Ik heb jullie gevonden hoor meiden! bedankt allemaal voor de ontzettend lieve reacties. Had vanochtend wel de neiging te tempen hoor, maar heb het niet gedaan, goed hè? 8) Nu maar afwachten. Dit is al dag 6 van het bloedverlies. Weet nu niet of ik dat als mesntruatie moet rekenen of niet...Anders ben ik volgende week weer aan de beurt. @ Smyltje; gefeliciteerd! Gezellig hè, verjaardag vieren met de kids. Ik neem over 4 weekjes alweer afscheid in mijn stageklas. Ga samen met een andere stagiare wat leuke dingen doen die middag. Waarschijnlijk poppenkast, daarna een tractatie en dan gezellig buiten spelen ofzo. @ Dolfijn; jij mag alweer de wachtbank op dus. Heerlijk hoor, die korte cyclus. Succes meid! @ Voetbal; kijken jullie eigenlijk allemaal? Ik ben echt helemaal in oranjesferen. De wedstrijd gister was inderdaad niet zo denderend, maar gewonnen=gewonnen. Heb nu al zin in zaterdag, haha.
goedemorgen, moest even zoeken.....sinds wanneer zijn we nu een clubje zeg????? pfff hahaha!! @ dolfijn. jij hebt toch 1 dag voordat je die slierten had geklust???? dan is het wel voor jou serieus op de wachtbank hoor!!! @ racen zandvoort...pff wat een geld 265 euro......... als het nou eens 100 minder waren ok maar dit vind ik wel erg duur....
Goede morgen dames, hoe gaat het? @zoeken; ik heb deze pagina in mijn favorieten staan dus hoef nooit te zoeken whahaha Wat leuk dat we nu een clubje zijn haha @dolfijn; jij mag idd serieus op de wachtbank @sasje; ja het is idd erg duur!! @bibi; wat goed dat je niet getempt hebt Ik hoop dat dit wel je ongi is!! @hier; gister vriendlief pas om half 12 thuis......... Vondt t echt niet leuk!!! Hij viel ook als een blok in slaap. Heb nog (midden in de nacht ) geprobeert hem aan het klussen te krijgen maar hij was echt te moe..... Gelukkig vanmorgen niet ....................@ Voetbal; kijken jullie eigenlijk allemaal? Ik ben echt helemaal in oranjesferen. De wedstrijd gister was inderdaad niet zo denderend, maar gewonnen=gewonnen. Heb nu al zin in zaterdag, haha.............................. (ik vindt t wel leuk om achteraf ff te horen dat Ned heeft gewonnen....)
wha oh dat scheelt al he laurier...ik had gisteren ook gedacht dt ik nog wel ging klussen maar ben als een blok in slaap gevallen..heb vriendlief niet eens meer naar bed horen komen! en hij heeft schijnbaar ook nog eens tv gekeken..heb er niks van mee gekrgen helaas haha!! dan morgen maar weer angeizen ik dadelijk weer slaapdienst heb!! woehoe hebben onze auto gevonden!!!!! ben toch zo hyper nu!! vrijdag gaan we kijken!!!
Wauw super sasje!!! Leuk joh! Ik hoop voor jullie dat het hem helemaal wordt Nouja vaak als ik me idd bedenk we gaan klussen dan komt er niks van, heel apart is dat.... Bakkes slaapdienst alvast heel veel succes!!
Ik had gisteren eigenijk weer moeten beginnen met een nieuwe pil strip, maar daar hoef ik de komende tijd niet meer aan te denken. Het voelt .... bevrijdend haast dat ik weer van de hormonen af mag. Nu moet ik alleen niet vergeten om de foliumzuur tabletjes in te nemen. Heb al sinds het weekend zo'n jubel-gevoel. Je kent het wel, zo'n spannend gevoel als voor een schoolreisje.
Whahahahaha dat zou ook maar zo kunnen zijn, ben ik nou de enige met de makkelijkheid om hem ff in "favorieten" te zetten! Vindt je hem altijd en ben je ook gelijk op het stukje waar je hem voor t laatst opgeslagen hebt!! Spannend char!! Ja leuk is dat gevoel he Ik ben nu 1 keer vergeten om mn foliumzuur in te nemen......
