@smyltje...dus er is nog niks uitgekomen? je moest vanmorgen toch naar de ha??? @hier ik heb de auto nog niet...we moeten ng een weekje wachten!!
@ Sasje; leuk een nieuwe auto!!! Welke is het geworden? Ook hier de hele tijd regen heb vanaf vanmiddag hoofdpijn Heb nu lekker succadelappen opstaan en dan na het eten naar vrienden van ons! @ Smyltje; heel veel succes meis, hoop het het snel weer wat beter gaat en dat je weer snel lekker in je vel zit! *KNUF*
Sta ik lekker te koken, wordt ik me daar toch een partijtje vreselijk misselijk.......... Tot kots neigingen toe Heb spontaan geen zin in eten meer
hey dames, @Sasje; super dat het gelukt is! Nu die kleine smurf nog om de auto te vullen @Laurier; vervelend dat je je zo beroerd voelt ineens, hoop dat het een goed voorteken is! @Smyltje; afstand nemen is soms hetgene dat het beste helpt.. hoop zeker nog wel af en toe iets van je te lezen.. en hoop dat je snel beter in je vel zit.. Hele dikke KNUF! @Mariska; Hopelijk heb je snel genoeg duidelijkheid voor jezelf dat je kan gaan genieten.. vind het echt nogsteeds super voor je! @Ikke; Neem je tijd om weer tussen ons gekwebbel te komen hahah je hoeft ook niet overal op te reageren hoor.. @Hier; buik lijkt wat rustiger vandaag, al moet ik zeggen dat het eten nu niet heel veel goeds doet op dit moment.. Voor zover ik nu weet gaat vanavond dan echt gewoon door.. hahah we zullen zien.. Fijne avond allemaal en tot later! xx
@Mariska: Gefeliciteerd! Wat fijn, en nu genieten hoor. En zeker niet onzeker blijven! @Ikke: Wat klinkt dat lekker zeg, Tunesië. Ben zelf nog nooit verder geweest dan ons eigen regenachtige kikkerlandje. @Sasje: Fijn dat jullie in iedergeval al de goede auto hebben gevonden, nu het kindje nog... Hoop dat het overgeven iets goeds aangeeft. @Smyltje: Dikke Knuffel van mij. Hoop dat het gauw weer beter met je gaat. @Laurier: Voor jou hoop ik dat de misselijkheid ook een goed voorteken is, dan is het gelijk makkelijker te verdragen. @ hier: De pijn in mijn rug en buik wordt echt met de dag erger. Na een dag werken zit ik nu echt uitgeteld op de bank. Alweer! Ben op dit moment bijna geneigd om weer aan de pil te beginnen. De vorige keer heb ik tot de volgende ongesteldheid zo'n pijn gehad. Moet heaas dan nog twee weken doorzetten. Vannacht slaapt Aaliyah bij opa en oma, dus kan ik even rustig bijkomen. Morgen een verjaardag in het zuiden van het land. 2 uur rijden in de auto, dus ik met wel een beetje fit zijn voor morgen. Manlief is een lekker biefstukje aan het bakken om mij te verwennen. Dat is dan wel weer superlief! Fijne avond allemaal!
@ smyltje jammer dat je even afstand neemt maar begrijp het wel succes meid en hoop dat je je gauw beter voelt @ sasje gefeliciteerd met jullie nieuwe auto nu de kleine spruit nog dan is het compleet @ dolfijn fijn dat je buik vandaag wat rustiger is hoop dat het zo blijft @ laurier misschien is het wel een voorbode op iets moois hoop het voor je @ ilse bedankt was al een poosje toe aan een nieuwe fiets @ char hoop dat je je snel beter voelt
allemaal een hele fijne avond en weltrusten voor straks ik ga lekker even op de bank hangen en lekker tv kijken en dan lekker mijn bedje in tot morgen allemaal xx twinklestar
Hallo dames, hoe gaat het met jullie? Hier even snel een bericht, onverwachts moeten wij even oppassen vanavond Misselijkheid is erg nog steeds, geen braakneigingen meer gelukkig. Gister had ik pijn rechts onderin mn buik en nu zit t links onderin en weer gerommel rondom mn navel. Ben er maar niet over dames, vorige maand had ik ook een enorme lijst met kwaaltjes en toen was ik ook niet zwanger Al voelt t nu wel anders moet ik zeggen, kan niet echt uitleggen hoe..... Maarja mn lichaam kan me goed voor de gek houden dus durf nog niet echt te hopen........ Aan de ene kant wil ik wel een testje doen, met een cyclus van 28 dagen kan dat morgen al maarja mn cyclus telde 37 dagen vorige maand dus weet niet zo goed wat te doen nu.....
@char, nee hoor..moet nog mijn eisprong hebben dus dat overgeven heeft nog niks te betekenen hahaha!!! @ja de kleine zou erg fijn als deze snel komt...maar ja als we dat eens voor het zeggen hadden he.. @hier net bij een vriendin geweest, zij is 34 wkn zwanger..en ze blijft maar doorvragen haha..whHAH hoe moeilijk om niks te zegen zeg pff.. ik ga nog even mijn afleveringen kijken van atwt..en daarna naar bedje! allemaal een fijne avond! @ikke heb jij ook alles opgenomen of alles gemist???
@laurier...mocht je nog kruidvat hebben liggen , dan waagde ik een poging...is toch maar 2.50 dus dat overleef je ook nog wel haha!!! en zoals mariska die heeft zelfs pas over 6 dgn iegenlijk haar nod....
Ja dat is zo sasje die kosten eigenlijk niks.... Ja dat weet ik, maarja als ik mn cyclus van 37 dagen bereken dan kan ik pas over 10 dagen testen zegt mn banner...... Dus daarom twijvel ik.. En tsja ben weer bang voor een nega test
Hallo allemaal... Zo weekend!! .. Mariska wat super leuk... gefeliciteerd!! @ Twinkelstar: veel plezier met je nieuwe fiets morgen, ik ben helemaal heppie ... krijg wel veel vragen over mijn fiets.. lijkt wel op een mama fiets ahahaha... @ Sasje, gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe 'gezins' auto... een bmw nogwel.. toemaar @ Smyltje wat ontzettend baaleh voor je, veel sterkte en hoop dat het in alle rust het goed met je gaat... Ook zag ik veel misselijkheid en niet helemaal lekker zijn voorbij komen, allemaal beterschap en hoop dat jullie snel opknappen, of dat het een voorbode is...!! Voor degene die voetbal gaan kijken morgen, veel plezier.. HUP HOLLAND!!! Weltruste en fijne avond... Liefs
maansteeen???? wat is dat??? goedemorgen btw. haha! @laurier, dat snap ik dat het een hele teleursstelling zal zijn. en het is natuurlijk ook vroeg om te testen, maar volgens mij is het toch ook zo, dat mocht je daadwerkelijk deze klachten hebben omdat je zwanger zult zijn, dan maak je dus ook al vroeg hcg aan toch???? of zit ik er nu helemaal langs??? maa rik zal denk ik wel gewoon testen, zeker omdat je nu nog wel twijfeld..... @hier, ik moet dadelijk gaan werken tot 4 uur...dus veel zal ik niet online zijn vandaag..en dan moet ik eerst vriendlief maar eens gaan zoeken waar die straks uithangt haha!! allemaal een hele fijne dag!!!