! whahah maar wel erg lekker!
Bedankt voor alle verwelkomingen hier! We hebben een heerlijk weeked gehad met z'n tweeën, was er ook wel een klein beetje aan toe. Maar heb Aaliyah wel enorm gemist. We willen eerst nog twee maanden wachten met zwanger worden. In die tijd moet er een hoop geklust worden: ik bedoel echt klussen!! We moeten de zolder verbouwen tot een slaapkamer voor onszelf. Nu staan er een paar muurtjes van cellenbetonblokken, die gaan we afbreken en nieuwe muurtjes maken van gipsplaten. Dus we zijn nog druk zat! Aaliyah is, hoop ik, nu ook oud genoeg om een beetje te beseffen dat er een baby komt, als ik zwanger raak. Succes allemaal!
Goede morgen dames, hoe gaat het met jullie? Iedereen een goede nachtrust gehad? @sasje; nou als ze ook zo mooi bruin gestroomd is zouden wij wel een nestje met haar willen haha Denk dat daar wel hele mooie pups uit komen! En sasje over die vrienden met baby, die van jullie komt ook wel hoor @ilse; oooooh heerlijk joh wokken Dat vreet ik me ook altijd helemaal propje vol @char; klinkt allemaal heel erg spannend! Mooi dat jullie t fijn hebben gehad met zn 2tjes! Veel succes met verbouwen!
Goeiemorgen allemaal! Wat een heerlijke dag al..lekker geslapen vannacht en het zonnetje schijnt ook heerlijk! Hier nu lekker aan de klus! Vriendje is er nu ook erg mee bezig,hij kan niet wachten om vader te worden!! Welkom voor de nieuwe meiden..en Sasje zelfde verhaal hier..hoop mensen/vrienden met kids...wannneer gaan jullie beginnen? ach dan zeggen we maar eerst de vakantie en dan zien we wel verder als we terug zijn..pff maar het wordt idd steeds moeilijker..zeker tegen familie!! maar we houden vol! iedereen suc6 deze ronde!
Whahaha ik heb dit vooral met mn moeder.. Elke keer als ik haar zie dan wrijft ze over mn buik en kijkt me hoopvol met een big smile aan Misschien voelt ze t aan ofzo ik weet t ook niet, maar ik zeg dan gewoon niks en kijk ook niet hoopvol terug ofzo 8) Even een humoristisch stukje van hier..... Gister bij ons op bed: Vriendlief: slaap lekker schatje en het'je ikke: slaap lekker liefje en wie is het'tje? vriendlief: dat is onze kleine in je buik. ikke: oke, maar mn ei moet nog komen hoor vriendlief: maar onze jongen zit al in je buikje ikke: hoe weet je dat het een jongen is? vriendlief: dat voel ik gewoon ikke: oke schat, slaap lekker. vriendlief: slaap lekker lieverd *vriendlief wiegt mn buik heen en weer* ikke: niet zo hard ik ben al misselijk (was ik de hele middag + avond al) vriendlief: maar ik wieg hem in slaap Nou toen hem ik het maar opgegeven en ben lekker tegen hem aan gaan liggen en toen zijn we lepeltje lepeltje in slaap gevallen
aaah lief!!! manlief wil nooit lepelte lepeltje slapen!!! pff balen!!! Als mensen vragen wanneer de 2de komt, zeg ik altijd: alles op zijn tijd en begin ergens anders over...
hey goedemorgen allemaal, ik zal eens proberen om een foto van haar hierop te zetten ok.. laurier weet alleen niet hoe het moet haha, kun jij misschien ook doen??? @hier. we hebben nu een super mooie bmw gevonden..alleen prijs is eigenlijk iets te hoog, maar konden we wel over praten zei de man...maar ja nu moeten we nog een datum plannen om te gaan kijken pff en dat is dus een erg groot probleem zeg!!! ik moet zaterdag werken..en vriendlief werkt door de weeks altijd tot 5 uur.....
Fijn dat je toch nog een auto gevonden hebt Sasje! Hoop dat dit em echt gaat worden! welke kleur? Lief van vriendlief Laurier! haha vind em wel heel leuk neergezet zo.. Nu maar hopen dat dat jongentje snel bij jullie komt Hier vanmorgen vroeg de middelste naar kamp geholpen, om half 6 al op omdat hij om 7u op school moest zijn.. op naar Duitsland! Daarna boodschappen gehaald en nog even in de tuin de rest gedaan.. Kast uitgezocht; ben 5kg kwijt en dus weer een maat kleiner haha betekend weer een vuilniszak vol kleding eruit.. blijft gelukkig genoeg over! zometeen nog een afspraak en dan hopelijk nog even rustig zitten voordat we weer aan eten moeten beginnen.. Zonnetje schijnt wel, maar wolken zijn vervelend.. dan is het namelijk toch nog wel fris! Klussen is het niet geworden gister.. allebei moe en vanmorgen heel vroeg op.. misschien dat we er vanavond nog aan toe komen en anders zullen we deze ronde gewoon blijven genieten Fijne middag allemaal!
@sasje; dat was leuk joh! Leuk dat jullie een nieuwe auto hebben gezien, ik hoop dat jullie wat van de prijs af kunnen krijgen om hem betaalbaar te maken!! Whahaha tijdgebrek...? lol @dolfijn; ja erg lief, maar wordt er soms ook niet goed van hoor.... Aangezien ik mn ei over 2 dagen verwacht, wel knap hoor. Bevrucht voordat je ei er is whahahaha Gefeliciteerd met je 5 kilo eraf!! @hier; het zonnetje schijnt ook en heb lekker was buiten hangen! Ik heb sinds gistermiddag wat steekjes rechts onderin mn buik, zal dit bij mn ei horen??? Hier ff weer een samenvatting van mn kwaaltjes van nu: erg misselijk, zeer moe, erg emotioneel bij de kleinste dingen, opgeblazen gevoel, winderig, dorstig, gevoelige borsten (ook iets gegroeid), pijnlijke en grote tepels, vaak plassen Pffft wat weer een lijst
lol laurier...ik moet echt lachen om jou vrien d hoor hahahaha!!maar wel fijn dat hij zo meegaand is! @hier is vriendlief straks naar huis gekomen om voetbal te komen kijken pff haha maar is nog niet veel bijzonders die wedstrijd..kijken e rnog mee"??
Nee ik kijk echt geen voetbal sasje!! whaha Ja leuk hoor mn vriendlief... Soms heeft hij ook echt van die rare dingen hoor................???
haha lol laurier.....klopt heb toch al paar keer moeten lachen om jullie haha!! nou ned heeft wel weer gewonnen, maa rik vond de wedstrijd niet echt wat bijzonders...
Mijn profielfoto heb ik al zp sinds ik lid ben, heb wel net mn avatar verandert Ja hoor t hier dat Ned heeft gewonnen, wat een herrie door de buurkids en alles hier whahahaha Zo lang jij er nog om kan lachen Kunnen we tenminste iemand vermaken.....
whahahah jij bent echt grappig hoor!!! zit hier letterlijk te lachen...... oh nog 1 dagje en dan komt ikke terug!!!