zo dat is ook weer gedaan heb net het huisje even gedaan maar dat was behoorlijk zweten zeg moest wel even bijlezen maar dat geeft niks toch fijn dat kletsen met elkaar we zijn nu wel een officeel clubje leuk hoor @ dolfijn spanend deze ronde zeg @ vakantie wij gaan een weekje naar centerparcs in frankrijk daar is in mei een nieuw park geopend vind het heerlijk blijft leuk lekker in een hele luxe bungalow met bubbelbad en noem maar op heb er nou al zin in en wie weet hebben we allemaal wel extra kilo's om mee te dragen ( hihihi) @ laurier hoe zet je hem in favorieten heb al gekeken maar kan het niet vinden zal er wel overheen kijken @smyltje wat leuk bedacht die halve verjaardag ideaal @ sasje succes met je slaapdienst ga zo nog even gauw naar de winkel maar weet nog niet wat we gaan eten elke dag weer bedenken wat je moet eten hopeloos
NOD: 15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2, 2e kindje, 29 jaar) 22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 23 juni: Marleen84 (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 23 juni: Mariska (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 24 juni: Ikke85 (Ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) VAKANTIE T/M 15 JUNI 26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje, 18 jaar) 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25jaar) 28 juni: Robijntje1982 (ronde 3, 1ste kindje, 27 jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 01 Juli: Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 11 juli: Maregmo (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) Eisprong: 08 juni: Bibi26 09 juni: Marleen84 10 juni: Mariska 11 juni: Ikke85 VAKANTIE T/M 15 JUNI 13 juni: Ceandraa 14 juni: Robijntje1982 15 juni: Dolfijn1982 16 juni: Laurier 17 juni: Biancje 27 juni: Sasje24 27 juni: Maregmo 04 juli: Twinklestar
hellew allemaal hoe is het hier, iedereen het gevonden?? was gister ineens, foetsie... ik zoeken zoeken zoeken. en via me profiel, heb ik het gevonden... @twinkel, oh lekker frankrijk. ook zo leuk! ben ik vorig jaar geweest op de camping.. @dolfijn! succes op de wachtbank! hopelijk goed nieuws..... wij eten vanaaf, aardappels, spinazie en een karbonaatje.... mmmmmm nu lekker voetbal op de achtergrond, met die vreselijke pestherrie erbij!!!
@twinklestar; je leest gewoon dit berichtje, dan kijk je links boven in beeld daar zie je staan: Favorieten (met eer gelige ster ervoor), daar klik je op, dan kies je (bovenin): "aan favorieten toevoegen", en dan klik je op "toevoegen". Dan staat ie gewoon in die lijst De volgende keer als je er dan heen wil dan open je internet, klik je op favorieten en daar staat ie dan is het lijstje, erop klikken en je komt waar je hem op hebt geslagen lees: elke keer als er een blz bij is getypt of meer dan moet je hem ff verwijderen (rechtermuisknop en dan kiezen: verwijderen) en dan opnieuw erin zetten, zodat je bij de gebleven pagina blijft! Ik ga ook eens met het eten bezig! Wij eten: opgebakken aardappels, broccoli en gehaktschnitzel
Het is inderdaad nu echt serieus op de wachtbank voor me.. haha ben blij nu eindelijk de spanning te voelen van "zou het??" Veel fijner dan die lege rondes! Dus.. Ik wacht af! Fijn dat jullie een auto hebben gevonden Sasje! Ben benieuwd welke het nu geworden is.. Heel veel plezier met kijken vrijdag! en succes met je slaapdienst straks! Hoop dat het voor jou gewoon je ongi is Bibi! Dan zou je nu gewoon een volgende cyclus ingaan.. en hopelijk houdt het bloeden snel op en kan je er weer 'ontspannen' voor gaan.. Succes meis! En dat eten.. elke avond weer verzinnen.. tja, ik verzin op maandag alle dagen eten zodat ik alles in 1x in huis haal.. dus gelukkig staat de rest van de wk al weer op papier Vanavond noedels met saté.. Eet smakelijk allemaal en tot vanavond! xx
@ bedankt voor de uitleg laurier snap het @ hier ben eruit we eten ovenschotel met bloemkool zit nu in de oven dus nog even wachten man lief zit lekker buiten een boek te lezen en dacht ga nog even snel op zp kijken @ dolfijn dat doe ik meestal ook voor de hele week boodschappen maar ben er nog niet aan toegekomen @ eet smakelijk allemaal en tot vanavond
@dolfijn wij proberen dat ook altijd voor de hele week te doen dat gaat dan 1 a 2 weken goed en dan gaan we weer bijna elke dag weer naar die supermarkt. pffff. maar tis ech beter om het lekker van te voren uit toe zoeken zeker nu we aan de lijn zijn.... ik ga nu ook lekker aan me eten beginnen!!! ventje kom zo thuis.... tot vanaaf allemaal
Hallo dames, was weer een mooie dag, wel een lange werkdag, maar weer een dag voorbij jeetje wat schieten die dagen voorbij, ik ga eerst dit topic onder brengen bij mijn favo's anders moet ik weer zo zoeken, ik zat bij wildvreemde meiden te kijken..voelt dan zo vreemd..hahaha