goedemiddag wat een rust overal zeg...in de stad in de supermarkt echt niks te doen... nou ja kon ik lekker me gang gaan... 2 korte broeken met 2 hemdjes en 2 pyjama broeken, haal er nog ff 3 hemdjes op en ik ben klaar voor de vakantie wat kleren betreft!
NOD: 26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje 18 jaar) 15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2, 2e kindje, 29 jaar) 22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 23 juni: Marleen84 (Ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 23 juni: Mariska (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 24 juni: Ikke85 (Ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) VAKANTIE T/M 15 JUNI 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2de kindje, 25jaar) 28 juni: Robijntje1982 (ronde 3, 1ste kindje, 27 jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 01 Juli: Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 11 juli: maregmo (ronde 2, 1e kindje 24 jaar) 17 juli: winklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) Eisprong: 08 juni: Bibi26 09 juni: Marleen84 10 juni: Mariska 11 juni: Ikke85 VAKANTIE T/M 15 JUNI 13 juni: Ceandraa 14 juni: Robijntje1982 15 juni: Dolfijn1982 16 juni: Laurier 17 juni: Biancje 27 juni: sasje24 27 juni: maregmo 04 juli: twinklestar
iemand van jullie trouwens misschien nog een leuk idee wat ik vriend kado kan doen voor verjaardag????
whahaha was net naar de lijst aan het zoeken sasje Hij was ver weg in elk geval..... Hmm geen idee, waar houdt ie van en wat wil ie graag????
oh tis bijna 15juni...dan komt ikke85 weer terug!!! sasje...wij geven elkaar onderling geen kado's je weet op een gegeven moment niks meer te bedenken en als je iets nodig hebt koop je het gewoon!
bon voor gereedschap...cd's dvds games.../ intratuin leuke zomer schoenen/slippers... leuk stel kleren.... tja tis zooo moeilijk altijd...
Mijn vriend is net zo... Dus van een een jaar tijd (van verjaardag tot verjaardag) onthoudt ik gewoon wel wat dingen wat hij tegen komt en graag wil of goed kan gebruiken.... En dat krijgt hij dan whahaha
Jjjjjjaaaaaaaaaaaaa morgen komt IKKE weer!! Ben benieuwd hoe ze t heeft gehad en hoe bruin ze is geworden whaha
ja dat klopt...maar deze keer weet ik het niet.wil hem ook verrassen met iets eigenlijk..en eigenlijk met iets wat die niet verwacht, maar zie dat de tt in assen al volgende week is.en k1 vechten ook al in mei is geweest.....toch denk ik dat hij het ook ontzettend vet za vinden om in verschillende sportautos te rijden denk ik?????
Denk dat elke vent dat wel leuk zou vinden Sasje! Hopelijk kom je er een beetje uit.. wanneer is hij jarig? En inderdaad.. Ikke bijna weer terug van vakantie! Ben benieuwd hoe ze het gehad heeft en of ze ei nog heeft gevoeld (en gebruikt ) haha we zullen nog even geduld moeten hebben.. Hier; vanmiddag na afspraak nog even buiten gezeten, maar kan het niet echt lekker vinden.. Dus toch maar weer achter flaptop.. bezigheids therapie.. haha bezig geweest met 3D kaartjes te vinden die leuk zijn als geboorte kaartjes.. hihihi hoe bedoel je; Lekker mee bezig! ahahha
zo, voetbal weer overleefd. wat kunnen die kinderen een herrie maken zeg!! heb wel hoofdpijn nu. zo naar mensendieck toe en maar eens horen waar vriendje uithangt. die was gezellig met zn vrienden in de stad voetbal kijken. hier nog steeds geen ongi. sla weer een maand over denk ik maak me zorgen maar wat zag mijn oog?!?! hebben jullie nou ALWEER de verkeerde lijst gepakt?!?! heb die lijst al 2 keer veranderd nu. foei foei dames. wat een werkbezorging
NOD: 15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2, 2e kindje, 29 jaar) 22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 23 juni: Marleen84 (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 23 juni: Mariska (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 24 juni: Ikke85 (Ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) VAKANTIE T/M 15 JUNI 26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje, 18 jaar) 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25jaar) 28 juni: Robijntje1982 (ronde 3, 1ste kindje, 27 jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 01 Juli: Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 11 juli: Maregmo (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) Eisprong: 08 juni: Bibi26 09 juni: Marleen84 10 juni: Mariska 11 juni: Ikke85 VAKANTIE T/M 15 JUNI 13 juni: Ceandraa 14 juni: Robijntje1982 15 juni: Dolfijn1982 16 juni: Laurier 17 juni: Biancje 27 juni: Sasje24 27 juni: Maregmo 04 juli: Twinklestar
2 juli is die jarig dolfijn...... maar vroeg net aan hem vind je het vet om ferrari te rijden..hmm nee niet echt zegt ie toen!! dus ja dan weet ik het ook niet meer!!!! oh heb de eerste lijst genomen smyltje die ik tegen kwam! sorry!!
