goedeavond allemaal... wat is er weer veeeel gepraat. en ik weet het allemaal niet meer bij te houden ahhaha. @stamper, heel veel succes. helemaal spannend!!!! @dolfijn, lekker dus een daggie op stap geweest en autotjes kijken. heerlijk... hebbie wel goed weer gehad??? @ouders vertellen. ouders zijn dolgelukkig! en schoonouders natuurlijk ook!!!! maar natuurlijk nog allemaal even afwachten.... moet nog uitzoeken verloskundige en zo weet iemand of je daar voor een verwijsbriefje nodig heb?? ik moet nog alles even goed uitzoeken. besef het nog niet helemaal. iedereen trusten! werkse morgen allemaal!!! tot morgen... kussies @laurier, ben blij voor je dat alles goed is gekomen met manlief
Goeie morgen dames, Hoe is het nu met iedereen? Alles een beetje bedaard Laurier? Hoop dat je je beter voelt en fijn om te lezen dat jij en vriendlief wel dichter bij elkaar staan dan voorheen.. Fijn stampertje dat het gesprek helemaal was wat jij wou Kan me voorstellen dat je echt even heel blij bent.. Hoop dat je snel een duidelijke cyclus hebt! Hoop dat je lekker hebt geslapen Sasje en beetje bijgetankt hebt.. Voor Mariska (even opgezocht)Wanneer u 6-8 weken zwanger bent, kunt u zich aanmelden bij een verloskundigen praktijk. De eerste afspraak zal tussen de 8 en 10e week van uw zwangerschap zijn. Om uw zwangerschapsduur te bepalen begint u met rekenen vanaf de 1e dag van uw laatste menstruatie. Zoek maar eens op een verloskundige in jouw buurt, die geven zelf eigenlijk alle informatie. @Hier; een K* nacht gehad, amper geslapen.. bleef maar draaien en moest er 2x uit om te plassen, daarnaast kon manlief niet slapen dus hij was ook aan het draaien.. daarna begon onze poes te mekkeren en sliep ik eindelijk lekker; jah hoor, gaat de wekker af!:x Nu proberen wakker te worden en zometeen te eten.. heb echt geen trek maar goed.. Vandaag wat afspraken staan maar verder hopelijk redelijk rustig daggie.. Ben kapot en de dag moet nog beginnen Gaat wat worden! Allemaal succes vandaag! xx
Goede morgen! Hier is alles een beetje bedaard ja gelukkig Wij zorgen er eigenlijk voor dat we nooit boos gaan slapen, is wel het fijnste (vooral voor mij, boos slaap ik niet maar vriendlief wel whaha).. Nou ik vanmorgen naar de wc, weer dat vocht, veeg ik nog een keer ja hoor je raad t al.........bloed.. Werd ook wakker vanmorgen en weer last van mn buik, steekjes rechts + links en pfft misselijk, kreeg me eten amper door mn keel zonder braakneigingen.... Dus nouja helaas, denk dat deze ronde hier ophoudt voor ons @Mariska; super joh dat je ouders + schoonouders zo gelukkig waren Ga lekker genieten, zorg dat je het beetje bij beetje gaat beseffen en idd ga op onderzoek uit naar een verloskundige bij jullie in de buurt Leuk joh meid @dolfijn; gadverdamme, balen dat jullie zoon slechte nacht hebben gehad... Ik hoop dat je wel een beetje hebt kunnen eten.. Heel veel succes vandaag en doe rustig aan met jezelf! @stampertje; fijn dat het gesprek zo is gegaan zoals je hoopte Echt super leuk, nu kan je ook meedoen aan de onduidelijke kwaaltjes, zenuwen, klussen enz jippie!!! Ik duim voor jullie dat t snel raak mag zijn! Ik moet om half 10 naar de tandarts en vanavond werken, bah! Heb nu alweer zin in vanavond lekker op bedje gaan Ach ja het scheelt, vriendlief heeft woensdag 17:00 al weekend en ik donderdag 18:00 uur. Mijn vriend is monteur en heeft idd soms rare diensten, dan moet hij oproepbaar zijn zeg maar.... En ik heb 2 PGB clienten dus ook rare werktijden hahaha. Ik ga de hond nu eerst even eten geven Fijne dag voor allemaal!! xxx
Goeiemorgen dames! @ Dolfijn; jeetje balen dat je zo'n nacht hebt gehad! Hoop dat je de dag een beetje goed doorkomt vandaag! @ Laurier; fijn dat je je weer wat beter voelt, ik heb ook van die fijne schoonouders die zich echt overal mee bemoeien :x He maar meis misschien is je bloedverlies nu nog geen ongi, maar een innesteling...... Hoop het voor je meis. Succes bij tandarts! @ Ilse; ben heel benieuwd bij jou! Weet je al waneer je ongeveer gaat testen? Hier ook niet zo'n goede nacht gehad, veel wakker en draaien. Begin nu ook steeds meer ongi buikpijn te krijgen dus heb er niet veel vertrouwen meer in... Nou dames ik ga even wat eten naar binnen proberen te werken en dan begint het echte leven weer.... bah werken!
