Hahaha heb jij daar geen verstand van ????? Je kunt een mapje op de pc aanmaken en daar en wachtwoord op zetten, dan kan niemand het zomaar zien omdat het wachtwoord eerst ingevoerd moet worden om de inhoud te kunnen bekijken Ik snap dat het moeilijk te bevatten is, geniet ervan!!
NOD: 17 juni: Citta(ronde 2, 2e kindje, 29 jaar) 22 juni: Bibi26 ( ronde 3, 1e kindje, 25 jaar) 23 juni: Marleen84 (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 23 juni: Mariska (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 24 juni: Ikke85 (Ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje, 18 jaar) 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25jaar) 28 juni: Robijntje1982 (ronde 3, 1ste kindje, 27 jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 01 Juli: Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 11 juli: Maregmo (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 17 juli. Citta (ronde 3,2e kindje,29 jaar) Eisprong: 08 juni: Bibi26 09 juni: Marleen84 10 juni: Mariska 11 juni: Ikke85 13 juni: Ceandraa 14 juni: Robijntje1982 15 juni: Dolfijn1982 16 juni: Laurier 17 juni: Biancje 27 juni: Sasje24 27 juni: Maregmo 04 juli: Twinklestar
Goeie morgen dames! Ik ben er een avondje niet en jah hoor.. er schijnt roze te zijn Gefeliciteerd Mariska! Kan me goed voorstellen dat je het nog niet kan bevatten en dat je 3mnd je mond dicht houden wel heel lang vind Maar wat een super nieuws!! Lekker snel! Hoop dat je je wat beter voelt Sasje en bent bijgekomen van het opknappen van de auto.. nu inderdaad maar hopen dat het voor een goed doel was.. Ben benieuwd en duim voor je! Hoe voel jij je vandaag Laurier? Wil het allemaal nog een beetje lukken?? Zal wel stil zijn in huis nu, zonder dat gemekker.. Ze zijn inderdaad onvervangbaar.. Groot gelijk dat je zusje nog gewoon naar buiten laat gaan, ik vind ook dat ze gewoon lekker hun gang moeten kunnen gaan.. Succes meis en ik hoop dat je je redelijk voelt.. Vreemd dat je nu volledig ongi lijkt te worden Bibi, maar kan me voorstellen dat je met ZP niet echt afstand kan nemen van zwanger worden.. en je dus meer afstand zal moeten nemen.. Hou je ons wel op de hoogte als er wel wat mocht zijn?? We zijn er hoe dan ook voor je meis! Balen voor de dames die weer ongi zijn geworden; heel veel geluk in de volgende ronde! Want er moet toch een keer meer roze op de lijst gaan verschijnen! Hier; buik blijf vervelend en nu ook nog eens het gevoel van een band op mijn rug die pijnlijk is (lage rugpijn maar dan net even anders ) Verder vanmorgen echt even lekker uitgeslapen.. Was gister pissig op paps; koffiedrinken kon weer niet doorgaan.. Hij zat vast op zijn werk en kon niet weg omdat er nog een grote aanrijding was gebeurd.. Dit deed me erg denken aan vroeger (toen kwam dat ook regelmatig voor) en dat voelde echt even heel vervelend!!:x Stiefmams probeerde het nog goed te praten met van; "dan komen jullie toch later een wijntje halen?? Alleen het mag niet te laat worden want ik moet morgen weer werken".. daar had ik dus niets aan, nu nog maar een keer voor vanavond afgesproken, dan is paps vrij dus kan er, hopelijk, niets tussen komen.. Dus gisteravond maar even verwoed 3D kaarten zitten maken.. haha gelukkig geeft dat wel echt resultaat! Vandaag rustig dagje.. helaas zonder zon het is hier zo bewolkt als het maar kan.. Toch een fijne dag allemaal! xx
NOD: 23 juni: Marleen84 (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 23 juni: Mariska (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 24 juni: Ikke85 (Ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje, 18 jaar) 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25jaar) 28 juni: Robijntje1982 (ronde 3, 1ste kindje, 27 jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 01 Juli: Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 11 juli: Maregmo (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 17 juli: Citta (ronde 2, 2e kindje, 29 jaar) ?? : Bibi 26 (cylus van slag...1e kindje, ronde 4) Eisprong: 09 juni: Marleen84 10 juni: Mariska 11 juni: Ikke85 13 juni: Ceandraa 14 juni: Robijntje1982 15 juni: Dolfijn1982 16 juni: Laurier 17 juni: Biancje 27 juni: Sasje24 27 juni: Maregmo 03 juli: Citta 04 juli: Twinklestar Even het lijstje helemaal compleet gemaakt, want in de laatste mistte ik ineens weer de vraagtekens van Bibi.. haha wat een puinhoop wordt er van gemaakt dames! Hopelijk klopt ie nou weer helemaal! Heb je nog even gewoon op de lijst laten staan Mariska.. als je op zwanger wilt mag je jezelf even in roze onderaan de lijst zetten met de vermoedelijke bevaldatum.. haha dan eindelijk roze
gefeliciteerd mariska laurier dieren zijn onvervangbaar... idd somber weer hoop dat je niet ongi word !
