stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    geef niks, dank je bibi

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Laurier; ja ik kan al over 5 dagen testen ja ben benieuwd!

@ Mariska; mijn vriend wil het liefst ook al dat ik nu al test, maar ik heb het gevoel dat het toch weer niet raak is deze keer, ondanks alle kwaaltjes.... Moeilijk hoor! :(

@ Dolfijn; Veel plezier bij de oldtimers, als je net zo'n weer hebt als het hier is heb je het in ieder geval droog...

@ Sasje; Heel veel succes met de kater!!! Ik heb daar ook altijd zo erg last van :)

@ Bibi; kan het bij jou dan niet een innesteling zijn geweest dat je die bloeding hebt gehad? Weet je al wanneer je gaat testen? Ik duim voor je meis!!!!

@ Vaderdag; doen we dit keer niet, schoonouders vieren van de week ook hun trouwdag dus gaan we allemaal die dag bij hun eten. En mijn vader is al bijna 10 jaar overleden dus helaas...

Hier vanmorgen belachelijk lang geslapen! Ik werd pas om 12.00uur wakker :$:$ Ben ook echt zó moe steeds en wéér hoofdpijn, maar kan nu goed komen omdat ik te lang heb geslapen :).
    Ook hier nog steeds steekjes in m'n onderbuik. Maar zoals ik al zei is mijn gevoel weer niet goed deze maand. Maarja we zullen zien!
    Net klaar met strijken en het huis is weer aan kant.
    Nu lekker op de bank hangen, heb nu alweer het gevoel dat ik zo kan slapen....
    Morgen weer werken :x wat gaat dat toch snel 3 weken vakantie......

Fijne dag meiden!!!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hallo allemaal,

nou ik ben weer wat aanspreekbaar pff...hb pas 3 glazen thee gedronken op e hel dag..... helaas geen biertjes voor mij..waren wijntjes!!! en daar moet ik echt niet aan denken om weer te moeten gaan drinken zeg!!!

sorry maar ik heb wel bijgelezen, maar weet niet meer wat eigenlijk hahah!!!

voor sommige is het in ieder geval erg spannend aan het worden!!!!

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey dames,

Allemaal wel een bezige dag gehad geloof ik.. spannend bij een heleboel zeg! Allemaal nog even geduld en dan aan het testen! en hopen op heel veel roze!
    Fijn dat je kater wat gezakt is Sasje.. geloof dat je het wel even hebt gehad voor voorlopig:p
    Hoe reageerden de ouders Mariska? Ben benieuwd! Leuke banner trouwens!
    Tja je moet weer aan de bak Ikke, hoop dat je weer een beetje snel in het ritme zit meis! Succes ermee!
    Hoe is het nu Bibi? zie dat je even geen banner hebt maar het even laat voor wat het is.. hoop dat dat een beetje lukt en dat je snel weer een duidelijke cyclus hebt!
    En tot slot: vind het altijd gezellig hoor Char.. haha lekker verhalen lezen! Fijn dat je broodjes gesmaakt hebben meis!

Hier gezellige dag gehad, niet helemaal droog maar het was te doen.. Veel mooie auto's gezien en manlief is weer helemaal in zijn sas:) Verder hebben de kids zich ook prima vermaakt (er was ook kermis) dus al met al wel ontspannen weekend gehad.
    Nu nog even lui op de bank, en hopelijk vannacht weer lekker slapen..
    Fijne avond nog meiden! xx

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Zooo alweer zondagavond wat gaat het weekend toch altijd rap!!!

@ Dolfijn: mooi dat je zo'n gezellig weekend hebt gehad...!!!
    En je man ook minder pijn?

Ik heb vandaag uitgerekend hoe het zit met mijn ongi en wanneer precies stoppen met de pil... Nu we er straks voor gaan wil ik niet met mijn pil rommelen door de pil door te slikken in de vakantie...
    Nu blijkt dat ik precies een week in de vakantie ongi moet worden.. Dus met manlief erover gehad.. We kunnen ook nu nog 1strip slikken.. (moet volgende week ongi worden) en beginnen met foliumzuur dan stop ik begin augustus met de pil... als ik redelijk normaal cyclus heb is het in de vakantie spannend of ik wel of niet ongi wordt!!! Of ik wordt na nog een strip slikken dan ongi in de vakantie en stoppen daarna met de pil...

Snappen jullie het nog,??hahha..

Want mocht het in 1x raak zijn (waar ik niet vanuit ga) ben ik volgens mij dan toch maar net een 2 weekjes zwanger..en als ik lees op internet heb je meestal dan toch nog niet echt lasst van misselijkheid...

En als ik dan toch midden in de vakantie ongi wordt dan maar een spannende week toch??/hahaha..

Mijn man weet al waar ik voor ga :D en wil dat hij hier natuurlijk ook wat over te zeggen heeft... dus we gaan het er vanavond nog een keer over hebben....:D..

