stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Laurier; ik heb heel veel dezelfde klachten als jij... Ook een opgezette buik, hele gevoelige borsten en tepels, hoofdpijn en moe, steeds steekjes in onderbuik!!! Hoop voor ons dat het deze ronde goede tekens zijn!!! Hier is vriendlief er alweer helemaal zeker van dat het raak is... Ik hoop zó dat hij gelijk heeft deze keer :)

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Jeetje Ikke, Laurier en Char... spannend... allemaal verschijnseltjes.... Nou wie weet.. zal heel hard duimen voor jullie...

@ dolfijn: hoop dat je buik al wat rustiger is.. maar idd wel lief dat hij de moeite neemt.... Ik woon nu 2jaar samen met mijn man...maar mijn schoonmoeder kan dus heel goed koken, ik nodig hun bijna nooit uit voor het eten..bang dat ik het verpruts ahahha.. en als ze komen eten een pan macaroni ofzo...hahhaha

Vanmiddag voetbal gekeken bij mijn ouders en ook nog blijven eten... voetbal was niet super maar we zijn door...YEAH!!!

Nou wij gaan zo lekker het bedje in...

owja Twinkelstar, al rondje gefietst??? en bevalt ie??

Weltruste allemaal...
    Liefs

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen Lady's,

Hoe is het met iedereen? Zijn alle kwaaltjes nog aanwezig bij Ikke, Laurier en Char? Hoop dat het een goed teken mag zijn!
    Hier is buik wel wat rustiger dus we hebben het eten een plekje gegeven :p het was niet heel ingewikkeld wat hij had gekookt (vlindermacaroni in kaassaus) maar ach, hij deed zijn best..
    Vanmorgen vroeg op om de kids wakker te maken, die wouden manlief vaderdag ontbijt op bed brengen.. hahah slecht wakker te krijgen natuurlijk ;) maar goed, uiteindelijk heeft manlief toch ontbijt op bed gehad. Altijd leuk om te zien hoe de kids dat doen :)
    Laten we hopen dat we zelf snel kleine krummels hebben waardoor vaderdag een andere intensie krijgt..

Vandaag dus naar de old-timers, hopen dat het droog wordt.. nu mot regen dus daar zullen we best nat van worden :(
    Fijne dag allemaal! xx

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Goedemorgen meiden,
    Ik ben er al vroeg uit en wacht tot het deeg van mij bolletjes uitgerezen is. Dan kunnen ze de oven in. Manlief en dochter slapen nog heerlijk. Zijn allebij moe van de verjaardag gisteren.

@dolfijn: Hij heeft inderdaad zijn best gedaan, jammer alleen dat het steeds mislukt. Maar met een pak van Knorr, honig of iets anders kan er toch weinig mislukken zou je zeggen?
    Ach en sommige mannen eren het nooit. Die blijven ervan overtuigd dat als je 1 ei 4 minuten moet koken, je 3 eieren dus 12 minuten moet koken. Misschien de vollgende keer voorstellen om pizza af te halen, om hem alle moeite te besparen.
    @Ikke en Laurier. Ik duim voor jullie!

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha Char, dat is inderdaad wel een goeie ;) maar idd je zou zeggen dat er weinig kan mislukken als alles uit een pakje komt; maar hij krijgt het dus voor elkaar! Ach, borden leeg gegeten (met minder er op als normaal) en thuis nog een broodje en we komen er wel weer door..

Hoe staat het met de bolletjes? ondertussen lekker aan het eten? en hoe is het met de klachten? Hoop dat alles lukt; eet smakelijk in elk geval!

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Goeie morgen meiden! Hoe is het met iedereen? Veel kwaaltjes lees ik? Spannend! Zal voor jullie duimen. :)

Hier blijft het onduidelijk. :( Ongi (als het dat was) alweer voorbij terwijl vandaag eigenlijk dag 28 is. :( Snap er niks van. Van de week toch even testen denk ik, voor de zekerheid en zodat ik weet of het nu echt mijn ongi was of niet.