Wat lopen we allemaal weer heerlijk gelijk met de klachten Dat eten 's morgens is het momenteel niet geloof ik.. bah, ben er nogsteeds beroerd van.. Balen Laurier dat er bloed te zien is, maar als het nu echt doorbreekt zou je wel duidelijk een kortere cyclus hebben.. Hoop voor je dat het niet echt doorbreekt en dat het idd misschien wel wat anders kan zijn.. Veel succes bij de tandarts! Voor jou begint alles vandaag weer Ikke.. zie je er tegenop weer te beginnen of vind je het wel lekker? Heel veel succes in elk geval en hoop dat eten nog een beetje is gelukt.. Hier gedouched en aangekleed maar voel me behoorlijk geratbraakt.. hahah voelt alsof ik een nacht goed heb doorgehaald (weet nu waarom ik dat eigenlijk niet meer doe) Buik blijft vervelend zeuren en pijn aan rechterkant van mijn onderrug.. Heeft wat weg van de pijn die ik bij ongi worden voel, maar dan weer net even anders Vaag gedoe allemaal.. Succes vandaag en spreek jullie later! xx
@ikke; ach ja het ZOU innestelbloed kunnen zijn, maar daar ga ik niet vanuit........ Mn lichaam houdt me al dik voor de gek, wil mezelf niet ook nog voor de gek gaan houden eigenlijk Maarja als dit ongi is zou dat gewoon betekenen dat ik een nette cyclus van 28 dagen heb woehoeee Hmmm bakkes dat jij ook zoon last van je buik hebt en slechte nachten Dat breekt je echt wel op na een aantal nachten. Heel veel succes op je werk vandaag en doe rustig aan!!
Gadver, jij ook al zo dolfijntje Hmm het is idd wat met die kwaaltjes.... Vooral dat nachten wakker liggen, buikpijn en misselijk Beterschap!! Ik duim voor jullie dat t tot iets moois mag komen O ja; heb mn kalenderinstellingen op menstruatiekalender.net ook maar even gezet op: laat de computer berekenen Nu staat ie niet meer op 7 dagen. Hij zegt nu ook dat vandaag de 1e dag van mn ongi dan zou zijn.....
Het is wat allemaal met die klachten! Misschien dat ik vrijdag een test ga doen als ik dan nog niet ongi ben, maar mijn gevoel zegt dat ik toch gewoon ongi ga worden.... @ Mariska; had jij al het gevoel dat het raak zou zijn, omdat je zo vroeg al getest hebt of heb je eigenlijk meer voor de 'gein' getest? @ Dolfijn; misschien is er bij jou ook wel iets aan het gebeuren en dat je daardoor last hebt van je rug en buik???? Heb nu geen zin om te gaan werken, maar als ik er eenmaal ben zal het wel weer meevallen denk ik En wat betreft dat eten...... pff ben nu nóg bezig om het weg te krijgen.... Wordt er gewoon misselijk van!
ik weet het niet wie weet hoort bloeding wel bij ei, omdat ff nog steeds geen ei aangeeft... eerst nod afwachten, 28juni maar weinig hoop hoor... heb nergens meer last van! hey meid wat balen van het bloed, nog even afwachten dus of het doorzet... s6 ach is toch leuk om alles uit te zoeken en fijn dat jullie ouders enthoussiast reageren! werkse meid, s6 vandaag!
hellow allemaal @ikke, ik voelde me gewoon raar, anders, misselijk, last van buik, onwijs moe (kan we uren slapen), dus toen dachten we doen gewoon een test. kijken wat er uit komt, nou dit kwam er dus uit. gister weer een test gedaan( echt erg zijn we hahaha) en toen een onwijs super duidelijk streepje. moet zo werken, maar ga vanavond de foto's er wel ffies opzetten..... @palma, dank je wel @dolfijn. hoop dat je vanaaf wat beter slaap. gewoon lekker vroeg die bed in... lekker lezen..... probeer ik ook altijd hoor hahaha. lukt niet... maar thanks voor het opzoeken. dus ik moet nog 2,5 wachten pffff. @laurier, hoe was het bij de tandarts... vind dat helemaal niks he. brrrrrr iedereen werkse ik ga er nu heen! doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Hallo dames, nou bij de tandarts ging het prima hoor (een pak van mn hart hahaha) Er was een klein gaatje idd, maar gelukkig opervlakkig en hij is gemaakt zonder verdoving (goed he) en het deed niet eens pijn hihi Nou het is echt mn ongi denk ik hoor, er is niet echt veel bloed, maarja net tampon verwisselt en tijdens afvegen ook gewoon bloed dus ja is wel mn ongi denk ik helaas..... Nouja een cyclus van 28 dagen ben ik ook errug blij mee!!!! Dan kunnen we nu al over 9 dagen beginnen met klussen jippie Hahahaha Mariska, ik vindt t wel humor dat jullie gister weer hebben getest! Ik zie ons dat ook wel doen hahahaha Maar super dat het streepje nu erg duidelijk is, ga nu dan lekker genieten en laat het helemaal tot je doordringen dat jullie wondertje zich in je genesteld heeft
hallo dames, Wat een geschrijf al zo vroeg zeg!!! hier eindelijk thuis van het werk, ben echt helemaal op!! straks ook nog sporten en vanavond nog naar een vriendin toe...dus druk!!! morgen heb ik wel een heerlijk dagje vrij! @dolfijn, balen dat je zo slecht hebt geslapen....ik heb juist als een blok geslapen haha @laurier, even afwachten dus....is zeker mooi een cyclus van 28 dgn!! @hier..... ook al sinds gisteren wat bruin verlies..het is absoluut niet veel hoor....maar ja...hoop nit dat ik nu alweer ongi ga worden!!