Spannend..

Sorry voor mijn lange verhaal...
    Liefs

6. laurier

laurier Niet meer actief

Hallo dames, nou hier weer een vreselijke middag achter de rug :( Ruzie met vriendlief gehad, hij liep weer weg, gezijk en gedoe en toen weer uitgepraat en klaar weer lachen :)
    Voor de rest wel oke, bij schoonouders geweest... Vindt ik meestal niet echt speciaal ofzo. Vriendlief is aan het werk...

Kom ik net thuis en ik krijg me hier toch een huilbui zeg :(
    Jeetje mina wat idioot :(
    Al die onzekerheid, klote zondag, hormonen, ruzie, stomme schoonouders bemoeien zich dermee, kotsmisselijk, hond is vreselijk baldadig.......... Ik weet t ff niet meer :'( :'(

Hoe was jullie zondag??

7. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey Laurier..

wat baaleh voor je zeg... Gelukkig heb je wel je ruzie met je vriend uitgesproken voor dat ie ging werken..
    waar bemoeien je schoonouders zich dan mee???

Ook nu niet beetje opgelucht na zo'n huilbui???
    Dat heb ik altijd tenminste.....

NOu meissie kopop...dikke knuffel...

8. laurier

laurier Niet meer actief

Ja echt weer k*t!!
    Ja gelukkig hebben we het uitgesproken, maar ik heb dan altijd moeite met het loslaten ervan......

Waar mn schoonouders zich mee bemoeien, waarmee niet.....
    Opvoeding van onze hond, hoe mn vriend doet, wat mn vriend fout doet, hoe en wat met ons huis moet gebeuren en wanneer en nou ga zo maar door en door.......

Nee ik voel me niet opgelucht na deze huilbui, ik heb er geen zekerheid voor terug gekregen helaas :(

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Jeetje wat vervelend zeg....dat ze zich overal mee bemoeien....
    Zal vast lastig zijn maar jullie weten het zelf toch echt het beste.!!!

Nee dat is waar je krijgt er idd niets voor terug...!!!
    Nou meis dikke knuffel vanuit hier.. Hoop dat je daar iets aan hebt..:D..

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey Laurier,
    Wat ontzettend balen dat je je zo voelt! Kan me goed voorstellen dat je het allemaal even niet meer ziet zitten.. Huilen lucht meestal wel wat op maar geeft je idd geen zekerheid terug.. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt over alles.. en bedenk dat je zelf voelt wat goed voor je is, niet je schoonouders of anderen.. Je bent niet alleen meis, we zijn er voor je!
    Hele dikke knuffel speciaal voor jou! KNUF

@Stampertje; ben benieuwd wat het gaat worden met het stoppen met de pil.. haha begrijp heel goed waar jij voor gaat:p
    Succes met gesprek vanavond! xx

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden ik vind het leuk om jullie verhalen te lezen, alleen jammer dat ik niet zo'n goede schrijfster ben... :p

Nou ik ben helemaal kwaalvrij hahah
    geen bloedverlies meer (1dag bruinverlies , 2dg bloedverlies)
    geen buikpijn, rugpijn en geen spierpijn meer in me been...
    voel me weer goed... miss was het een innesteling, maar miss zit ik mezelf ook wel gek te maken!
    Was oa wel op innestelingdag...maar aangezien ik nu geen kwalen meer heb ga ik nergens van uit!
    zwemmen was super!

12. laurier

laurier Niet meer actief

Bedankt stampertje en dolfijn!!!!
    Ja weet dat niemand wat kan zeggen of beslissen voor en over mij, maar soms wordt ik dr niet goed van....!

Zoals vanmiddag, mn vriend en ik waren aan het praten over de hond en hup gelijk zn ouders er bovenop te zeuren :S ggrrr
    Nouja en dan loopt vriendlief weg (logisch als je het idee hebt dat 3 tegen je gaan).
    Dus had hem ff laten afkoelen en ben toen naar hem toe gegaan, toen hebben wij t rustig uitgepraat.
    Maar schoonouders hebben geen hond en ook geen ervaring mee dus snap sowieso niet waar ze zich mee bemoeien.....?!?!
    En al dat geklaag over en tegen hun zoon.......onbegrijpelijk...........???
    Als ze maar niet denken dat ze ons straks ook moeten gaan vertellen wat het beste voor ons kleintje is, wij zijn de papa en mama!! Hun kunnen tips geven maar voor de rest moeten ze zich er buiten houden ook al volgen wij hun tips niet op!!!!!!!!!!

Deze week gaat zijn vader ons helpen met de tuin, nou pffft dat wordt wat hoor. Hij heeft altijd van die trekjes van wat ik zeg moet gebeuren :-S Heel irri!!! Terwijl vriendlief en ik gewoon altijd saampjes overleggen en tot een beslissing komen. Ben benieuwd hoe het zal gaan en hoe zoon stressvolle week t dan zal gaan worden :( Morgenavond moet ik gelukkig al werken dat scheelt hihihihi.