Allemaal een fijne dag vandaag!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff hier een dikke kater!! te diep in het glaasje gekeken gisteren!! voel ik me slecht dan!!
    ik ga ook ff op niemand reageren daar voel ik me te beroerd voor...

8. laurier

laurier Niet meer actief

Goede morgen dames!

@sasje; o oohw, succes met je kater!!

@bibi; ook onzekerheid bij jou :( Idd even testen voor de zekerheid misschien..

@dolfijn; hij heeft idd zn best gedaan :) Ik hoop dat t weer beter wordt bij jullie voor de oldtimers dag, leuk is zoiets!!

@char; hoe is het geworden met de bolletjes??

@ikke; zo shit he die onzekerheid!! Jij kan al over 5 dagen testen zie ik, mazzelaar ;) Ik duim echt voor je!!!!

@hier; alles is rustig, vriendlief is helaas aan het werk :( Vanmorgen weer hoodpijn en last van mn buik... Echt tussen mn navel en schaamstreek heb ik steekjes en krampjes, ik denk dat ik ongi ga worden :( Net dacht ik het bloed van ongi in mn onderbroek te voelen, snel naar de wc, bleek dat t alleen erg veel witachtig vocht was :(
    Ik zei vanmorgen tegen vriendlief dat ik dacht dat ik ongi ging worden, hij best sneu....... :(

Een fijne vaderdag allemaal, gaan jullie nog naar papa(s)??
    xxx

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    even snel een klein berichtje.
    hier gaat het nog steeds niet echt heel lekker. heb inmiddels cranbarry pillen gehaald. als het morgen niet beter is, ga ik weer naar de HA.
    volgens FF ben ik nu vruchtbaar!! geen idee waar ze dat uit opmaken, maar toch vanavond ff klussen. heb natuurlijk al maanden geen ongi gehad(dus geen idee of het klopt), maar we kunnen het altijd proberen.

10. laurier

laurier Niet meer actief

Balen joh smyltje dat je je nog steeds niet goed voelt, veel beterschap en ik hoop dat de cranberry pillen helpen! Klussen kan nooit kwaad :)

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Oh Mieden de dbolletjes waren heerlijk. We hebben sinds kort een oven (eerst een combi-magnetron die het niet goed meer deed). Ik bak me dus suf. Boterkoek, cake, muffins, lasagna en brood. Iedere dag probeer ik iets uit de oven te halen en ....op te eten.
    Over een paar maanden zie ik er in elk geval uit alsof ik 6 maanden zwanger ben!!! Nu dus bolletjes van een pak broodmix van koopmans. Dus geen hoogstaand iets hoor, maar wel heel erg lekker.
    De buikpijn is weer op komen zetten en ik was nog wel van plan om nu eindelijk eens te gaan klussen op zolder. (echt klussen, bedoel ik hoor). Onze slaapkamer moet daar komen en Aaliyah krijgt dan onze slaapkamer. Dan kan haar slaapkamer weer vrijkomen voor haar brusje. En als ik wel zwanger ben dan kan ik niet meer zwaar tillen en verven. Dus we moeten nu echt haast gaan maken! Het is een flinke verbouwing. Muren slopen en weer opbouwen. Laminaat leggen, verven en dan op onze slaapkamer een moie meidenkamer maken. Pfff, zie er vandaag tegenop, maar aangezien manlief in een winkel werkt en dus ook vaak in de weekeinden moet werken moeten we het echt hebben van de zondagen.
    @Sasje: succes met je kater! (ze zeggen dat je dan met het zelfde moet beginnen als waar je gisteravond mee geeindigd bent, dus hup aan het bier!hihi)
    @smyltje: Hoop dat die pillen een beetje helpen en anders idd even de huisarts opzoeken. Hoop dat je je snel beter voelt
    @laurier: Hoop dat het niet een ongesteldheid is die je voelt aankomen, maar een innesteling. Blijf flink duimen hier voor je.
    @Dolfijn: Is samen koken niet veel gezelliger? Misschien kun je de volgende keer voorstellen om samen de keuken in te duiken met een wijntje. Geeft vaak nog goede gesprekken ook terwijl de lekkerste maaltijden worden bereid. En hebben jullie iets lekker te eten.

