NOD: 15 juni: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juni: Citta(ronde 2, 2e kindje, 29 jaar) 22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 23 juni: Marleen84 (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 23 juni: Mariska (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 24 juni: Ikke85 (Ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) VAKANTIE T/M 15 JUNI 26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje, 18 jaar) 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25jaar) 28 juni: Robijntje1982 (ronde 3, 1ste kindje, 27 jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 01 Juli: Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 11 juli: Maregmo (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) Eisprong: 08 juni: Bibi26 09 juni: Marleen84 10 juni: Mariska 11 juni: Ikke85 VAKANTIE T/M 15 JUNI 13 juni: Ceandraa 14 juni: Robijntje1982 15 juni: Dolfijn1982 16 juni: Laurier 17 juni: Biancje 27 juni: Sasje24 27 juni: Maregmo 04 juli: Twinklestar
Zo ik heb ook heerlijk gegeten. 'k had aardappelpurree gemaakt (van verse aardappels) af laten koelen in de koelkast en daarna kleine baaletjes gedraaid en in de oven. Dan krijg je net zo iets als die balletjes voor in het frituur. Samen met kleine gehaktballetjes en sperziebonen. Zo heb ik dochterlief weer "gefopt" met gezonde groentes, en zij vind het dan heerlijk. Misschien ter inspiratie voor morgen.
@char; oei dat is echt lekker, doe ik ook wel eens @twinklestar; veel plezier met bank hangen @hier; ik werd weer misselijk tijdens het koken, nu nog last van.. Ben nu al 3 avonden misselijk merkte vriendlief op en een nog leuker iets wat hij opmerkte..... ik heb 4 pukkels Ik ben echt super moe dus ga echt niet te laat op bed vanavond... Fijne avond dames, geniet ervan!
@ laurier hoop dat je je snel weer beter voelt maar wie weet is je ei wel eerder geweest en zit er iets te broeden je weet maar nooit en jij ook een hele fijne avond meid en slaap lekker voor straks
goededag heb weinig tijd dus kan niet reageren... was jullie kwijt!!! Heb gister me ei gehad, duidelijk gevoeld! liefs mij en een knuffel voor jullie!
Hoi Ilse, doei Ilse whahaha Mooi dat je je ei hebt gevoelt Heb je er ook gebruik van gemaakt dan??? Morgen zal ik er weinig zijn..... Moet 's morgens om half 10 weg, ben dr dan om 1 uur weer en om 2 uur moet ik aant werk..... 's avonds kom ik denk ik nog wel even, ligt eraan hoe moe ik dan ben. Slaap lekker allemaal!
zo ga lekker even onder de douch en dan ga ik vanavond een beetje op tijd mijn bedje opzoeken heb het helemaal gehad voor vandaag allemaal een hele fijne avond en slaap lekker voor straks tot morgen allemaal xx twinklestar
Halllo allemaal, Zo een dag hard werken zit er weer op.. wat waren die kids druk zeg, pfff!!! Net ff gtst gekeken.. Spannend he!!!hahahhaha.. Van wie zal de baby zijn....!!! Morgen krijg ik mijn nieuwe fiets... mijn aller eerste mamafiets.. hahaha ben echt zooo benieuwd!!! Nog ff vraagje.. welk foliumzuur slikken jullie...?? Helemaal bij Apotheek gehaald of bij een drogist als kruidvat?? En las allemaal goed ideeën voor het eten!! Ik heb vanavond ook de bloemkool schotel gegeten.. maar vond m een btje tegenvallen..!!!
zo, even zoeken, maar ik heb jullie gevonden hoor!! @ laurier: klus ze!! @ ilse: heb je geklust?? @ hier. ik heb weer wat nieuws.. PLASSEN!! ik word er gek van. zou het blaasontsteking kunnen zijn? heb dit nog nooit gehad. heb echt gewoon continu het gevoel dat ik moet plassen, maar komt niets. doet niet zeer bj plassen, maar voelt wel naar omdat ik steeds naar de wc ga maar er niks meer komt. echt vaag. hebben jullie dit wel eens gehad??? ik zal zo eerst maar mn banner aanpassen. zal m maar weer op een nieuwe cyclus zetten
Geen idee of het blaasontsteking zou kunnen zijn Smyltje.. maar het is inderdaad wel vreemd, zou het even in de gaten houden en als het ook pijn gaat doen dan lijkt het toch wel op een blaasontsteking.. Hoop dat het snel over is meis! Succes met je drukke dag morgen Laurier! Slik gewoon foliumzuur van evasin Stampertje.. bevalt prima! stip met dagen (net als de pil) dus goed te zien of je al genomen hebt.. Ook ik ben de laatste dagen erg moe, slaap hele nachten aan één stuk door (normaal minimaal wel 1x wakker) en rond deze tijd gaat mijn lichtje uit.. manlief vind dat ik wat chaggie ben vandaag, ben ik eigenlijk nooit.. dus waar dit mee te maken heeft??? Slaap lekker allemaal en tot morgen! xx
@ smyltje.. HOop voor je dat het geen blaasontsteking is.. zo te horen niet... meestal doet het echt wel pijn.. maar je kan voor de zekerheid wat cranberry sap drinken.. schijnt te helpen ertegen.. volgens mijn oma.. hahhaa. @dolfijn..baaleh.. raar!! Wie weet.. dat wordt vast heel spannend straks. hahaha.. En bedankt voor de tip.. halen bij een drogist?? WEltruste.. xx
@stampertje; ik heb de foliumzuur van sunwell, heb ik gewoon bij de drogist weg ja. Ik kijk geen gtst, ben ik 10 jaar geleden ongeveer mee gestopt Cool je mama fiets SUPER!! @dolfijn; hmm bakkes da's raar en niet leuk... Dat wordt idd spannend straks ;D Ik duim voor je @smyltje; ik heb niet geklust hoor.... En idd ik sluit me bij de rest aan: zodra het pijn begint te doen kan het wijzen op blaasontsteking en ga dan ff langs de HA. @hier; rustig, het is erg vroeg... Vanmorgen met vriendlief opgestaan en zo ff douche. Mn dagje is druk maar ook wel weer leuk vindt ik Ga ook nog ff bij mn moeder langs denk ik.. @roken; ik heb t rare idee dat vriendlief weer rookt, ik vroeg hem er gister naar en toen zei hij van niet. Maar hij rook naar rook (gister ook bij vrienden geweest en die roken oke en ware dezelfde kleren die hij aan had dus kan kloppen). Maar zn hand rook ook een klein beetje naar rook.... En hij zei; ja heb t wel weer es geprobeert maar vondt t vies, terwijl ik hem wel eens eerder dit had gevraagt en altijd volhardend heeft verteld dat hij sinds 14 jan 2010 nooit weer een sigaret aangeraakt heeft.... Vindt het een beetje jammer Zei ook tegen hem, ook al rook je dat moet je zelf weten maar wil wel dat je dan eerlijk bent. Maar goed als hij echt zou roken zou ik het toch echt wel elke dag aan zn kleren, haren enz ruiken denk ik....... Een fijne dag dames, volgens mij gaat het mooi weer worden!!