Vriendlief is weer vrij en komt zo richting huis :)
    Dan even tot rust komen pffft ben ik wel aan toe.
    Merk wel (misschien lullig dit) maar dat mn vriend en ik wat dichter bij elkaar staan sinds de dood van onze kater. Hij is er echt heel erg veel voor mij geweest, heeft me veel troost geboden en geborgenheid!! Dat heeft mij (en onze relatie) erg goed gedaan denk ik dat we er zo voor elkaar waren en open onze emoties konden tonen..!]

Goh ik ben weer zeer egoistisch een heel verhaal over hier aan het vertellen. Weet ook niet meer wat jullie verder zelf hadden getypt sorry!!!!!!!!!!
    Morgen zal ik weet reageren hoop ik, eerst naar de tandarts :( BAH!

Slaap lekker allemaal
    werkse voor de dames die moeten werken vanacht of morgen
    xxx

13. Zeepaardje

das lullig voor je vriend zo ja... sommige mensen denken dan weer alles beter te weten he?
    leuk de tuin een nieuw outfit geven, lol
    s6 bij tandarts en slaap lekker!

14. laurier

laurier Niet meer actief

Ja was lullig voor hem, ik had ook mn excusses nog aangeboden hoor omdat ik ook nog ff gewoon door ging waar zn ouders bij waren. Was ook niet lief :D

Maar hun DENKEN idd alles beter te weten.....

Ja is wel heel erg leuk, alleen het schiet niet op helaas, zo kunnen we nooit zonnen en kan de hond niet los in de tuin :(

Enne over dat bloed, ik duim voor een innestelling :D Maar probeer je de kop idd niet gek te maken, da's echt niet goed voor je... Nou je moet niet perse kwaaltjes hebben als je zwanger bent ;)

Dankje jij ook slaap lekker!

15. Zeepaardje

doe ik ook niet meisss... hoop dat jullie tuintje wel snel klaar is en het zonnetje komt zodat jullier er samen van genieten kunnen!

16. laurier

laurier Niet meer actief

Wat knap dat je dat niet doet Ilse, vertel je geheim hahahahaha

17. Zeepaardje

ik vertel me gewoon elke keer dat ik ongi ga worden, op een moment ga ik er vanzelf in geloven:p

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    WAAAAAAHHHHHHH sorry ben echt super blij...
    Na een goed gesprek.. en alle twee onze gevoelens te uiten hebben we toch besloten om aan het einde van deze strip te stoppen met de pil....
    En dat is gewoon al over 2 weken....!!1
    Nog 1 week de pil slikken en dan een week nog ongesteld.. en dan gaan we er al helemaal voor... ben zooooo onwijs blij!!!
    Dus morgen gelijk in mijn pauze folium halen....
    Wat nou beginnen in september... !!1hahahaha..
    Mijn man begon erzelf over of we niet nu al konden beginnen....

Ben echt helemaal happy!!!
    Sorry hoor... maar vind het wel heel spannend allemaal..
    Ben wel heel realistisch hoor en ga er ook niet vanuit dat het gelijk allemaal lukt... Straks kan ik echt met jullie mee praten...

@laurier... nou heel irri zo'n schoonvader die altijd zijn gelijk wil hebben..
    Mijn eigen vader houdt ook altijd vast aan zijn mening en dat botst ook nog wel eens...
    Maar wel weer lief dat hij wilt helpen met de tuin!!!

Nou werkse morgen allemaal...
    Ik zit hier met mijn hoofd in de wolken..hahhaa.. en ik ben nog niet eens zwanger :p..

Truste.. xxxx

19. Zeepaardje

fijn meid dat jullie samen tot deze beslissing zijn gekomen!!! hoop dat je snel een regelmatig cyclus zult krijgen en hoop op een snelle posi test voor je!!!

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @laurier, hey meid! dikke knuffel vanuit hier!!! zo had ik vorige week ook zon dagje hoor!!!en dat is zeker irritant als je schoon ouders zich overal mee bemoeien, hebben die van mij ook een handje van gehad, tot dat ik ruzie met ze kreeg! wat voor werk doet je vriend eigenlijk, omdat hij ook vaak s avonds moet werken?? jij zelf zat ook in de zorg niet??

@stampertje, neem de goede keuze meid!!!

@dolfijn, fijn dat het goed gaat met manlief!!! eindelijk!!!!!!!

@hier ik kruip lekker mijn bed in..heb slaapdienst, slapen zal ik in ieder geval goed doen vannacht...heb maar 4 uurtjes geslapen afgelopen nacht!!! tot morgen!!!!

Deel Deze Pagina