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sorry, zie nu pas dat ik weer enorm heb zitten typen. Ach, hebben julie weer wat om te lezen...

13. laurier

laurier Niet meer actief

#3493 laurier, 20 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2010
    Whahaha da's toch niet erg char, kijk mijn verhalen soms :D
    Leuk he al dat bakken, daar houdt ik ook van ;)
    Hmm vervelend steeds die buikpijn...! Beterschap ermee en hoop dat t klussen op zolder nog wat wordt :)

Bedenk me nog ff iets heel stoms, gister waren vriendlief en ik in de winkel. Ik zag de sardientjes in blik en wou ze zzzoooooo graag, heb t niet gedaan omdat ik die volgens mij niet luk maar heb en de hele avond nog aan gedacht. Ik stond bijna te watertanden in de supermarkt :$

Ik ga even met de hond wandelen, hoop dat mn buikpijn snel wat over gaat :(

14. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    hey iedereen.

hoe is het vandaag???

@char, oh je heb lekker heerlijk ontbeten
    het wat maakt het uit dat je van die leuke lange verhalen hier neer zet, is toch gezelli......:D:D
    hopelijk ook roze....

@laurier, hoop het idd dat het snel weg gaat......
    maar misschien nu wel roze...

@ikke, waarom probeer je nu niet al te testen
    heb ik ook gedaan
    ik weet je eigenlijk moet wachten tot je nod,
    maar ja, testen kan toch geen kwaad....

@smyl, heel veel sterkte als je morgen naar de HA gaat...
    en natuurlijk heeel veeeel klusplezier:D

@dolfijn, veel pleizer bij de oldtimers. leuk hoor
    hoop voor je dat het droog blijft!!!

@sasje, heel veel sterkte met ej kater:$:$:D

@bibi, succes met het testen! hoop op goed nieuws

@voetbal,, was niet echt een bijzondere wedstrijd
    wel blij dat we hebben gewonnen!!!!

@hier, vandaag ga ik het wel al aan me ouders vertellen:$:$
    voor de rest vertel ik het aan niemand!!! en schoonouders natuurlijk..
    maar tis best moeilijk om je mond te kunnen houden
    vooral tegen je beste vrienden......
    oh het is zo spannend......

iedereen een fijne vaderdag...

knuf voor iedereen....

15. laurier

laurier Niet meer actief

Hoi Mariska, is het niet eens tijd om je banner dan ook te gaan veranderen.................??
    ;) :D

16. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    gedaan....:D:D:D

17. laurier

laurier Niet meer actief

Ik zie het, woehoeeeee gefeliciteerd Mariska :)
    Dan vertellen jullie het ook vroeg, ik zou het ook niet stil kunnen houden hoor... Fijne dag! Hoe gaan jullie het vertellen eigenlijk??
    xxx

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Mariska; meid, ik zie het nu pas! :) Gefeliciteerd!!! Wat leuk dat je het goede nieuws al gaat vertellen! Ik hoop op een fijne zwangerschap voor je. :)

19. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    geen idee
    leuk vaderdag kadotje??? hahaha....

we vertellen ook alleen tegen de ouders. meer niet
    vrienden en zo pas na drie maanden....

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemiddag allemaal...
    Zoo heerlijk uitgeslapen vandaag... daarna alweer huis ff aan kant gemaakt...

@Dolfijn veel plz bij de oldtimers.. hoop dat het droog is voor je...
    @ Char.. wat een heerlijk ontbijt... wij zaten hier aan saai broodje en cornflakes... :s.. hahaha.
    Sterkte met je buik...

@ alle meiden met kwaaltje en bijna in de testzone..ben echt zoooo benieuwd...hoop het echt voor jullie!!!

@Mariska... wat leuk zeg dat jullie het gaan vertellen.. spannend!!! Veel plezier.... :D...

@Sasje... sterkte met je kater!!!

Fijne dag allemaal...
    Liefs...

Deel Deze Pagina