Whahahaha oke nu nog 1 keer, 3 keer is scheepsrecht smyltje Ja hier ook een herrie hoor!! Dat zou echt shit zijn als je weer een maand over zou slaan..... Ik hoop dat je toch nog ongi wordt dan. Ja idd dat zou mijn vriendlief ook wel willen hoor whaha
Ik ben druk aan het koken, vriendlief zal zo wel thuis zijn. Dan eten en daarna hup aant werk. Misschien ben ik er vanavond nog eventjes Fijne avond dames!!
hallo lady's heb net lekker gegeten nu even rust wat een weertje vandaag zeg heerlijk in het zonnetje gezeten maar had ook nog genoeg te doen maar dat is altijd nu met de laptop op de bank manlief ligt nog even te slapen die gaat straks weer aan het werk verder hebben we vandaag het grote zwembad opgezet was er nog niet van gekomen nou maar hopen dat het mooi weer blijf er was weer aardig wat geschreven zeg moest behoorlijk aanpezen xx twinklestar
Dan weet ik het ook niet hoor Sasje Veeleisend dat mannetje van jou hahah is een dagje sauna of iets dergelijks niets? geniet manlief hier altijd erg van! Balen Smyltje dat je niet het gevoel hebt dat je ongi gaat worden.. Hoop echt dat het snel komt en dat je een regelmatige cyclus krijgt.. KNUF! Je zal al wel aan het werk zijn Laurier; maar toch nog werkze voor vanavond! Lekker hoor Twinklestar.. het zwembad al hebben staan. Hier staat ie nog opgeborgen, we wachten op het echte mooie weer.. Maar hoop met jou dat het nu toch de goeie kant op mag gaan Hier ook gegeten, wel stil met z'n 3tjes aan tafel.. zouden evt nog bakkie gaan doen bij paps en stiefmams maar zijn allebei kapot dus doen we van de wk wel weer.. vanavond hangavondje ben ik bang.. ach, ook wel eens lekker!
goedeavond allemaal, wat is er weer een hoop geschreven in een korte tijd! ik moest gewoon heerlijk heel de dag werken! en het was gewoon mega druk mensen die niet van voetbal houden, maar toch ffies een vakantie willen boeken.... pfffffff. maar goed. niks meegekregen van de sfeer buiten, was erg rustig... maar lekker op internet naar de standen zitten kijken hahaha. @sasje, ik vind het ook altijd moeilijk om voor manlief iets te kopen. hij weet het ook nooit wat tie wil hebben. Dit jaar maar het kaartje van de toppers gegeven..... @smyltje. das is idd kut zeg, onrgelmatis ongi..... @twinkel. heerlijk zeg, zwembadje, ik wil ook een tuin. heb nou een minibalkon.... pfffff. manlief is weer lekker aan het sporten. ga zo lekker denk bankhangen.... erg last van me onderbuik gehad vandaag en onwijze hoofdpijn. geen idee wat er is... maar goed