@ Marleen; heb gisteren je berichtje wel gezien, maar niet keer gereageerd. Maar het bevalt totaal niet op de wachtbank hoor! Alleen er is niks aan te doen hè. Weet trouwens niet eens zeker of ik er nog wel op mag want volgens de assistente van de ha moet ik er echt rekening mee houden dat het deze maand niet gelukt is. Heb nog steeds een bloeding en tijdens die bloeding kan er geen innesteling plaats vinden. Dus denk dat we helaas naar ronde 4 zullen gaan... @ iedereen; bovenstaande is ook voor jullie. Ik heb vandaag het advies gekregen het echt los te laten en er niet zo fanatiek mee bezig te zijn...Ergens weet ik wel dat dat het beste is, maar valt niet mee. Heb wel besloten te stoppen met tempen. Deze maand verloopt toch erg vreemd met die tussentijdse bloeding en maak mezelf alleen maar gek. Kan ik morgen ook weer eens lekker uitslapen ipv vroeg wakker te zijn voor het tempen. Voel me al een paar dagen helemaal niet lekker dus ik denk dat ik eens goed uit moet rusten. @ Smyltje; ik hoop voor jou dat je ongi gewoon komt meid en dat je een mooie cyclus hebt! Hoe is het verder met iedereen? Ik kom echt tijd tekort om alles bij te lezen, sorry.
hier alles goed hoor.... ik wil me er ook niet echt mee bezig houden maar onbewust ben ik er toch wel heel erg mee bezig maar ik ga niet tempen en zo ik heb trouwens wel ovu testen gehaald. kijk ffies hoe het werk... maar joh, we zien wel.... denk dat ik ook naar ronde 3 ga...
@ dolfijn geniet lekker van het hang avondje hebben wij gisteren gehad nu alleen op de bank man lief is net aan het werk gegaan @ bibi het is moeilijk om iets los te laten wat je zo graag wild maar soms is het wel het beste succes meid @ mariska zou mijn tuin niet willen missen hoor vind het heerlijk
@dolfijn....waarom denk je dat we bij elkaar zijn haha hoezo veel eisend???hahaha Bibi, oh das minder meid...voor mijn gevoel ben ik er juist veel minder mee bezig,hb nu zoiets van we zien wel wanneer het zal zijn..
Het is erg lastig Bibi.. maar ik hoop dat je een beetje gehoor kan geven aan wat de HA heeft aangegeven. Maar weet heel goed dat iets wat je zo graag wilt niet zomaar uit je hoofd verdwijnt.. Heel veel succes meissie! KNUF @Sasje; aahha, vandaar dat jullie bij elkaar zijn hihihi hoop dat je er uit komt voor je veeleisende ventje
twinklestar...ja fijn zo he...ik had eigenlijk alleen de eerste maande zo iets,en nu heb ik zoiets van komt het dan komt het, komt het niet dan niet....maak me er niet mer zo druk om....maar misschien komt het dadelijk wel weer haha als mijn ei is geweest..
ik vind het ook wel fijn maar inderdaad wie weet hoe het zal zijn als je ei is geweest bij mij duurt het nog wel even hoor ik baal best wel van die lange cyclus hoop echt dat hij wel wat korter gaat worden
voor mij is het inderdaad weer ei-tijd maar volgens mij toch echt al gister geweest.. we zullen zien wat het gaat doen, wat dat betreft een beetje hetzelfde als boven genoemde; als het is dan is het, maar anders gaan we door naar de volgende ronde (dit is ook pas onze eerste ronde dat we er enigsinds gericht voor kunnen gaan, en zelf nu nog niet voor 100%) dus we wachten af..
