stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb 3 april laatste pil ingenomen en was 6 april ongie net als normaal... Volgens mij was Sasje24 ook een dag later dan normaal als ik het goed heb!

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hmm.. laten we hopen dat ik niet de enige ben met weer zoiets vreemds:$

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @ familievandelaan, welkom!!! mijn vriend wilde al heel lang kindeen maar ik zag dat nog niet zo zitten...toen ik eigenlijk mijn pil op had en nieuwe moest gaan bestellen, toen had ik wat de hek ik kan wel wachten tot aan de zomer, maar ja die paar maanden eerder boeien eigenlijk ook niet meer!! dus vandaar nu al gestopt.

@dolfijn haha ik had altijd op vrijdag mijn laatste pil en werd dan meestal op maandagavond/dinsdagmorgen ongesteld. maar nu de laatste keer dus ook mooi niet haha!! werd het pas heel laat in de middag op woensdag!!! dus daar ook mijn banner op gezet, maar ik denk dat ik wel 2 dgn eerder mijn nod zal hebben hopelijk!!

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah dank je sasje! Fijn dat ik niet de enige ben met weer zoiets vreemds:) Stelt me wel gerust, maar idd daarna wordt het weer even puzzelen voor de juiste NOD, ach dat zien we dan wel weer:p

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Denk dat het zoiezo wel even puzzelen wordt voor NOD omdat je niet weet wat je eigen cylus doet na stoppen met de pil :(.
    Weet wel dat het rond 4 mei heel spannend gaat worden :)

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hahha ja dan zijn we samen een beetje raar!!! laten we dan maar niet hopen dat je ook nog allemaal die rare dingen krijgt wat ik al heb gehad haha!!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja voor ons wel he ikke!!!!! testen zijn in ieder geval al in huis!

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Welke heb jij? Ik moet ze nog halen, maar ben bang als ik ze zo vroeg in huis heb ik te vroeg ga testen :)
    Hoor goede verhalen over kv2v5, denk dat ik die ga halen

9. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Hey,

Ik ben een dag eerder gestopt met de pil dan normaal, normaal stopte ik op donderdag en werd ik maandag ongesteld, nu was ik woensdag me laatste pil en werd ik zondag ongesteld, dus is in principe normaal gebleven...

Ik heb ook de ovulatietesten van kruidvat gehaald, we weten alleen niet of we ze gaan gebruiken al, maar denk het wel aangezien ik zo'n nieuwsgierig aagje ben :p

wij hebben er ook wel lang over gehad en eindelijk eens de knoop doorgehakt. Hoop voor ons allemaal dat het snel 'raak' mag zijn

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @ ikke ik heb clearblue gehaald, omdat ik deze mooi met de boodschappen mee kon nemen ( vond het eigenlijk toch niet zon fijn idee om testen te halen..wat als iemand me ziet ofzo haha) dus en ik doe de boodschappen bij ahxl en daar is zelfscan dus je kunt boodschappen meteen in tas laden haha! maar ik ben diezelfde middag nog naar dorp verder gereden naar kruidvat voor 2 voor 5 euro! en daar heb ik er 1tje voor gebruikt gisteren omdat ik zon vage klachten had!oh en ik heb zoiets voor 2.50 makt het toch niet uit haha!! ik heb wel zoiets ik heb mijn nod rond 4 mei, als ik dan niet ongesteld ben test ik wel wer meteen haha

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ik ben benieuwd hoelang ik kan wachten hihi ben wel erg nieuwsgierig, terwijl ik er al bijna vanuit ga dat het toch niet raak is de 1e keer! pff duurt nog zo lang he?!

Klachten van ontpillen zijn wel minder geworden bij mij! Heb alleen sinds gister dat ik m'n eierstokken steeds voel.. Vaag allemaal hoor

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    huh?? wat voel je dan haha???? ja duurt idd allemaal wel erg lang!! maar ja het leven gaat ook door!!!!

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    haha beetje drukkend gevoel en soms steekjes.. weet niet hoe ik het anders uit moet leggen haha wat een gedoe zeg!

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
  15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Bij ons heeft het wel even geduurd. Wisten allebei wel dat we kinderen wilden, maar mijn vriend was er nog niet klaar voor. Hebben ook al nodige meegemaakt in onze relatie, maar sinds ruim een jaar gaat het super en toen vond hij ook dat we het dit jaar wel konden gaan proberen. Toen was ik niet meer te houden en ben snel met de pil gestopt. :D Hij was het er wel mee eens hoor, maar hij wilde dan nog een maand of twee wachten met het echte klussen. Gelukkig klust ie te graag en dus zijn we meteen na het stoppen met de pil (4 weken terug) begonnen. :) Nu afwachten dus.

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @Bibi26; Ja voor jou begint het nu wel echt al spannend te worden he?!

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Ikke; ja, inderdaad :) Dag 23 dus als donderdag mijn ongi niet komt wordt het echt spannend. Dan heb ik óf een lange cyclus óf het is raak. Heb mezelf gegeven tot dag 35 ongeveer. Mocht ik dan nog niet ongi zijn ga ik testen. Heb sinds vanmiddag ook pijn links in mijn onderbuik. Niet heel erg, gewoon lichte kramp. En ja, dan ga je toch denken 'zou het...' Maar ja, moet mezelf niet gek maken en ervan uitgaan dat mijn ongi wel gewoon zal komen. ;)

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    dag 35????? Ga je dat volhouden? hihi denk niet dat ik dat zou kunnen hoor!
    Denk idd dat je nu bij alles wat je voelt gaat denken of het dan niet toch zo zal zijn..... Ik hoop het voor je ik ga voor je duimen!!

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Bibi; heel goed dat je nuchter blijft.. maar toch hoop ik voor je dat het in één keer raak is! Het is je gegunt meis en we wachten met je af...

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh knap hoor als je zolang kunt wachten!!! ik zou dat al absoluut niet kunnen hahha!! ik kan ook heel slecht tegen verrassingen dus misschien dat dat er ook mee te maken heeft haha

Deel Deze Pagina