Goeie morgen dames! @Stampertje; idd gewoon bij Etos en Kruidvat verkrijgbaar.. als je de grote verpakking haalt ben je voordeliger uit @Laurier; Fijn dat je je drukke dag wel ziet zitten en dat roken van vriendlief Ik zou het niet weten, maar denk inderdaad dat je het meer overal zou ruiken als hij zelf weer echt gerookt had.. Als je blijft twijfelen toch nog maar eens met hem bespreken, misschien dat hij het vervelend vind om het je te vertellen.. of dat er toch echt niets aan de hand is (dat hoop ik natuurlijk voor je!) Veel plezier als je ook nog even langs je mams gaat! @Hier; goed geslapen vannacht alleen vanmorgen vroeg wakker.. Toch nog weer omgedraait en geprobeert te slapen, maar elke 10 min weer wakker.. Dus maar de was in machine gedaan zodat ik die zo kan ophangen, de afwasmachine leeg gehaald en een stuk met de hond gelopen.. Nu nog even op ZP en daarna douchen en hopelijk gewoon een lekker dagje in de tuin (op de ligbedden) Voel me gewoon een beetje vreemd, niet echt uit te leggen.. Tranen zitten weer hoog en buik geeft bepaalde spanning.. hahah nu snap ik dus heel goed waar jullie het elke keer over hebben als je op het wachtbankje zit hahah en hier heb ik naar uit gekeken?? hahaha JA, hier heb ik naar uit gekeken! @Ikke; weer terug in Nederland?? Hoe heb je het gehad? Hopelijk was het een fijne vakantie en heb je heerlijk bij kunnen tanken! Heb je je ei nog gevoeld (en gebruikt?) Ben benieuwd hoe het met je is! KNUF!
goedemorgen, @dolfijn oh meid ik hoop dat je je snel beter voelt!!! @laurier...tja idd maar kijken of ie vanavond ook nog naar rook ruikt?? en vananvond wel klussen he??? @foliumzuur..ik slik foliumzuur van albert heijn. @hier, zo de slaapdienst weer doorgekomen. zometeen moet ik sporten pff geen zin! en daarna hier thuis nog ff poetsen, en om 3 uur moet ik naar zh naar kaakchirurg bah bah maar gelukkg alleen fotos maken haha!!!! @ikke ik had gehoopt dat je al iets gepost had...misschien ook ons kwijt???
nee helaas niet...*baalt* anders ff bij ha testen voor blaasontsteking, kan knap vervelend zijn! s6 oh heb gtst nog niet gezien deze wk pff, ik denk van danny dan hebben ze weer een verhaal, als het van bing is zijn ze uitgeschreven... (lol) spannend dus ik slik centrum materna...ben er tevreden over. liefs nee helaas niet, hebben al bijna een wk niet geklust. me oma slaapt bij ons... donderdag gaat ze weer, maar ja dan heeft het geen zin meer... liefs ikke alweer hier???
goede morgen lady's hier schijnt het zonnetje ook lekker door heerlijk ben alleen wel erg verkouden maar dat gaat wel weer over @ foliumzuur ik heb ze van vsm bij de kruidvat gekocht @ dolfijn hoop dat je je eigen gauw weer beter voelt en geniet lekker van het zonnetje op je ligbed @ sasje succes met poetsen @ laurier werkse voor vanmiddag @ stampertje spannend je nieuwe fiets de mijne komt zaterdag @ smyltje ben het eens met de andere meiden hou het goed in de gaten @ ikke hoe was je vakantie8) we hebben je wel gemist @ hier ga zo even mijn ramen lappen moet ook gebeuren ze zien er niet uit als de zon eropstaat dan nog even stofzuigen en dweilen de vaatwasser staat al aan en zo nog even een wasje aanzetten dus al met al druk druk druk (hihihi) en als dat allemaal gebeurt is dan ga ik lekker even van het zonnetje genieten dus allemaal tot vanmiddag ga nu gauw aan het werk xx