de pendel juni gaat in ieder geval niet lukken of mijn ei moet wel heel veel eerder komen maar we wachten geduldig af
NOD: 15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2, 2e kindje, 29 jaar) 22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 23 juni: Marleen84 (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 23 juni: Mariska (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 24 juni: Ikke85 (Ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) VAKANTIE T/M 15 JUNI 26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje, 18 jaar) 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25jaar) 28 juni: Robijntje1982 (ronde 3, 1ste kindje, 27 jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 01 Juli: Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 11 juli: Maregmo (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) Eisprong: 08 juni: Bibi26 09 juni: Marleen84 10 juni: Mariska 11 juni: Ikke85 VAKANTIE T/M 15 JUNI 13 juni: Ceandraa 14 juni: Robijntje1982 15 juni: Dolfijn1982 16 juni: Laurier 17 juni: Biancje 27 juni: Sasje24 27 juni: Maregmo 04 juli: Twinklestar
Goeie avond dames, Hier weer alles op orde, huishouden gedaan met vriendje! Heerlijk weer een schoon huis. Hoe is het verder met jullie? Een nieuwe werkweek gaat morgen weer beginnen!! jippie! Hier lekker aan de klus..ben benieuwd deze ronde! Voor iedereen suc6
allemaal een hele fijne avond en voor de klussers onder ons veel klus plezier en weltrusten voor straks ik ga lekker nog even tv kijken heb nog wat serie's op genomen die ik nog moet kijken tot morgen allemaal xx twinklestar
@ BIBI, klote meis, hoop voor je dat je HA ongelijk heeft! En anders hoop ik dat het raak mag zijn in ronde 4, maar dat duurt nog ff he! Positief blijven! @SASJE, misschien een idee voor je vent, kost wel wat maar dan heeft hij een onvergetelijke dag! Dit ga ik binnenkort ook doen voor mijn vent denk ik! Heb het in het verleden wel eens voor mn vader gedaan en hij was helemaal gelukkig die hele dag! Bleekemolens Race Planet – Karten - Zelf rijden op het circuit - Indoor Speelparadijs @VOETBAL, was idd een baggerwedstrijd! Maar wel beter dat ze die fufuzeladingen hebben gefilterd wat geluid betreft! Ik heb zelf overigens geprobeerd op die dingen te blazen maar dat vereist toch stiekem nog heel wat zeg! @TWINKLESTAR, tsja zoals ik vorige keer al zei over die pendels, soms weet ik het gewoon niet! Blijft tricky. Maar wie weet lukt het no wel deze maand! @lSMYLTJE, ben benieuwd hoelang je cyclus duurt! @DOLFIJN, jaaa meis afwachten dan maar he! Succes met klussen in ieder geval! Jullie allemaal trouwens succes voor zover dat kan haha ik zit voorlopig de hele week alleen thuus vriendlief zit in duitsland. Maar mijn belangrijkste week heb ik gelukkig vorige week al gehad en die hebben we optimaal benut hihi drukke week voor de boeg. Morgen naar mn ouders. Woensdag naar mn zus en der kleine Jaelynn van 2 wkn oud en vrijdag moet ik op de kleine draak (net 2 jaar) van mn schoonzus passen, die komt dan bij mij thuis. Daar kijk ik ook echt naar uit! zon heerlijke meid! nog ff en dan ist zomervakantie? hebben deze meiden nog gekke plannen? kusss
nou ik ga lekker drie weken naar Italie! ka niet wachten tot het zover is! ga jij nog lekker op vakantie
wat een lieve reacties allemaal! doen me weer goed. net te zwemmen geweest met 2 vriendinnen en daar ook mn hart gelucht. 'is het niet slimmer om te stoppen met je anticonceptie??' uhhhhhh jahaaaa misschien wel vriendje snapt toch niet echt dat ik me zorgen maakt... 'komt wel goed schat'. vandaag mn verjaardag gevierd, ben lekker verwend door de kids! 2 leuke bedels voor aan mn pandora armband gekregen. nu lekker naar bed. sliepen gister laat, klussen liep wat uit hihi. slaap lekker allemaal!! PS. ja, nu was het de goede lijst hoor