@sasje; fijn dat je weet thuis bent. Had je opt werk wel een beetje kunnen slapen dan? Veel succes met sporten en veel plezier bij je vriendin!!! Nouja afwachten???? Naar mijn idee is dit gewoon mn ongi hoor.....
@Laurier: Wat rot dat je weer bloedverlies hebt. En ik maar duimen...Ben blij dat je het zo positief oppakt. En een cyclus van 28 dagen is heel netjes van je lijf! Ik blijf voor je duimen hoor. Wl stoer van je zonder verdoving!!! Zon held ben ik Niet! Ik wil altijd een verdoving, terwijl ik helemaal niet bag ben voor de tandarts.Vind alleen het boren verschrikkelijk! @ Mariska: Leuk hé, ouders vertellen en stiekum zou je het vast de hele wereld willen vertellen. Nou, ga nu genieten! En houdt alles bij in een (zwangerschaps)dagboekje. Ook hoe je je voelt en wat de ouders ervan zeiden, wat je eerste reactie was enz. Zo leuk om later nog eens terug te lezen! @Dolfijn: ik weet precies wat je voelt helaas. Hier wordt het ook niet beter. Heb alleen de ene dag link in mijn buik last en de dag erop weer rechts. Nu weer flinke last van mijn rug. Het blijft ook zo heerlijk aanhouden en ik kan er niks mee. Zit ook meer "binnenin" dan gewoon pijn in m'n rug. Masseren helpt niet, een bad ook niet. Fijn! @Ikke: succes met werken. @ hier: klachten blijven fijn aanhouden. Ben vandaag lekker thuis met Aaliyah. Die wil vanalles en ik heb er eigenlijk weinig puf voor. Lijk wel zo'n zeurende moeder en dat wil ik helemaal niet zijn! Even broodmix gehaald, dan kunnen we weer bakken en zo maar even de tuin in om even te genieten van het zonnetje. Het is ook zo lekker hé.. en het weer wordt nog beter van de week!!! Morgen moet ik weer werken dus vandaag maar een beetje kalm aan doen.
@ Laurier; Balen van je ongi meis, maar idd een hele mooie cyclus!! Ben blij voor je dat je niet zo lang in de zenuwen hoeft te zitten zoals de vorige keer. @ Mariska; Wat super dat het streepje duidelijker is geworden!! Ben benieuwd naar de foto's. @ Sasje; Vaag dat bloed bij jou, kan het niet te maken hebben met je eisprong? Hoor je ook weleens dat je dan wat bloed kunt verliezen. Hier weer lekker thuis Heb toch steeds meer een komende ongi buikpijn dus denk dat ik over 2/3 dagen gewoon ongi ben hoor...
hey meiden er is hier veel gekletst zeg moest even bijlezen het was aardig wat dus weet niet alles meer dus als ik iemand vergeet komt het omdat ik het niet meer weet @ laurier balen van je ongi alleen je cyclus is wel een heel stuk korter geworden zeg dat is wel beter @ sasje weer bijgekomen van je kater @ dolfijn voel je je al wat beter hoop van wel @ stampertje de fiets bevalt goed heb er al op gefietst @ mariska geniet lekker van je zwangerschap @ hier het is wel lekker weer vandaag het zonnetje schijnt mag van mij wel zo blijven nu
Neeee ik duim hard dat jij niet ongi gaat worden ikke, ik wil wel eens wat meer rose hier zien!! Kan er iemand gezellig op het relax en zwanger-zijn-bankje gaan zitten bij Mariska Ja ben ook blij dat ik niet weer eeuwen in zenuwen hoef te zitten....! Ja ik kan het maar beter positief zien, bij de pakken neer zitten heeft geen zin... Ben blij dat mn cyclus 28 dagen ipv 37 is
Haha dat is lief van je Laurier, ik hoop het ook nog steeds wel, maar heb er nu ff geen vertrouwen meer in.... Merk wel dat ik het steeds moeilijker ga vinden, al mag ik helemaal nog niet zeuren want dit is pas ronde 3... Maar wil gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een kleintje zoals jullie allemaal Had toch wel ietsje meer hoop deze keer, maar als ik nu zo mijn buik voel totaal niet meer....