Goede morgen dolfijn en ilse. @dolfijn; ja de lijst was een rommeltje, ik snapte er ook niks van Het gaat redleijk oke vandaag, voel me echt shit.... Hmm vervelend die pijn joh, maar hoop dat het voor iets moois is Kan me voorstellen dat je wat pissig was, shit dat je dat zo aan vroeger deed denken, kan me voorstellen dat het niet leuk voelde *knuff*
Hey dames, @ Mariska; Gefeliciteerd!!!! Eindelijk wat roze hier! Anders doe je nog even een testje van KV 2voor5? @ Char; Wij zijn 2 weken naar Tunesie geweest en welkom hier Even geen tijd om op iedereen te reageren... Hier gister met het klussen, toen vriendlief in mij kwam een hele felle steek links onderin m'n buik was echt gevoelig daarna. Nu geen last meer van.... Slecht geslapen vannacht, heb echt last van hooikoorst dus steeds een verstopte neus en niezen , zo eerst maar weer pillen halen 8) Nou dames fijne dag allemaal!!!!
@ mariska gefeliciteerd meid eindelijk roze @ hier de boodschappen zijn weer binnen wat een gedoe zeg maar ja ben nu wel voor de hele week klaar @ sasje en is het wat geworden met de auto jullie gingen vandaag toch voor een nieuwe kijken @ dolfijn wat vervelend hoop dat je gauw opknapt
@Mariska; gewoon lekker genieten en je kunt die 2voor5 van kruidvat nog doen @twinklestar; lekker dat je die weer binnen hebt! Ik vint t ook altijd zoon gedoe maar dan ben je dr wel vanaf ja... @sasje; hoe staat het met de nieuwe auto kijken idd?
wat is het rustig hier vandaag stilte voor de storm (hihihi) kan hier vandaag niet buiten zitten het heeft hier zelfs al geregend nu wel weer droog maar erg veel wind jeh morgen lekker mijn nieuwe fiets halen
NOD: 23 juni: Marleen84 (ronde 3, 1e kindje, 26 jaar) 23 juni: Mariska (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 24 juni: Ikke85 (Ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 26 juni: Ceandraa (ronde 3 , 1e kindje, 18 jaar) 28 juni: Ilse85 (ronde 4, 2e kindje, 25jaar) 28 juni: Robijntje1982 (ronde 3, 1ste kindje, 27 jaar) 29 juni: Dolfijn1982 (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 30 juni: Laurier (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 01 Juli: Biancje ( ronde 3, 1e kindje,30 jaar) 11 juli: Sasje24 ( ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 11 juli: Maregmo (ronde 2, 1e kindje, 24 jaar) 13 juli: Smyltje OD (wachten op cyclus, 1e kindje, 25 jaar) 17 juli: Twinklestar (ronde 2, 1e kindje, 28 jaar) 17 juli: Citta (ronde 2, 2e kindje, 29 jaar) ?? : Bibi 26 (cylus van slag...1e kindje, ronde 4) Eisprong: 09 juni: Marleen84 10 juni: Mariska 11 juni: Ikke85 13 juni: Ceandraa 14 juni: Robijntje1982 15 juni: Dolfijn1982 16 juni: Laurier 17 juni: Biancje 27 juni: Sasje24 27 juni: Maregmo 03 juli: Citta 04 juli: Twinklestar
hallo dames, hier ben ik dan eindelij hahaha! fijn dat jullie allemaal zo benieuwd zijn! maar we hebben hem GEKOCHT!!!!! ik ben helemaal happy!!!! onze gezinsauto haha!! nou nu de kleine nog!!!!! @mariska gefeliciteerd hoord...normaal gesproken als clearblue postitief is, dan klopt dit meestal ook geloof ik want die heeft juist meer hcg nodig!!!! maar ja zo even vroeg zijn..6 dgn voor je nod.... @laurier vanuit hier een dikke knuffel!! @dolfijn, ik hoop dt vanavon wel door kan gaan!!!!
hallo dames! gefeliciteerd Mariska!! @ iedereen. ik denk dat ik de komende tijd even wat minder ga posten hier. ik zit gewoon niet zo lekker in mn vel doordat alles hier met mn lijf niet zo lekker gaat. ik maak me er erg zorgen om. mn blaas wordt ook niet echt beter en heb nog steeds geen ongi. misschien is het beter om even wat afstand te nemen. zo nu en dan zal ik gerust nog wat plaatsen, omdat ik veel te nieuwsgierig ben wie er Mariska gaan volgen! xx smyltje
sterkte met je blaas smyltje... vervelend voor je! Ook dus nog geen ongi... pff naar hoor. hoop dat je snel weer beter in je vel zit meid! s6 en sterkte
Gefeliciteerd Mariska Da's super nieuws!!!! Ik snap dat je nog onzeker bent hoor en dat je het niet kunt geloven toen ik zwanger werd van mijn dochtertje had ik 5 testen gedaan omdat ik het ook niet geloofde en dat er oo zo vaag streepje te voorschijn kwam en tot slot naar de appotheek gegaan met de test om te vragen of ik zwanger was en ze zei gewoon ja hoor mevr en ik zei nog dood leuk geef mijj maar nog 1 hhihihihihihihi meid geniet er heerlijk van zwanger is zwanger hoor gr Citta
ja tis zeker rustig, heb ik eens de tijd... het regent hier ook telkens...kwam net nat terug van de bieb... wou een ovu test doen omdat ik niet weet of ik nou maandag me ei heb gehad...kan ik niet plassen! hoop dat je nieuwe fiets bevalt!
@sasje; leuk dat jullie de auto gekocht hebben joh, nu de kleine en het is compleet!!! @smyltje; heel erg veel succes met je baas en met wat afstand doen van hier....! Ik hoop dat het snel beter met je gaat.